Gjest Utlogget nå Skrevet 10. januar 2005 #1 Del Skrevet 10. januar 2005 Er det noen som vet om det er vanlig å ha metallsmak i munnen når man er gravid? Jeg kjenner den smaken hele tiden utenom når jeg spiser. Jeg vet ikke om jeg er gravid ennå. Jeg lurer på om det er noen som vet om det er vanlig og hvor tidlig det er vanlig å få det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2005 #2 Del Skrevet 10. januar 2005 Hei! Jeg har tenkt på det samme i hele dag på jobben! Har kjent metallsmak i munnen i flere timer! Håper nå at jeg endelig er gravid, men kan vel ikke teste för om4-5 dager. ER SÅ SPENT!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maya22 Skrevet 10. januar 2005 #3 Del Skrevet 10. januar 2005 jeg hadde veldig utpreget metallsmak i munnen når jeg gikk gravid,men om det er et vanlig symptom på svangerskap vet jeg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2005 #4 Del Skrevet 11. januar 2005 kan være innbilning, men jeg fikk i hvertfall det... ingenting smakte godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå