tems Skrevet 1. august 2017 #1 Skrevet 1. august 2017 Jeg har slitt lenge med smerter i håndleddet. Det varierer veldig med hvor store smertene er, noen ganger er det veldig lite mens andre ganger, som nå, kan jeg nesten ikke bøye håndleddet uten smerter. Grunnen til tittelen på tråden er at smertene startet etter å ha hatt veneflon i hånden i forbindelse med operasjon. Det var en liten klump etter at veneflonen ble tatt ut og det var ganske ømt en stund, noen mente det var en liten betennelse i åren som tydeligvis var helt normalt. Klumpen forsvant etterhvert og det ble mindre vondt. Men siden det nå er 8 måneder siden jeg opererte er det veldig rart om det er det som er grunnen til smertene. Noen som har peiling på hva det kan være? Smerten sitter 'oppå' hånden, på en måte i bøyen. Det er muligens en klump også i området det er vondt
tems Skrevet 1. august 2017 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ganglion? Anonymkode: 4b5a0...dbc Har tenkt det samme, men kulen har dukket opp for kort tid siden. Har hatt en del smerte før det var kul
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #4 Skrevet 1. august 2017 8 mnd er veldig lenge, men jeg har ingen kunnskap på feltet. Jeg har selv hatt veneflon og hadde smerter i nærmere en måned, hvilket jeg syntes var utrolig lenge og rart. Jeg ville kontaktet lege. Anonymkode: 998ea...9e5
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #5 Skrevet 2. august 2017 Vedvarende betennelse etter veneflon kanskje eller at de satt den gæli at noen sener ble påvirka og ikke bare blodåra? Typisk sted med vondt oppå håndleddet etter veneflon hvertfall. Hadde det to ukers tid jeg også for de stakk i så lei vinkel på blodåra og alt kom i klem på en måte. Men 8 mnd høres lenge ut. Ta det opp med legen. Vurder også mulighet for andre ting, som vanlig senebetennelse om du anstrenger håndleddet for å holde mobilen eller skriver mye for hånd eller lignene. Anonymkode: 86208...748
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå