AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #1 Skrevet 1. august 2017 Hei dere. Jeg skal starte på skole til høsten og er desperat etter gode og billige klær. Har sett litt rundt på nettet, og kom borti Bohoo.com. Elsker deres klær! Men så har vi tollen som svir å betale. Har noen erfart å bestille klær i flere kjøp og dermed slippe toll? Anonymkode: f5d1a...594
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #2 Skrevet 1. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei dere. Jeg skal starte på skole til høsten og er desperat etter gode og billige klær. Har sett litt rundt på nettet, og kom borti Bohoo.com. Elsker deres klær! Men så har vi tollen som svir å betale. Har noen erfart å bestille klær i flere kjøp og dermed slippe toll? Anonymkode: f5d1a...594 Du betaler ikke toll/moms på kjøp under 350 kroner. Alt over må du betale toll/moms på. Anonymkode: 9e087...969 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #3 Skrevet 1. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du betaler ikke toll/moms på kjøp under 350 kroner. Alt over må du betale toll/moms på. Anonymkode: 9e087...969 Dette vet jeg. Men kan jeg gjøre flere kjøp for under 350kr? De vil vel ikke bli summert når de kommer på tollkontroll i Norge? Anonymkode: f5d1a...594
Leo Skrevet 1. august 2017 #4 Skrevet 1. august 2017 Nei, de blir ikke summert. Grensen gjelder pr. forsendelse. Det eneste du må huske på er at 350 kroner er inkludert frakt.
Gjest jusisthegoal Skrevet 1. august 2017 #5 Skrevet 1. august 2017 (endret) 2 minutter siden, Leo skrev: Nei, de blir ikke summert. Grensen gjelder pr. forsendelse. Det eneste du må huske på er at 350 kroner er inkludert frakt. Takk skal dere ha jeg trengte også dette!! Endret 1. august 2017 av jusisthegoal
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #6 Skrevet 1. august 2017 Takk. Daaaa blliirrrrrr det shopppinggg Anonymkode: f5d1a...594
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #7 Skrevet 1. august 2017 Vær obs på at mange butikker sender det samlet selv om du bestiller det i flere ulike ordre. Du kan prøve å be spesifikt om at de IKKE skal gjøre det, eller rett og slett vente med å bestille pakke 2 til pakke 1 er sendt osv for å være sikker. Husk også å regne på om det egentlig lønner seg å betale porto flere ganger istedenfor å betale toll - som oftest er portoen såpass høy at det ikke egentlig lønner seg. Anonymkode: aacb5...386 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #8 Skrevet 1. august 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vær obs på at mange butikker sender det samlet selv om du bestiller det i flere ulike ordre. Du kan prøve å be spesifikt om at de IKKE skal gjøre det, eller rett og slett vente med å bestille pakke 2 til pakke 1 er sendt osv for å være sikker. Husk også å regne på om det egentlig lønner seg å betale porto flere ganger istedenfor å betale toll - som oftest er portoen såpass høy at det ikke egentlig lønner seg. Anonymkode: aacb5...386 Takk skal du ha! Anonymkode: f5d1a...594 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå