Sofia Skrevet 20. januar 2005 #41 Del Skrevet 20. januar 2005 Heeelt gratis er det jo ikke..jo oftere en skifter, jo oftere må en vaske og stryke..og det koster jo penger!! (strømforbruk) Hmmm.. vet du. Jeg bruker ikke tiden til å gruble hva det koster i penger å bruke vaskemaskinen. Nei vettu hva!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 21. januar 2005 #42 Del Skrevet 21. januar 2005 Ikke ofte nok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2005 #43 Del Skrevet 21. januar 2005 Huff så mange flinke folk det var her. Tror ikke jeg tør å fortelle hvor ofte (skjelden) jeg gjør det. Men jeg er enig i at ingenting er bedre enn å legge seg i rene sengeklær. Men alt for ofte er jeg så sliten at jeg engang ikke gidder å tenke på å gjøre det. Heldigvis er familien min svært skjelden syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dimantina Skrevet 21. januar 2005 #44 Del Skrevet 21. januar 2005 Bytter en gong i mnd, ser det er mange som har fritidsproblemer her inne og skifter og reingjer til den store gullmedaljen men gidder ikke eg, med sju stykk i huset er det meir enn nok å gjer om ein ikkje skal laga seg arbeid i tillegg. Me er aldri sjuke og har ikkje allergier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trill Skrevet 21. januar 2005 #45 Del Skrevet 21. januar 2005 Vi skifta kvar 14.dag- minst. Syns det e herlig med nyvaska sengkle! Men eg gidde IKKJE å stryke.. Det e kjedelig det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå