Gå til innhold

Yasmin

Smilla78

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp fått resept på yasmin etter å ha gått på diane i 3 måneder. Vil ikke gå på diane mer for jeg har lagt på meg 5 kg, er blitt fryktelig deprimert og er mye kvalm. Kan jeg begynne på yasmin etter mensen som jeg ville begynt med diane eller lønner det seg å vente til neste "skikkelige" mens kommer? Vil jeg gå ned de kiloene da? Er det noen som har lagt på seg av yasmin? Vil ikke legge på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har gått på yasmin i mange år og hvert stor fornøyd, ikke lagt på meg, ikke blitt deppa eller fått nok bivirkninger i det hele tatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begyn med pillene når du egentlig skulle startet på et nytt brett med Diane. Får mindre hormonforstyrrelser slik.

Bivirkninger er individuelle, men de færresten går ned i vekt når de slutter med p-piller (de færreste går opp i vekt pga p-piller også..) Jeg gikk aldri opp i vekt av noe merke, og har prøvde mange!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lagt på meg av Yasmin, merket ingen andre bivirkninger heller for den saks skyld. Men som Susanne sier- dette er jo veldig individuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...