AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #1 Skrevet 1. august 2017 Hei. Fikk en blødning den dagen Mens var foventet, men blødningen har bare vart i 3 dager før det var brå slutt (pleier alltid å ha blødning i 7 dager). Føltes som en vanlig mens med smerter første dagen.. har på forhånd fått svakt positive (2 stk) streker på graviditetstester før blødningen starter. Noen som har opplevd å være gravid og som har hatt blødning på linje med mensen MED smerter og vært gravid? Har vært gravid en gang tidligere og fikk da en liten frisk blødning på IKM, men ikke i slike mengder som nå. Anonymkode: 58377...f49
VeronicaAmanda Skrevet 1. august 2017 #2 Skrevet 1. august 2017 Jeg hadde en "kort" menstrasjon den ene gangen jeg var gravid (og hun sover søtt oppe i sengen sin nå) 🙂 Fikk blødning ved IKM, med mens lignende stiklinger/smerter - men den varte kun i noen få dager før den forsvant. Prat med legen, ta en HCG prøve å se om det er stigning /normale verdier. Lykke til❤️🙂
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #3 Skrevet 1. august 2017 Akkurat nå, VeronicaAmanda skrev: Jeg hadde en "kort" menstrasjon den ene gangen jeg var gravid (og hun sover søtt oppe i sengen sin nå) 🙂 Fikk blødning ved IKM, med mens lignende stiklinger/smerter - men den varte kun i noen få dager før den forsvant. Prat med legen, ta en HCG prøve å se om det er stigning /normale verdier. Lykke til❤️🙂 Tusen takk Anonymkode: 58377...f49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå