Gå til innhold

Liten penis

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtt en fin fyr og vi har hatt sex noen ganger nå. "Problemet", og noe som kanskje er en deal breaker (uansett hvor slemt det høres ut), er at han har en veldig liten penis. Jeg kjenner ikke at han er inni meg, kjenner selvfølgelig at "noe" er der, men selve penetreringen gjør meg ikke kåt. Alt før er kjempe deilig, men når sexen starter stopper det for min del... 

Er det noen stillinger som er bedre med en med liten penis? 

Vi har prøvd misjonær, noe jeg nesten ikke kjente. Bakfra kjente jeg noe, men ikke mye. Når jeg satt oppå han, før jeg begynte å ri, datt bare penisen hans ut når jeg gikk opp og ned. Ved riing datt den også tilslutt ut.

Vi har holdt på lenge nå og hatt sex en god del ganger, men kjenner jeg blir mer og mer seksuelt frustrert av sexen.

Hjelp! 

Ps: Kjenner mannen noe selvom jeg ikke kjenner noe?

Anonymkode: 572ff...b9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ps: Kjenner mannen noe selvom jeg ikke kjenner noe?

Hvis han kommer, så kjenner han noe. 

Etter min erfaring er det ganske bra samsvar når mellom når penetreringen er god for meg og dama. 

Men noe råd i forhold til problemet deres har jeg dessverre ikke. Men dere kan jo prøve noen av disse: http://sex.sofeminine.co.uk/sex-sexuality/sex-positions-for-small-penis-d49607.html

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 50e15...10a

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt er relativt :alice:

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, stan skrev:

Alt er relativt :alice:

Nei. Det aller fleste fysiske attributter og mål er bestandig absolutte.

AnonymBruker
Skrevet

Bare gjør det slutt. Eller hvis det er så viktig å være med han av andre grunner kan du jo høre om han tenner på at du har deg med andre menn, en cuckold. Siden han er liten penis, så er han jo i teorien en cuckold i utgangspunktet. 

Anonymkode: 11e32...079

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nedtur .. fins vel noen stillinger man kjenner bedre enn andre men du får tenke på om det er verdt det..  livet er for kort for dårlig sex i mange år!

Anonymkode: e8345...751

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare gjør det slutt. Eller hvis det er så viktig å være med han av andre grunner kan du jo høre om han tenner på at du har deg med andre menn, en cuckold. Siden han er liten penis, så er han jo i teorien en cuckold i utgangspunktet. 

Anonymkode: 11e32...079

Knallråd...

Anonymkode: f11e1...cc9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

OMG for noen råd.... Jeg tenker at størrelsen på penis er helt uinteressant hvis dere liker hverandre godt, og er forelsket! Det er mange menn her med "stort" utstyr som tror de er konger når det gjelder sex..... :fnise: Jeg har hatt sex med menn som har peniser i alle slags størrelser. Det er ikke om å gjøre å ha så stor som mulig i hullet ditt! Det har ingenting med tilfredsstillelse å gjøre! Uansett hvordan man vrir og vender på det, så må man stimulere klitoris. Mange menn med stor penis, tror at det er alt som trengs ;) Man blir ikke lykkeligere om man har en stor gulrot å stikke inn i vagina, eller om man fant en litt mindre ;) 

Følelser, oppmerksomhet og tanker generelt for annet enn sin egen tilfredsstillelse, er det som teller ;) 

Anonymkode: 0bccf...33e

• Liker 4
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Det aller fleste fysiske attributter og mål er bestandig absolutte.

Nei. Det kommer an på referansepunktet. Attributter som lengde, masse og tid er ikke absolutte, men avhenger av fart og tyngdefelt. 

Beklager TS, at jeg drar inn den spesielle relativitetsteori i tråden :)

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke kun selve penislengden som er viktig, tykkelsen på penis er like viktig.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

OMG for noen råd.... Jeg tenker at størrelsen på penis er helt uinteressant hvis dere liker hverandre godt, og er forelsket! Det er mange menn her med "stort" utstyr som tror de er konger når det gjelder sex..... :fnise: Jeg har hatt sex med menn som har peniser i alle slags størrelser. Det er ikke om å gjøre å ha så stor som mulig i hullet ditt! Det har ingenting med tilfredsstillelse å gjøre! Uansett hvordan man vrir og vender på det, så må man stimulere klitoris. Mange menn med stor penis, tror at det er alt som trengs ;) Man blir ikke lykkeligere om man har en stor gulrot å stikke inn i vagina, eller om man fant en litt mindre ;) 

Følelser, oppmerksomhet og tanker generelt for annet enn sin egen tilfredsstillelse, er det som teller ;) 

Anonymkode: 0bccf...33e

For deg.

For mange andre betyr det mye mer å kunne nyte selve samleiet, på den måten at man kjenner penis.

Men godt at man er forskjellige. Så kan TS og mannen hennes finne seg noen de passer bedre med. Han kan finne noen som tenker som deg, TS kan finne en mann med større penis. 

Anonymkode: c3605...bee

• Liker 3
Skrevet

Slik du ordlegger deg, virker du ikke spesielt mottagelig for råd, men jeg kan allikevel gjøre et forsøk. Når det er en stor størrelsesforskjell mellom to partnere, kan det dukke opp utfordringer. Spesielt om den ene part er vant til det motsatte. Da er det ikke bare stillingene som må jobbes med, men også det mentale. For noen oppleves det som en nedtur å møte en med mye mindre/større enn det man er vant til, og spesielt med mannen, da det er mye mer visuelt. Så her må du spørre deg selv om det er verdt det. For du er nødt til å gjøre en innsats dersom dette skal fungere. Knipeøvelser, tålmodighet (for dere kan til en viss grad tilpasse dere penis etterhvert), det kommer nok til å bli mer fokus på oralsex og lek, utforsking av stillinger som passer dere (bruk gjerne puter), og få gjerne inn lek med større leketøy (uten at det blir fremsatt slik at han ikke duger). Er han en fin fyr ellers, burde det ikke ha stort å si, men det er opp til deg om du orker å legge ned arbeidet som må til. Lykke til.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Æsj den er kjip. Har vært borti samme problemstilling flere ganger selv. Superbra fyr og god kjemi, men ingen nytelse ved penetrering pga. liten penis. For min del har det, dessverre, vært en dealbreaker. Men om du liker ham skikkelig godt, er det jo mye annet han kan gjøre for å gi deg en god opplevelse. Penetrering er jo ikke hele sexen.

For øvrig har jeg erfart at kjeden med tiden tilpasser seg ulike penisstørrelser da. De gangene jeg har gått fra å ha jevnlig sex med en med stor penis til en med en del mindre, har jeg ikke pleid å kjenne så mye de første gangene. Imidlertid er det akkurat som om kjeden "trekker seg sammen" etter hvert, og jeg har gradvis fått mer og mer ut av det. 

Ellers synes jeg puling i skje hvor du ligger på siden med samlede føtter er en god stilling når penis ikke er av det største slaget. Da har du også gode muligheter til å stimulerer klitten selv, og han kan kysse deg i nakken og bite deg i øret. Deilig :) 

Anonymkode: 435b8...7b3

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, stan skrev:

Nei. Det kommer an på referansepunktet. Attributter som lengde, masse og tid er ikke absolutte, men avhenger av fart og tyngdefelt. 

Beklager TS, at jeg drar inn den spesielle relativitetsteori i tråden :)

Da snakker du om preferanser, men kroppstørrelser er alltid absolutte. Er man 180 høy, så er man 180 høy. Det eneste relative du kan bringe inn om høyden er at han er 180 lav, men da er det basert på han som observerer og dermed referere til relativitetsteorien. Likevel så er attributtene absolutte. Preferanser er relative.

AnonymBruker
Skrevet

Prøv å møt han hele tiden: trekk beina opp og rull litt sammen i ryggen i misjonær. Legg overkroppen ned når han tar deg bakfra (hodet i puta). 

Anonymkode: b6772...f46

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da snakker du om preferanser, men kroppstørrelser er alltid absolutte. Er man 180 høy, så er man 180 høy. Det eneste relative du kan bringe inn om høyden er at han er 180 lav, men da er det basert på han som observerer og dermed referere til relativitetsteorien. Likevel så er attributtene absolutte. Preferanser er relative.

Preferanser er absolutt relative. 

Også om en person er høy eller lav kommer an på hvem man er med. 

Men også lengdemål er relative, men i dagliglivet merker vi lite til det. En person er bare 180 cm om man har samme hastighet som vedkommende. Det er jo grunnleggende fysikk :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, stan skrev:

Preferanser er absolutt relative. 

Også om en person er høy eller lav kommer an på hvem man er med. 

Men også lengdemål er relative, men i dagliglivet merker vi lite til det. En person er bare 180 cm om man har samme hastighet som vedkommende. Det er jo grunnleggende fysikk :)

Google deg til noen annet! Dette kan du IKKE!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Prøv å møt han hele tiden: trekk beina opp og rull litt sammen i ryggen i misjonær. Legg overkroppen ned når han tar deg bakfra (hodet i puta). 

Anonymkode: b6772...f46

Hvorfor skal de møtes hele tiden? Kan bli vanskelig om begge jobber og ikke jobber på samme sted?

Anonymkode: dbffa...131

Gjest Froning
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nedtur .. fins vel noen stillinger man kjenner bedre enn andre men du får tenke på om det er verdt det..  livet er for kort for dårlig sex i mange år!

Anonymkode: e8345...751

Livet med mikropenis er brutalt 😢

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...