AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #1 Skrevet 1. august 2017 Glemte å skru av komfyren, og så stekepannen har stått på en varm ovn i ca 12 timer. Den ser litt røff ut - burde jeg kaste den eller kan den reddes? Anonymkode: 1915a...5f9
ajarRun Skrevet 1. august 2017 #2 Skrevet 1. august 2017 (endret) Kan du ta et bilde av den? Ville ærlig talt vært mer bekymret av ovnen... Endret 1. august 2017 av Kragebein Ryddet for svar til slettet innlegg.
Brimi Skrevet 1. august 2017 #3 Skrevet 1. august 2017 Er det teflonbelegg? Hvis ikke kan du så vidt jeg har forstått det, bruke stålull I tillegg bør du skaffe deg en nyere ovn som slår av seg selv etter noen timer (eventuelt be husvert om å gjøre det). Min ovn skrur seg av etter 4-5 timer. Litt irriterende, men samtidig godt å vite
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #4 Skrevet 1. august 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Glemte å skru av komfyren, og så stekepannen har stått på en varm ovn i ca 12 timer. Den ser litt røff ut - burde jeg kaste den eller kan den reddes? Anonymkode: 1915a...5f9 Det skal bare ikke være mulig i 12 timer uten å få en grundig tørrkoking. Her har du hatt mer enn flaks. Å ofre stekepannen må være et lite offer i forhold til hva du kunne mistet. Anonymkode: 96c96...f56 1
Leo Skrevet 1. august 2017 #5 Skrevet 1. august 2017 Er det en teflonpanne bør du kaste den siden belegget nødvendigvis er ødelagt og pannen derfor ubrukelig. En jernpanne kan ha klart seg, så den kan du gjøre et forsøk på å skure ren.
Kragebein Skrevet 1. august 2017 #6 Skrevet 1. august 2017 Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette. Kragebein, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå