AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #1 Skrevet 1. august 2017 Jeg er i en vennegjeng, jeg er tynn, har fin kropp og fint utseende i følge andre, og jeg er populær. (Vi er 18-19åringer) Ei av venninnene mine overser meg totalt, liker og kommenterer bildene til de andre venninnene våres, men ikke mine. De er pene de andre vennene mine også. Kan umulig tro jeg er en trussel mot henne? Har kjent henne i mange år, og hun vet jeg er trofast venn, til å stole på og er kjempe snill og beskytter vennene mine. Har dere hatt slike venner? Betyr det at det er noe galt med meg, eller er det henne det er noe galt med? Slik holdningen er? Jeg tror heller ikke det er noe sjalusi i bildet, for hun kommenterer på bilder av andre jenter som jeg synes er mye penere enn meg. Jeg går ikke rundt å tror jeg er verdens peneste osv eller skryter på meg noe, jeg er en person som ikke liker å skryte, og har de dagene der jeg har dårlig selvtillit, og det er ikke noe galt med personligheten min, de fleste gutter sier de elsker personligheten min, og mange jenter synes jeg er snål/koselig. Anonymkode: b7663...5d0
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #2 Skrevet 1. august 2017 Du virker veldig overfladisk og utseendefokusert... Anonymkode: a86b2...71c 11
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #3 Skrevet 1. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du virker veldig overfladisk og utseendefokusert... Anonymkode: a86b2...71c Poenget er at jeg aner ikke hva hun overser meg for? Noen ganger føles det som sjalusi, men jeg kan ikke trondet er det heller. Anonymkode: b7663...5d0
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #4 Skrevet 1. august 2017 Kan trygt si at hvem og hva jeg liker på facebook har null og niks med utseende å gjøre. Hvorfor skulle det ha det? Anonymkode: 1c07f...68d
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #5 Skrevet 1. august 2017 Hun inviterte meg ikke til bursdagen hennes og flere ganger hun ikke har gratulert meg. Hun gjorde det i år. Anonymkode: b7663...5d0
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #6 Skrevet 1. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kan trygt si at hvem og hva jeg liker på facebook har null og niks med utseende å gjøre. Hvorfor skulle det ha det? Anonymkode: 1c07f...68d Jeg vet ikke, synes det er merkelig om jeg legger ut bilde samtidig som de andre hun liker og kommenterer bilder til. Anonymkode: b7663...5d0
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #7 Skrevet 1. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Poenget er at jeg aner ikke hva hun overser meg for? Noen ganger føles det som sjalusi, men jeg kan ikke trondet er det heller. Anonymkode: b7663...5d0 Kanskje du skal spørre henne hvorfor hun overser deg istedenfor å anta at hun er like opptatt av utseende ditt som det du er? Men jeg skjønner ikke helt - overset hun deg på ordentlig? I såfall, i hvilke situasjoner? Anonymkode: a86b2...71c 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #8 Skrevet 1. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun inviterte meg ikke til bursdagen hennes og flere ganger hun ikke har gratulert meg. Hun gjorde det i år. Anonymkode: b7663...5d0 Er du sikker på at dere egentlig er venner? For det høres ikke sånn ut. Anonymkode: a86b2...71c 5
Gjest Mass Skrevet 1. august 2017 #9 Skrevet 1. august 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Poenget er at jeg aner ikke hva hun overser meg for? Noen ganger føles det som sjalusi, men jeg kan ikke trondet er det heller. Anonymkode: b7663...5d0 Du kan jo kanskje nevne for henne at du føler at hun overser deg og spørre om du har gjort noe som hun har reagert på. Det opptar bare mye av din tid og energi å fundere på hva det er når hun kan gi deg svaret.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #10 Skrevet 1. august 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du sikker på at dere egentlig er venner? For det høres ikke sånn ut. Anonymkode: a86b2...71c Vi har alltid hvert bestevenninner, hun er hyggelig osv når vi er sammen på fylla. Hun har invitert meg på ting før, men i år inviterte hun meg ikke til bursdagen hennes, og hun sier vi må finne på ting oftere, men hun virker ikke særlig intressert i meg? Anonymkode: b7663...5d0
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #11 Skrevet 1. august 2017 Ike heng deg opp i det. Ikke baksnakk henne. Problem løst. Anonymkode: 0700f...a4d
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #12 Skrevet 1. august 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du skal spørre henne hvorfor hun overser deg istedenfor å anta at hun er like opptatt av utseende ditt som det du er? Men jeg skjønner ikke helt - overset hun deg på ordentlig? I såfall, i hvilke situasjoner? Anonymkode: a86b2...71c Jeg har ikke antatt det, men NOE er det jo. Jeg tviler på at hun er sjalu på meg, men skjønner ikke hva det kan være når jeg aldri har snakket stygt eller gjort henne noe vondt? Kun hvert snill mot henne, faktisk mer snill en de andre venninene hennes, og de har jugd henne flere ganger, men jeg derimot har aldri gjort noe sånt, så jeg begynner jo å lure veldig? Hun overser å gi meg ros, som hun gjør med alle andre venninner. Det er noe vi venninner i den gjengen alltid gjør med hverandre, vi gir ros og komplimenter til hverandre og viser vi er glad i og bryr oss, hun spør aldri om å finne på noe, men på fylla så kan hun være sosial med meg, men ikke veldig, jeg eksisterer jo når vi sitter ved hverandre f eks. Men ellers, eksisterer jeg ikke. Anonymkode: b7663...5d0
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #13 Skrevet 1. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ike heng deg opp i det. Ikke baksnakk henne. Problem løst. Anonymkode: 0700f...a4d Jeg baksnakker ikke? Forskjell på å baksnakke og si hva som faktisk er. Anonymkode: b7663...5d0 1
Salka Skrevet 1. august 2017 #14 Skrevet 1. august 2017 Slutt å la likes og kommentarer styre livet ditt. Hun overser deg ikke selv om du ikke får likes på alt du legger ut. Likes har dessuten ingenting med utseende å gjøre, slutt å tro det! Og det at hun ikke gir deg ros, kanskje hun føler at dere har vokst litt fra hverandre, men ikke tør si det? Dere er jo i en alder der mange vokser fra hverandre, det er ingenting galt med deg eller henne for det, er bare sånt som skjer i ungdommen.
Sillyline Skrevet 1. august 2017 #15 Skrevet 1. august 2017 Med jenter i slutten av tenårene blir det drama av ingenting. Du kan ha sagt noe feil, gjort noe feil, sett på henne feil, eller pustet feil. Hvem vet? 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #16 Skrevet 1. august 2017 29 minutter siden, Salka skrev: Slutt å la likes og kommentarer styre livet ditt. Hun overser deg ikke selv om du ikke får likes på alt du legger ut. Likes har dessuten ingenting med utseende å gjøre, slutt å tro det! Og det at hun ikke gir deg ros, kanskje hun føler at dere har vokst litt fra hverandre, men ikke tør si det? Dere er jo i en alder der mange vokser fra hverandre, det er ingenting galt med deg eller henne for det, er bare sånt som skjer i ungdommen. Vi hadde ikke vokst fra hverandre da hun var slik. Du hadde vel begynt å lure om du var den eneste venninnen som ikke fikk noe ros fra ei venninne, men alle andre? Og dette holdt på med i flere mnd, tror de fleste ville begynt å lure om de var i min situasjon. Anonymkode: b7663...5d0
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #17 Skrevet 1. august 2017 22 minutter siden, Silje Lien skrev: Med jenter i slutten av tenårene blir det drama av ingenting. Du kan ha sagt noe feil, gjort noe feil, sett på henne feil, eller pustet feil. Hvem vet? Er det jeg vet jeg ikke har gjort. Anonymkode: b7663...5d0
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #18 Skrevet 1. august 2017 Er faktisk ganske forsiktig av meg når det kommer til alt. Anonymkode: b7663...5d0
Sillyline Skrevet 1. august 2017 #19 Skrevet 1. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det jeg vet jeg ikke har gjort. Anonymkode: b7663...5d0 Tro meg, du kan ha gjort ingenting, så er det også feil.
Havbris Skrevet 1. august 2017 #20 Skrevet 1. august 2017 Spør henne IRL - det er ingen her som kan gi deg svar, og analyser av kommentarer og likes etc gir deg heller ikke svar. Hvis du opplever at du blir oversett så si det. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå