Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 10. januar 2005 #1 Skrevet 10. januar 2005 Går dette an?: "Mannen min" har lyst til å ha følgende inngravering i ringene våre: "You'll never walk alone" Det er jo en veldig fin setning Har kun en reservasjon som jeg gjerne vil høre med dere om. Denne teksten er Liverpool fotballklubb sitt "slagord". Han er stoor Liverpoolfans. Veldig usikker på hva jeg mener om akkurat dette. Synes jo setningen er utrolig passende hadde det ikke vært for det, men gjør det noe? :klø: Det er jo også ekstra gøy for han, og jeg vet at han hadde hoppet i taket om jeg sier ja til det. Han spurte egentlig bare på spøk, men jeg tar det alvorlig til vurdering (han vet det ikke så det er ingen krise å droppe det) Noen meninger?
Gjest gjest1 Skrevet 10. januar 2005 #2 Skrevet 10. januar 2005 Dersom det ynskjer det, så gjer det! Mannen min ville ha "Shit happens" ingravert, men det vart til at vi valgte "Det beste er godt nok"...
Gjest Madam Felle Skrevet 10. januar 2005 #3 Skrevet 10. januar 2005 Ser ikke noe gale i det, og ekstra artig siden ahn er Liverpool fan. Så hvorfor skal du ikke kunne si ja til det? Er jo tross alt han som skal bære ringen.
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 10. januar 2005 #4 Skrevet 10. januar 2005 En annen linje som er artig er "Den som gir seg er en dritt" Men som sagt, tror nok han hadde blitt hoppende glad om jeg hadde sagt ja til det
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 10. januar 2005 #5 Skrevet 10. januar 2005 Ser ikke noe gale i det' date=' og ekstra artig siden ahn er Liverpool fan. Så hvorfor skal du ikke kunne si ja til det? Er jo tross alt han som skal bære ringen. [/quote'] Vi hadde tenkt til å ha samme gravering i begge ringene, så det blir i min ring også i så fall. Så da blir det i min ring: "You'll never walk alone - din Kai 13.08.2005" Bør muligens også nevne at han er 1/2 engelsk.
TeddyToria Skrevet 10. januar 2005 #6 Skrevet 10. januar 2005 Kjempegod idé Vigdis - en original tekst!!! Og, jeg synes slett ikke det har noen betydning at det er "linket" til Liverpool - det er jo en setning med flott betydning, og det at det er slagordet til Liverpool blir jo bare en bonus for han godeste gommen din!
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 11. januar 2005 #7 Skrevet 11. januar 2005 Takk for rådet Toria :D Tror nok jeg er enig med deg... Noen andre meninger her
Kjerst Skrevet 11. januar 2005 #9 Skrevet 11. januar 2005 Bruk setningen! det har en flott betydning, om den har noe med Liverpool å gjøre eller ei
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 11. januar 2005 #10 Skrevet 11. januar 2005 Takk takk! Dere er gode å ha også når en er rådvill!
Tigi Skrevet 11. januar 2005 #11 Skrevet 11. januar 2005 Jeg syns det er stilig å velge noe annet enn bare 'Din Ola'! 'You'll never walk alone' er velkjent for de fleste som fotballslagord, og da føler sikkert mannen din seg litt kul og kan gjøre det ekstra interessant for han å vise frem ringen sin. Siden det ikke virker som du er spesielt interessert i den delen av budskapet, kan du lene deg på den orginale versjonen. Det er en sang fra musikalen Carousel skrevet av Hammerstein/Rogers og er senere blitt sunget av bl.a Elvis Tekst Nydelig!
Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2005 #12 Skrevet 11. januar 2005 Bør muligens også nevne at han er 1/2 engelsk. Kjekt du nevnte det, ja.. Jeg skulle akkurat til med en tirade om å skrive på engelsk.. men nå forstår jeg det.. Synes det er en søt ting å skrive jeg.. at Liverpool også bruker den er en liten minus, men det ødelegger vel ikke setningen.. (?) Hilsen fast bruker som er overlykkelig over å ha en mann som ikke er interessert i fotball.. (ædabæ!!)
smilepia Skrevet 11. januar 2005 #14 Skrevet 11. januar 2005 Jeg synes også teksten er fin. Siden min også er Liverpoolfan har jo vi vurdert å ha sangen som utgangsmarsj i kirken vi (men det ble stemmt ned i fellesskap da vi ikke syntes melodien var så fin likevel) Har ikke selv vurdert det som ringtekst, men synes absolutt det går ann å velge den.
Gjest Melk Skrevet 11. januar 2005 #15 Skrevet 11. januar 2005 Min mann ville også ha et fotballslagord, men det ville ikke jeg. Ville at ringen skulle minne om MEG, ikke et lag. Må sies at vi skulle ha det samme i begge ringene. Vi er såpass voksne at det for meg ikke var om å gjøre å være så veldig KUL overfor hans kamerater.
Huldra:) Skrevet 11. januar 2005 #16 Skrevet 11. januar 2005 Synes du skal gå for det jeg, Vigdis! Det er søtt samtidig som det betyr enormt for din tilkommende. Dessuten kommer alle kompisene hans være grønne av misunnelse fordi han har stukket av med den kuleste dama
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 11. januar 2005 #17 Skrevet 11. januar 2005 ... Dessuten kommer alle kompisene hans være grønne av misunnelse fordi han har stukket av med den kuleste dama Ja det er vel enda en grunn til å gå for den teksten Tusen takk for mange tilbakemeldinger på dette temaet!
Huldra:) Skrevet 11. januar 2005 #18 Skrevet 11. januar 2005 Min mann ville også ha et fotballslagord, men det ville ikke jeg. Ville at ringen skulle minne om MEG, ikke et lag. Må sies at vi skulle ha det samme i begge ringene. Vi er såpass voksne at det for meg ikke var om å gjøre å være så veldig KUL overfor hans kamerater. Håper du så det humoristiske i det :o ???????????????? :o
Gjest Melk Skrevet 11. januar 2005 #19 Skrevet 11. januar 2005 Håper du så det humoristiske i det :o ???????????????? :o Selvfølgelig gjorde jeg det, og forslaget ble fra hans side også presentert på en litt spøkefull måte. Han hadde nok blitt kjempeglad om jeg sa ja, men jeg har nok med masse fotball på tv, plakat på veggen, drakter osv. Tilogmed hans fotballbesatte venner skjønte godt at jeg sa nei.
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 11. januar 2005 #20 Skrevet 11. januar 2005 Yes Huldra ! Alle har sine meninger om det. Var derfor jeg ville spørre. Ville gjerne høre hva dere mente, og ser jo at de aller aller fleste er enige med deg. Jeg synes ikke det er "barnslig" jeg. Hele grunnen til at jeg vurderer det sterkt er jo ikke at det er et "slagord", men at jeg synes det er en fin setning. ¨ Det har INGEN TING med å være KUL å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå