AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #1 Skrevet 1. august 2017 Har vært på ferie i to uker, og når vi kom hjem oppdaget vi at alle vinduer på stue og kjøkken har fått massevis av hvite små prikker på innsiden. Det kan ligne litt på malingssprut. Hva kan dette være? Mugg? (Kommer bare opp info om mugg som svarte prikker når jeg googler) Det går av hvis jeg skraper på det med neglen. Bor i et nytt hus med balansert ventilasjon, hvis det skulle være viktig info. Anonymkode: 0d675...4f1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #2 Skrevet 1. august 2017 Mugg kan ha alle mulige farger avhengig av hvilken art det er snakk om. Om dette er mugg våger jeg ikke svare på. Anonymkode: c5b88...16f
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #3 Skrevet 1. august 2017 Du kan kontakte Mycoteam og spørre om de aner hva det kan være. Anonymkode: c5b88...16f
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #6 Skrevet 1. august 2017 22 minutter siden, Belima skrev: Kan rett og slett være etter fluer! Ja, det kan kanskje stemme 😕 har vært mye fluer i sommer! Vindusvask i morgen tidlig da😁 Ts Anonymkode: 0d675...4f1 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #7 Skrevet 1. august 2017 Takker for forslag☺ håper det er etter fluer, son et par sier her. Har vært mye fluer i sommer. Lettere å håndtere enn mugg hvertfall! Ts Anonymkode: 0d675...4f1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #8 Skrevet 1. august 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har vært på ferie i to uker, og når vi kom hjem oppdaget vi at alle vinduer på stue og kjøkken har fått massevis av hvite små prikker på innsiden. Det kan ligne litt på malingssprut. Hva kan dette være? Mugg? (Kommer bare opp info om mugg som svarte prikker når jeg googler) Det går av hvis jeg skraper på det med neglen. Bor i et nytt hus med balansert ventilasjon, hvis det skulle være viktig info. Anonymkode: 0d675...4f1 Noen har hostet etter å ha inntatt titralack? Anonymkode: abd16...210
Leo Skrevet 2. august 2017 #11 Skrevet 2. august 2017 7 timer siden, QQbaby skrev: Skitt? Slikt skjer når man ikke vasker Man kan jo ikke la være å dra på ferie for å være hjemme og vaske vinduer i tilfelle det kommer fluer og driter på vinduene? Skulle mine vinduer ha vært frie for fluemøkk måtte jeg ha vasket dem hver dag, men det gidder jeg ikke. Vi pleier ikke å slikke på vinduene uansett.... 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #12 Skrevet 2. august 2017 Sannsynligvis mugg. Anonymkode: e7ab0...bab
Leo Skrevet 2. august 2017 #13 Skrevet 2. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sannsynligvis mugg. Anonymkode: e7ab0...bab Hvorfor skulle det være mugg? På innsiden av normalt rene vinduer i et godt ventilert, nytt hus?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå