Gå til innhold

Flaue Youtubere

B.S

Anbefalte innlegg

Etter en rask titt på noen youtubere, så må jeg si at det er ymse kvalitet. Både på videoene, og på innhold. Noen synger av full hals, med en stemme som egner seg best på badet, i all ensomhet. Andre flasher veskene sine, på en slik måte at du føler deg full når videoen er ferdig. Frem og tilbake, opp og ned osv. Sminkevideoer der du ikke klarer å se hva de egentlig gjør, og resultatet man ser via en kornete film, kan vel sies å være priceless. Det er greit, og de må bare holde på. Men når de ber om kommentarer og tilbakemeldinger så blir det nesten umulig å si noe uten å såre de, om man skal være ærlig. Hvor er innsikten? Gir de bare blaffen? Bør man si noe, eller er det best å holde kjeft og la det gli forbi i stillhet? Har du et tips til noen som er verdt å ta en titt på, noen som har noe å fare med?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forresten så kan jeg anbefale en jeg syns er morsom, med det er jo meg da ;) Greven! Holdt på å le meg ihjel da han fortalte om den første gangen han hadde sex :)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke typer videoer er det du er ute etter?

Er det videoer om sminke og mote? Jeg liker jLovesMac1. Hun er veldig morsom og snakker mye om jenteting, som sex, kjærlighet, trening, helse og sminke.

Ellers anbefaler jeg veldig familien Shaytards. Har fulgt dem i mange år! Det er en morsom hverdagsblogg om en familie. Passer begge kjønn og alle aldre :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen

Synes Therese lindgren snakker om mye interessant. Og hun har jo kles haul av og til, men er ikke opptatt av merker osv. Liker videoene om utdanning og teknikk ol. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Tibbie skrev:

Er det videoer om sminke og mote? Jeg liker jLovesMac1. Hun er veldig morsom og snakker mye om jenteting, som sex, kjærlighet, trening, helse og sminke.

Ellers anbefaler jeg veldig familien Shaytards. Har fulgt dem i mange år! Det er en morsom hverdagsblogg om en familie. Passer begge kjønn og alle aldre :)

Hadde nok ikke anbefalt Shaytards mtp. skandalen de har vært gjennom

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, tratri skrev:

Hahaha, nei de legger jo ikke ut videoer lenger. Stakkars folk, men jeg så det komme. Shay har hatt alkoholproblemer i årevis. 

Sminke? Tati (Glamlifeguru), Simply Nailogical og RawBeautyKristi.

Vlog og diverse? Casey Neistat, Jenna Marbles, Shane Dawson, CinemaSins.

WatchCut Video er favorittkanaler min, veldig mange fine og meningsfulle videoer. 

Egentlig vil jeg anbefale å bruke litt tid på YouTube og finne ut hva du liker selv, surf litt rundt, hver sin smak og alt det der!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FGTV er favoritt hos sønnen min. Barna er inntektskilde (far spiller videospill med ungene med en kontinuerlig strøm av kommentarer om hva som skjer på skjermen).. og de har blant annet laget en musikksnutt som grovt sett gjør narr av måten yngstemann (en baby, riktignok) går på. Jeg synes det er helt forkastelig og håper det kommer noen lover om barnearbeid på YouTube i USA etterhvert. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Tibbie skrev:

Takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Ponnijenta skrev:

Hahaha, nei de legger jo ikke ut videoer lenger. Stakkars folk, men jeg så det komme. Shay har hatt alkoholproblemer i årevis. 

Sminke? Tati (Glamlifeguru), Simply Nailogical og RawBeautyKristi.

Vlog og diverse? Casey Neistat, Jenna Marbles, Shane Dawson, CinemaSins.

WatchCut Video er favorittkanaler min, veldig mange fine og meningsfulle videoer. 

Egentlig vil jeg anbefale å bruke litt tid på YouTube og finne ut hva du liker selv, surf litt rundt, hver sin smak og alt det der!

Takk, da har jeg et lite utgangspunkt der :) Er vel helst ute etter lett underholdning, i alle kategorier. Vel, nesten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Tigerstaden skrev:

Stinablogg er klein

jeg liker minonor, tappelino, woldelige Ole

Enig i denne stina blogg. Så en video der hun "tok igjen", det var bare kleint.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser egentlig ikke på noen av dem, men inntrykk er: drama og atter drama, skittkasting og atter skittkasting. Men det er utenlandske youtubere, ikke norske. Er forøvrig noen jeg liker og det er: Undertakerfreak1127, mrrepzion og crash course world history. I tillegg til Woldelige Ole, der han lagde en video om saken rundt frisørdama fra Bryne. Ikke fordi fordi saken engasjerer meg noe voldsomt, men fordi jeg mener  han sier mye klokt om akkurat denne saken. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, tratri skrev:

Pleide å følge shaytards i mange år, før jeg sluttet for noen år siden. Hva har skjedd? Kan du gi litt info om hva skandalen var? 🤔

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, Mari Y skrev:

Jeg ser egentlig ikke på noen av dem, men inntrykk er: drama og atter drama, skittkasting og atter skittkasting. Men det er utenlandske youtubere, ikke norske. Er forøvrig noen jeg liker og det er: Undertakerfreak1127, mrrepzion og crash course world history. I tillegg til Woldelige Ole, der han lagde en video om saken rundt frisørdama fra Bryne. Ikke fordi fordi saken engasjerer meg noe voldsomt, men fordi jeg mener  han sier mye klokt om akkurat denne saken. 

Må sjekke ut denne Woldelige Ole :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tigerstaden skrev:

Stinablogg er klein

jeg liker minonor, tappelino, woldelige Ole

Haha, Stinablogg er veldig pinlig. Men det er min guilty pleasure (samt bloggen hennes).

Jeg er ganske ny i YouTube -universet, men har noen få jeg har begynt å følge meg på. Jeg liker Inger Johanne og Karen Anna, som vlogger om diverse hverdagslige tema. Stinefriis er absolutt verdt å nevne, der hun snakker om sin hverdag mot mer zero waste. The Slingshot channel er absolutt verdt å få med seg  (hvis man liker sånt!)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skumle historiar: Lets Read!, Be. Busta

Generell underhaldning og humor: H3H3 Productions, I Hate Everything, TomSka, Cinema sins, Brand sins og How it should have ended. 

Spel- og filmanmeldelsar: Brutalmoose og Chris Stuckmann. 

Historiar: Domics, Jaiden Animations og CypherDen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...