Gjest Brud2005 Skrevet 10. januar 2005 #1 Skrevet 10. januar 2005 Når kjolen min er i fargen "light gold", altså en tone mørkere enn andres kjoler, hvilke farge må skoene mine være da? har jeg gjort det vanskelig for meg selv?? :o
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2005 #2 Skrevet 10. januar 2005 Gull kansje? :o http://www.lisenett.no/Brudesko/b41.htm Har du no bilde av kjolen din?
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 10. januar 2005 #3 Skrevet 10. januar 2005 Ups! Dette har jeg ikke tenkt på. Vil også gjerne vite dette - har ikke kjøpt kjole enda, så greit å vite før jeg setter i gang.
TeddyToria Skrevet 10. januar 2005 #4 Skrevet 10. januar 2005 Ja, jeg tror absolutt sko i gull kan bli lekkert! :-) En annen løsning kan være å ta med kjolen, eller en stoffprøve som er tilsvarende fargen, og forhøre deg om ikke du kan få trukket de skoene du velger deg, i akkurat den fargen - så matcher det helt! Jeg vet det går an, men ikke hva det koster og evt. hvor du får gjort det... Men jeg kan undersøke?!
Gjest Brud2005 Skrevet 11. januar 2005 #6 Skrevet 11. januar 2005 takk for gode tips! :blomst_opp: Linken viste jo noen sko som var kjempefine! Klarer likevel ikke la være å tenke på om det blir "brudete" nok, hvis dere skjønner..
Huldra:) Skrevet 11. januar 2005 #7 Skrevet 11. januar 2005 Jeg tenker på å ha sko i sølv... Må jo først finne kjolen da, men synes det er litt stilig med sølvfargete sko (ikke jalla- sølv altså, men litt elegant). De kommer nok ikke til å synes så veldig likevel...
TeddyToria Skrevet 11. januar 2005 #8 Skrevet 11. januar 2005 Jeg tenker på å ha sko i sølv... Må jo først finne kjolen da, men synes det er litt stilig med sølvfargete sko (ikke jalla- sølv altså, men litt elegant). De kommer nok ikke til å synes så veldig likevel... Jeg tenker også på sølvsko, litt diskret, siden det er litt innslag av sølv i kjolen min (enn så lenge!)... Synes det kan være skikkelig lekkert jeg!!!
Kjerst Skrevet 11. januar 2005 #9 Skrevet 11. januar 2005 Kjolen min har fargen "gold", samme som de skoene på Lisenett, så jeg kommer til å ha sko med den fagen også. Synes selvfølgelig at denne fargen er helt nydelig, super elegant og veldig brudete... :-)
Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2005 #10 Skrevet 11. januar 2005 takk igjen for god hjelp! Så: fargen trenger ikke være hvit på skoene for at det skal være "brudete". Skal prøve å omstille meg. Huldra og Toria: Sølvsko hørtes unektelig stilig ut. Heldig dere som har en kjole som vil matche det. Tusen takk.
Gjest Brud2005 Skrevet 11. januar 2005 #11 Skrevet 11. januar 2005 Ble ikke logget inn i sted, så innlegget over (merket "gjest") var fra meg. Kjerst: det blir nok gullsko på oss, ja.
Kjerst Skrevet 11. januar 2005 #12 Skrevet 11. januar 2005 Ble ikke logget inn i sted, så innlegget over (merket "gjest") var fra meg. Kjerst: det blir nok gullsko på oss, ja. Vi kommer til å være så flotte! Synes det er morsomt å bruke en farge som ikke alle velger. Lykke til Brud2005
Arkana Skrevet 11. januar 2005 #13 Skrevet 11. januar 2005 Grændsen Skotøimagasin (i Grensen ja) farger skoene i akkurat den fargen du vil. Veldig populært blandt kommende bruder. Det var en artikkel om det i en avis forleden. Ta med en stoffprøve og plukk ut akkurat den skoen du vil ha, og du får den i den fargen du ønsker. Skoene vil matche kjolen perfekt.
Gjest Brud2005 Skrevet 11. januar 2005 #14 Skrevet 11. januar 2005 Grændsen Skotøimagasin (i Grensen ja) farger skoene i akkurat den fargen du vil. Veldig populært blandt kommende bruder. Det var en artikkel om det i en avis forleden. Ta med en stoffprøve og plukk ut akkurat den skoen du vil ha' date= og du får den i den fargen du ønsker. Skoene vil matche kjolen perfekt. Tror du stikker av med seieren "dagens tips"! Tusen takk! Kjerst: vi får håpe at vi blir fornøyde!
Kjerst Skrevet 11. januar 2005 #17 Skrevet 11. januar 2005 Nei, har ikke skaffet meg det enda.... :oops: Sitter akkurat nå å ser i andres og lurer på om jeg ikke skal starte min egen
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 11. januar 2005 #18 Skrevet 11. januar 2005 Når dere snakker med det om farging av sko kom jeg akkurat på dette: Var med min svigerinne og kjøpte brudekjole for noen år siden. Da hadde de sko i brudesalongen som hun kjøpte. Salongen sørget for farging av skoene slik at de passet perfekt til kjolen (Dette var Kristins Brudesalong på Lillestrøm).
TeddyToria Skrevet 11. januar 2005 #19 Skrevet 11. januar 2005 Grændsen Skotøimagasin (i Grensen ja) farger skoene i akkurat den fargen du vil. Veldig populært blandt kommende bruder. Det var en artikkel om det i en avis forleden. Ta med en stoffprøve og plukk ut akkurat den skoen du vil ha' date= og du får den i den fargen du ønsker. Skoene vil matche kjolen perfekt. Jeg visste det gikk an, men ikke hvor! Takk for tips! :-)
smilepia Skrevet 11. januar 2005 #20 Skrevet 11. januar 2005 Da hadde de sko i brudesalongen som hun kjøpte. Salongen sørget for farging av skoene slik at de passet perfekt til kjolen (Dette var Kristins Brudesalong på Lillestrøm). Ja, dette tilbyr Unik brudestudio ved Egertorget (i Oslo) også. Du kan få de farget/trekkt om både i samsvar med kjøp av kjole, eller helt utenom. De har opplyst prisen til meg også, men den husker jeg desverre ikke nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå