Smilla78 Skrevet 10. januar 2005 #1 Skrevet 10. januar 2005 Jeg har nettopp fått resept på yasmin etter å ha gått på diane i 3 måneder. Vil ikke gå på diane mer for jeg har lagt på meg 5 kg, er blitt fryktelig deprimert og er mye kvalm. Kan jeg begynne på yasmin etter mensen som jeg ville begynt med diane eller lønner det seg å vente til neste "skikkelige" mens kommer? Vil jeg gå ned de kiloene da? Er det noen som har lagt på seg av yasmin? Vil ikke legge på meg.
*Heidi* Skrevet 10. januar 2005 #2 Skrevet 10. januar 2005 jeg har gått på yasmin i mange år og hvert stor fornøyd, ikke lagt på meg, ikke blitt deppa eller fått nok bivirkninger i det hele tatt..
Gjest gjest1 Skrevet 11. januar 2005 #3 Skrevet 11. januar 2005 Begyn med pillene når du egentlig skulle startet på et nytt brett med Diane. Får mindre hormonforstyrrelser slik. Bivirkninger er individuelle, men de færresten går ned i vekt når de slutter med p-piller (de færreste går opp i vekt pga p-piller også..) Jeg gikk aldri opp i vekt av noe merke, og har prøvde mange!
Salt Skrevet 11. januar 2005 #4 Skrevet 11. januar 2005 Jeg har ikke lagt på meg av Yasmin, merket ingen andre bivirkninger heller for den saks skyld. Men som Susanne sier- dette er jo veldig individuelt.
knøtte Skrevet 11. januar 2005 #5 Skrevet 11. januar 2005 var veldig fornøyd med yasmin... merket ingen bivirkninger... (noe jeg har gjort på andre merker)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå