Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er det enkelte som liker å si, når de ser at noen sliter. Men hva om personen sliter fordi hun er forelsket i nettopp den opptatte kjæresten din? Kan jeg snakke til deg om alt da?

Anonymkode: 4f1ca...1cc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høh? Om du kan snakke med en person om alt hvis den personen er forelsket i din kjæreste? 

Anonymkode: 51a74...d35

Skrevet

Først nei, man kan ikke fortelle noen at man er forelsket i partneren deres. 

Neste, nei det fins ikke noen man kan snakke med om absolutt alt. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er det enkelte som liker å si, når de ser at noen sliter. Men hva om personen sliter fordi hun er forelsket i nettopp den opptatte kjæresten din? Kan jeg snakke til deg om alt da?

Folk som sier den typen ting, styrer jeg langt unna. De fleste om ikke alle kan fortelle det mest utrolige om andre noe som ikke akkurat innbyr til fortrolighet. 

Anonymkode: 796bb...9b2

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk som sier den typen ting, styrer jeg langt unna. De fleste om ikke alle kan fortelle det mest utrolige om andre noe som ikke akkurat innbyr til fortrolighet. 

Anonymkode: 796bb...9b2

Altså, fikk styrer unna folk som gir uttrykk for at du kan snakke til de om alt?

Skrevet

Du kan jo prøve å se hvordan hun reagerer, men det er kanskje ikke så lurt. Og når folk sier at man kan snakke sammen om alt - det er bare noe man sier, men man ikke mener :rolleyes:

Skrevet

Alt betyr ikke bokstavelig alt, dessverre. Normale mennesker kan utmerket vurdere hva som menes med "alt" i slike tilfeller. Men så er det slik da at mennesker som sliter mister litt vurderingsevnen, kanskje akkurat når du trenger den mest. Tenker du deg litt ekstra om, så skjønner du at "alt" betyr alt som du sliter med, men ikke om den personen du snakker med er kilde til dette, på en måte. Da kan du finne en annen å ta opp akkurat dette med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...