AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #1 Del Skrevet 1. august 2017 Det er mye flått her jeg bor, og bikkja må sjekkes daglig. Den siste uka har jeg tre ganger funnet flått som har begynt å bli stor (3-4mm) som har hatt en mindre flått hengende på seg.. to ganger har flåtten hatt en flått, og en annen hadde to. Noen som vet hva som skjer? suger de blod? er det en annen art? Anonymkode: 73e96...171 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #2 Del Skrevet 1. august 2017 Den andre flåtten suger seg fast på den første fordi den er full av blod har sett fenomenet selv Anonymkode: a75e6...d96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 1. august 2017 #3 Del Skrevet 1. august 2017 Møkkainsekter. De suger vel blod fra hverandre da. De kan utryddes. Dem og fluer. Hater begge INTENST! Takk for at jeg fikk det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #4 Del Skrevet 1. august 2017 Flåttception. Anonymkode: af6ba...1dd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #5 Del Skrevet 1. august 2017 De parret, den lille var en hann. Anonymkode: 0d256...fe3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 1. august 2017 #6 Del Skrevet 1. august 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: De parret, den lille var en hann. Anonymkode: 0d256...fe3 https://www.nrk.no/norge/avbrot-flatten-midt-i-akten-1.11803291 dette fikk meg til å google og jaggu! *grøss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #7 Del Skrevet 1. august 2017 Pass på at du sørger for at flåtten ikle bærer på egg som kan klekkes etter at den er død! Har hørt at folk brenner flåtten for å unngå at dette skjer. Anonymkode: ecd32...770 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #8 Del Skrevet 1. august 2017 Jeg hater flått. Vet ikke hva slags nytte dette dyret gjør. Anonymkode: e5268...ddd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #9 Del Skrevet 2. august 2017 14 timer siden, NotNaomi skrev: Møkkainsekter. De suger vel blod fra hverandre da. De kan utryddes. Dem og fluer. Hater begge INTENST! Takk for at jeg fikk det ut. De er ikke insekter. De er araknider. Selv om de er ubehagelige, er det i realiteten svært få norske flått som er smittebærere. Anonymkode: e246a...cab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 2. august 2017 #10 Del Skrevet 2. august 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: De er ikke insekter. De er araknider. Selv om de er ubehagelige, er det i realiteten svært få norske flått som er smittebærere. Anonymkode: e246a...cab Ok :-) da vet jeg det. Men blåser i om de er smittebærere. Jækla ekle er de uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duplexx Skrevet 3. august 2017 #11 Del Skrevet 3. august 2017 På 2017-08-01 den 19.32, Carrot skrev: https://www.nrk.no/norge/avbrot-flatten-midt-i-akten-1.11803291 dette fikk meg til å google og jaggu! *grøss* Hahahahah!!! Han er jo mindre enn hodet på hunnen! Oh the irony.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå