AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #61 Skrevet 2. august 2017 1 minutt siden, Arabella skrev: Jeg la ham til for mange år siden, og har vel ikke tenkt mer over det. Åja.. Jeg trodde du hadde gjort det nå nylig jeg. Anonymkode: 7da11...2ec
Gjest JanHelge Skrevet 2. august 2017 #62 Skrevet 2. august 2017 2 timer siden, New Girl skrev: Hadde satt mer pris på at han var rett på sak enn å snakke om min "feminine sensualitet"😳. Hvert fall hvis det var å pule han ønsket Se senere meldinger hun fikk, er litt rett på sak det, er det ikke? Eller vil du at dem skal være enda mer rett på sak, som f.eks. at dem skal spørre rett ut om dem skal komme å knulle henne... (???)
Gjest New Girl Skrevet 2. august 2017 #63 Skrevet 2. august 2017 1 minutt siden, JanHelge skrev: Se senere meldinger hun fikk, er litt rett på sak det, er det ikke? Eller vil du at dem skal være enda mer rett på sak, som f.eks. at dem skal spørre rett ut om dem skal komme å knulle henne... (???) Poenget var at man ikke trenger å pakke det inn i sånne svulstige greier, man skjønner jo hva han vil uansett. Nå er han jo bare alt for pågående. Uansett ikke en jeg hadde villet eller turt(!) å møte.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #64 Skrevet 2. august 2017 På 1. august 2017 den 16.22, AnonymBruker skrev: Haha enig FOR noen kleine meldinger. Høres ut som en marokaner som prøver å lure en gammel bestemor til å smugle for henne og har brukt google translate . Anonymkode: be3f8...5bb Jeg synes slike meldinger som i første innlegg er å foretrekke fremfor slibrige meldinger som i innlegget under. Jeg skjønner ikke hvorfor dere synes de er så pinlige, for jeg synes heller slibrighetene er pinlige. Hilsen kvinne i 20-årene 40 minutter siden, Arabella skrev: Her er det mye "blanda drops", ser jeg. Takk til dere som har svart seriøst! Nå har jeg imidletid fått flere meldinger fra mann nr. 2, som gjør at jeg blir sikker på at jeg ikke vil ha mer med ham å gjøre. Den første kom i ettiden i natt, sammen med et bilde av ham naken med et håndkle løselig rundt hoftene: Kan jeg ringe deg? Ja... Du svarer jo ikke uansett. Tar en taxi jeg. Kommer. Ok? 07:28 God morgen (navn). Er det ikke litt dumt å være så taus og avvisende, å ikke engang svare meg? Jeg mener dette med å ta kontakt med deg som noe godt og positivt, og jeg vil deg iallfall ikke noe vondt. Klem. Nå synes jeg det blir ubehagelig. Denne kom nettopp nå: 16:00 Ærlig talt. Vi er voksne mennesker. Hva vil du oppnå med å IKKE svare meg? Anonymkode: ab88b...1b6
Gjest Ingenting2 Skrevet 2. august 2017 #65 Skrevet 2. august 2017 Æsj Arabella. Slett dem. De fortjener deg ikke.
Sphere Skrevet 2. august 2017 #66 Skrevet 2. august 2017 51 minutter siden, canacas skrev: Æsj Arabella. Slett dem. De fortjener deg ikke. Jeg henger meg med på denne.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #67 Skrevet 2. august 2017 5 timer siden, Arabella skrev: Her er det mye "blanda drops", ser jeg. Takk til dere som har svart seriøst! Nå har jeg imidletid fått flere meldinger fra mann nr. 2, som gjør at jeg blir sikker på at jeg ikke vil ha mer med ham å gjøre. Den første kom i ettiden i natt, sammen med et bilde av ham naken med et håndkle løselig rundt hoftene: Kan jeg ringe deg? Ja... Du svarer jo ikke uansett. Tar en taxi jeg. Kommer. Ok? 07:28 God morgen (navn). Er det ikke litt dumt å være så taus og avvisende, å ikke engang svare meg? Jeg mener dette med å ta kontakt med deg som noe godt og positivt, og jeg vil deg iallfall ikke noe vondt. Klem. Nå synes jeg det blir ubehagelig. Denne kom nettopp nå: 16:00 Ærlig talt. Vi er voksne mennesker. Hva vil du oppnå med å IKKE svare meg? Ingen tvil om at du er magnet for kåte mannfolk! Her har du en jobb å gjøre hvis du vil få annen type oppmerksomhet fra noe mer platoniske menn. Anonymkode: a956d...b89 2
Arabella Skrevet 2. august 2017 Forfatter #68 Skrevet 2. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ingen tvil om at du er magnet for kåte mannfolk! Her har du en jobb å gjøre hvis du vil få annen type oppmerksomhet fra noe mer platoniske menn. Anonymkode: a956d...b89 Det er snakk om to menn som jeg hadde kontakt med for flere år siden, på forskjellig tidspunkt. Nå viser de plutselig interesse igjen. Jeg er ingen horetype hverken i oppførsel eller klesveien, hvis det er det du antyder. 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #69 Skrevet 2. august 2017 Skriv tilbake: "Herr (etternavn), vil De være så elskelig å tillate Dem selv å herved slette mitt arme telefonnummer da jeg med all respekt ei ønsker en relasjon til Dem av nogen slags karakter, det utelukker altså både på det fysiske og det mentale plan. Min feilbarlighet tillot mig altså å komme nær en handlingsknapp på Fjesboken som skapte sådanne ringvirkninger at De kunne tolke det dithen at jeg ønsket å knytte ymse bånd til din ringe person, dette er som nevnt ei tilfellet. Måtte livet bringe Dem hell og lykke, ærbødigste hilsener fra Frøken (navn)." Anonymkode: cd3b3...b5e 5
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #70 Skrevet 2. august 2017 Nummer to har jo gått langt over streken nå, så der trenger man ikke å lure lenger. Men jeg synes egentlig begge to ikke hadde holdbare meldinger, referert i første innlegget. Når man kontakter en gammel romanse i håp om en ny sjanse, så bør man ikke gi seksuelle komplimenter, selv om sexen var aldri så bra. Da bør man være litt respektfull og varsom og vise at man satte pris på personligheten hennes og det vennskapelige og romantiske samværet. Senere, om/når man har møttes og gjenopprettet en kontakt, så kan det passe mer å hentyde til den seksuelle kjemien som er der. De bør også være spesielt varsomme i den alderen hvor man kan bli tatt for å være gammel gris. Anonymkode: 1ab4c...d92 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #71 Skrevet 2. august 2017 På 1.8.2017 den 17.25, Arabella skrev: Begge er rundt 50 år, kunstnere, kultiverte mennesker. Gjennomsnittsalderen på KG er vel på tenåringsnivå, så jeg burde ha forutsett at jeg ikke kom til å få noen seriøse bemerkninger. Bor de på Nesodden også? Møtt mange av de. Og dessverre både mine kolleger på 50 og 70 synes de er ganske kleine.. Altså om du liker slike menn, så go for it (oversatt til eldre mennesker; følg den vakre følelsen du kjenner i din mave, og gjør ditt begjær til virkelighet. For jeg sier til deg, det er nu eller aldri min vakre blomst ). Mulig disse mennene ikke er slik, men min erfaring er at menn som skriver slike meldinger er ganske egosentriske. Jeg er jo bare i 30 årene, så mulig jeg er for dum til å forstå denne ville og sensuelle romantikken i meldingene. Men å plutselig å skrive poetiske kjærlighetserklæringer leeenge etterpå, er det virkelig voksent? syns faktisk ''tenåringene'' på KG har ett litt mer voksent perspektiv på dette. Anonymkode: 30e98...e4c 2
Arabella Skrevet 2. august 2017 Forfatter #72 Skrevet 2. august 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bor de på Nesodden også? Møtt mange av de. Og dessverre både mine kolleger på 50 og 70 synes de er ganske kleine.. Altså om du liker slike menn, så go for it (oversatt til eldre mennesker; følg den vakre følelsen du kjenner i din mave, og gjør ditt begjær til virkelighet. For jeg sier til deg, det er nu eller aldri min vakre blomst ). Mulig disse mennene ikke er slik, men min erfaring er at menn som skriver slike meldinger er ganske egosentriske. Jeg er jo bare i 30 årene, så mulig jeg er for dum til å forstå denne ville og sensuelle romantikken i meldingene. Men å plutselig å skrive poetiske kjærlighetserklæringer leeenge etterpå, er det virkelig voksent? syns faktisk ''tenåringene'' på KG har ett litt mer voksent perspektiv på dette. Anonymkode: 30e98...e4c I alle dager, da! Nå blir jeg sint. Hvordan kan du legge skylden på meg for hva disse mennene sier? Jeg har sannelig ikke oppmuntret dem. Helvete heller!
Hurepoix Skrevet 2. august 2017 #73 Skrevet 2. august 2017 (endret) På 1.8.2017 den 16.03, Arabella skrev: Jeg har vært singel i mange år, har jo hatt noen opplevelser og et par forhold, men ikke noe varig. Selvfølgelig har jeg stunder hvor jeg kan bli nedfor og lengtende, men det går over. Nå kjenner jeg uroen igjen, for plutselig dukker fortiden opp i form av meldinger fra to menn som jeg ble kjent med og fikk følelser for. (Av forskjellige årsaker rant ting ut i sanden med begge.) Den ene så langt tilbake som 2013, hvis jeg husker riktig. Nå har han begynt å sende flere meldinger og mange flotte bilder fra et opphold i et annet land. Den foreløpig siste meldingen lyder slik på slutten: Har deg ofte i tankene mine og fantasiene vet du.... lengter sånn etter å være nær deg.... og oppleve den enormt sterke feminine sensualiteten din... helt spesielt!! Jeg har ikke svart på noen av meldingene hans. Den andre mannen har sendt meldinger gjennom flere måneder nå, senest idag. Hei (mitt navn). Kjære deg. Jeg vet ikke hvor kjent du er med hvordan Facebook fungerer. Derfor sier jeg: dette jeg skriver her og nå er bare mellom oss, det er en chat, ikke noe andre kan lese. Jeg fikk melding om at du ber om vennskap med meg på Facebook. Det har jeg ingenting i mot, men siden du ikke har svart på tidligere henvendelser fra meg, både her og sms, så ville jeg bare forsikre meg om at du virkelig vil det, og ikke bare trykket feil. Du vet jeg likte vårt møte veldig godt. Og jeg fantaserer ofte om det, ennå, det var deilig. Villt og fint og deilig. Klem fra (navn). Denne svarte jeg på: Det var en feiltagelse. Jeg scrollet i bilder som kom opp og trykket feil. Jeg fikk et godt inntrykk av deg den gangen for flere år siden og ville gjerne utvikle bekjentskapet. Men du hadde alltid unnskyldninger, så nå er det for sent. Han: Det syns jeg er trist å høre (... ) Jeg ber om unnskyldning for at jeg var så ustadig og for at jeg såret deg. Selv om det er fåfengt å si nå, så skulle jeg virkelig ønske jeg kunne gjøre om på en del ting i den perioden. Og at det fine vi hadde kontakt med der, hos hverandre, kunne blitt til en ressurs for oss begge. Vi hadde en sjelden seksuell energi sammen. Med masse humor og vidd. Sjeldent, spør du meg. Du gjorde et uutslettelig inntrykk på meg, skal du vite, ... Klem. Hva gjør jeg nå, da? Begge er fine på hver sin måte, men de skuffet meg. Så får jeg naturligvis tanker om "gresset på den andre siden" og at nå duger jeg. Svar: Ja, har du pult fra deg nå, din drittpikk!? Endret 2. august 2017 av Hurepoix
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #74 Skrevet 2. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nummer to har jo gått langt over streken nå, så der trenger man ikke å lure lenger. Men jeg synes egentlig begge to ikke hadde holdbare meldinger, referert i første innlegget. Når man kontakter en gammel romanse i håp om en ny sjanse, så bør man ikke gi seksuelle komplimenter, selv om sexen var aldri så bra. Da bør man være litt respektfull og varsom og vise at man satte pris på personligheten hennes og det vennskapelige og romantiske samværet. Senere, om/når man har møttes og gjenopprettet en kontakt, så kan det passe mer å hentyde til den seksuelle kjemien som er der. De bør også være spesielt varsomme i den alderen hvor man kan bli tatt for å være gammel gris. Anonymkode: 1ab4c...d92 Men det kalles vel ikke gammel gris når både hun og han er på samme alder? Anonymkode: a7903...654 2
Hurepoix Skrevet 2. august 2017 #75 Skrevet 2. august 2017 Send denne blodige scenen til dem som svar:
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #76 Skrevet 2. august 2017 Jeg vedder på at de begge har forsøkt å gjøre sine hoser grønne hos flere denne sommeren, og ikke fått dyppet den. Og i desperasjon bladd igjennom kontaktene sine i et enda mer dystert og desperat mørke hvor frykten for at denne sommeren også skulle bety null fiskelykke. Uheldigvis for deg falt valget på deg. Jeg har undret meg over hvrfor du valgte å legge alt ut her på kg, da det er lett å kjenne igjen for enhver som har hatt lignende tilnermelser fra disse. Og hvorfor du ikke tente på pluggene og ga de så hatten passet, blokkerte og slettet uten å måtte få det forslaget herfra. Ellers er jeg enig med andre her om at de begge er sleske griser og null kultiverte. Kultiverte mennesker behandler deg ikke som sexobjekter slik som dette. I god gammel ekkel bruk og kast stil, og attpåtil kjefter deg ut for å ikke svare. Håper du har bestemt deg for å benytte sletteknappen, og jeg klarer ikke helt å tro på at du ikke vet hvordan facebook fungerer. Til det har du vært på kg for lenge til å ikke ha fått med deg fra andre lignende tråder bla. Anonymkode: c31c0...e1a 4
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #77 Skrevet 2. august 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det kalles vel ikke gammel gris når både hun og han er på samme alder? Anonymkode: a7903...654 Jo. Anonymkode: c31c0...e1a 1
Arabella Skrevet 2. august 2017 Forfatter #78 Skrevet 2. august 2017 (endret) 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vedder på at de begge har forsøkt å gjøre sine hoser grønne hos flere denne sommeren, og ikke fått dyppet den. Og i desperasjon bladd igjennom kontaktene sine i et enda mer dystert og desperat mørke hvor frykten for at denne sommeren også skulle bety null fiskelykke. Uheldigvis for deg falt valget på deg. Jeg har undret meg over hvrfor du valgte å legge alt ut her på kg, da det er lett å kjenne igjen for enhver som har hatt lignende tilnermelser fra disse. Og hvorfor du ikke tente på pluggene og ga de så hatten passet, blokkerte og slettet uten å måtte få det forslaget herfra. Ellers er jeg enig med andre her om at de begge er sleske griser og null kultiverte. Kultiverte mennesker behandler deg ikke som sexobjekter slik som dette. I god gammel ekkel bruk og kast stil, og attpåtil kjefter deg ut for å ikke svare. Håper du har bestemt deg for å benytte sletteknappen, og jeg klarer ikke helt å tro på at du ikke vet hvordan facebook fungerer. Til det har du vært på kg for lenge til å ikke ha fått med deg fra andre lignende tråder bla. Anonymkode: c31c0...e1a Jeg føler meg dum nå. Jeg hadde ikke forestilt meg å bli latterliggjort som noen har gjort mot meg, men jeg takker for alle seriøse svar. Jeg er et menneske som helst vil se det gode i alle. Men jeg trengte kanskje denne øyeåpneren. Jeg ble bare så forvirret av disse plutselige meldingene. Den førstnevnte har jeg heller aldri svart på tidligere meldinger. Det er ikke kommet flere. Det med ikke å kunne bruke facebook, var tåpelig og nedlatende sagt av denne beileren. Selvfølgelig vet jeg vel hvordan jeg bruker det, jeg har bare aldri blokkert noen eller hatt behov for det. Det var det jeg spurte om hvordan jeg skulle gjøre. Nå er disse "frierne" i hvert fall sendt i glemselen. Endret 2. august 2017 av Arabella
Hurepoix Skrevet 2. august 2017 #79 Skrevet 2. august 2017 Tonen i kjærlighetsbrevene minner meg om stilen til ei svært overvektig, eldre dame jeg kjenner!
Gardermobanen Skrevet 3. august 2017 #80 Skrevet 3. august 2017 På 02/08/2017 den 7.56, Cuntzilla skrev: Meldingene fremstår som kleine for meg også pga språket, men yngre menn er jo minst like svulstige når de først luller seg inn i sex-nostalgi på den måten, de bruker bare et kortere og mer muntlig SMS-språk som ramme for klisjeene og komplimentene sine. Og så sitter vi der og smelter i trusa av bruken av hjerterelaterte smileys. Som kanskje Arabella hadde fått brekninger av. Enig med deg og alle har vel sendt kleine meldinger til folk man har likt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå