AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #1 Del Skrevet 1. august 2017 Skal få etterbetalt ung ufør på aap ifra februar 2014 til 1 juni 2017. Hvor mye blir dette? Har hele tiden mottatt 2 G. Den nye satsen er 2.44 g. Så kan plusse på 0.44 g fra 2014 - 2017. Noen som kan hjelpe? Surrer med tall Anonymkode: d22fc...a87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #2 Del Skrevet 2. august 2017 Du vet hva en g er? Da legger du til 0.44 g. Trekker fra en g. Ganger opp med antall mnd og år. Anonymkode: 4de5a...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #3 Del Skrevet 2. august 2017 https://www.nav.no/no/NAV+og+samfunn/Kontakt+NAV/Utbetalinger/Grunnbelopet+i+folketrygden Her finner du hva 1g utgjør i år og tidligere år. Som nevnt over skal du 0,44 g mer enn tidligere, så du må gange grunnbeløpet pr mnd med 0,44 og ganger dette med antall mnd Ettetbetalingen utgjør rundt 120.000 når jeg gikk ut i fra at grunnbeløpet var det samme alle årene (90.000). Du må vel også betale skatt for etterbetalingen?! Så det må du huske å ta høyde for 🙂 Anonymkode: 89e2b...cfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #4 Del Skrevet 2. august 2017 Det blir trukket 44 % av etterbetalingen når du får den utbetalt, og så blir det justert i neste skatteoppgjør. bare så du er klar over det 😊 Anonymkode: 12b44...e5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #5 Del Skrevet 2. august 2017 Ok, takk. Vet om dette med 44% skattetrekk. Men hørt at jeg må kontakte skatteetaten og be de regne skattetrekket mest mulig gunstig for meg? Anonymkode: d22fc...a87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå