AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #1 Skrevet 1. august 2017 Jeg er i en jobbsøkeprosess og har til nå ikke opprettet en Linkedin-konto. Vurderer nå å gjøre det for å bedre mulighetene for jobb. Problemet er at jeg har få potensielle kontakter jeg kan legge til - spesielt nå siden jeg er på vei inn i en helt ny bransje. Er det bedre å ikke ha Linkedin-konto enn å ha en konto med 5 kontakter? Jeg er i starten av 30 årene og har høy, teknisk utdanning. Anonymkode: 5aa9d...130
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #2 Skrevet 1. august 2017 Best om du har en profil der. Anonymkode: 69440...eac
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #3 Skrevet 1. august 2017 Har det relevans for alle bransjer, eller er det bare noen få bransjer som bruker Linkedin? I så fall: hvilke? Anonymkode: 5e1c6...1a0
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #4 Skrevet 1. august 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har det relevans for alle bransjer, eller er det bare noen få bransjer som bruker Linkedin? I så fall: hvilke? Anonymkode: 5e1c6...1a0 Folk som ønsker jobb i privatmarkedet, det er flest av dem som er på Linkedin og bedrifter som legger ut ledige stillinger. Anonymkode: 2a1d2...6ed
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #5 Skrevet 1. august 2017 Jeg har 0 kontakter, lagde profil i dag. Har ikke bilde heller. Er hele poenget med den siden å ha flest mulig kontakter? Jeg prøvde å synkronisere med kontaktene på telefonen, men fikk ingen opp på Linkedin. Bør jeg bare slette den igjen? Har bare én jobb å skrive opp, en haug av frivillig arbeid (er det vits i ramse opp?) og første året av en bachelor jeg holder på med. Anonymkode: f6c4e...f52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå