Gå til innhold

"Evig eies kun det tapte..."

Fremhevede innlegg

Gjest JanHelge
Skrevet
2 minutter siden, NotNaomi skrev:

"Vi hankjønn"? Du bør vel snakke for deg selv. Nei,det trenger ikke være i desperate perioder. Iblant ser en faktisk ikke hva en har,og hva en har mistet. Det kan gå opp for en senere. Noen tilfeller hvor nettopp det har skjedd!

Da føler man absolutt ikke nok, man har bare senket kravene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sær talemåte på disse gamlekarene, er det virkelig folk som skriver slik? Høres ut som noe som er hentet utifra en erotisk novelle.

Det der ble så kleint at jeg hadde droppet hele opplegget. Du får finne deg noen som er litt mer sofistikerte

• Liker 4
Gjest Ingenting2
Skrevet

Disse mannfolka er hakket mer sofistikerte enn de som skriver til meg ja, det er helt sikkert :ler:

Skrevet
5 timer siden, canacas skrev:

Disse mannfolka er hakket mer sofistikerte enn de som skriver til meg ja, det er helt sikkert :ler:

Sofistikert er ikke ordet jeg ville valgt for å beskrive disse mannfolkene ;) 

• Liker 2
Gjest Ingenting2
Skrevet
25 minutter siden, Rotemor skrev:

Sofistikert er ikke ordet jeg ville valgt for å beskrive disse mannfolkene ;) 

Fineste ordet jeg fant i farta :fnise:

Gjest JanHelge
Skrevet
5 timer siden, canacas skrev:

De er sikkert ikke på KG da regner jeg med.

Gjest Ingenting2
Skrevet
2 minutter siden, JanHelge skrev:

De er sikkert ikke på KG da regner jeg med.

Ingen mannfolk på kg som prøver seg hos meg. Mente Facebook da vettu. 

Gjest JanHelge
Skrevet
Akkurat nå, canacas skrev:

Ingen mannfolk på kg som prøver seg hos meg. Mente Facebook da vettu. 

Du får friste dem til det da om det er et ønske.

Gjest Ingenting2
Skrevet
3 minutter siden, JanHelge skrev:

Du får friste dem til det da om det er et ønske.

Nei. 

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror at for 99% av alle kvinner så vil ikke de meldingene der vekke begeistring på noen som helst slags måte. Det går an å anstrenge seg litt, da, hvis man skal prøve å sjekke opp noen.

Anonymkode: 0d7a7...4c0

De vekket begeistring i meg ihvertfall. Bedre enn "du var god , skal vi pule igjen ?!"😅

Gjest New Girl
Skrevet
1 minutt siden, Arya2000 skrev:

De vekket begeistring i meg ihvertfall. Bedre enn "du var god , skal vi pule igjen ?!"😅

Hadde satt mer pris på at han var rett på sak enn å snakke om min "feminine sensualitet"😳. Hvert fall hvis det var å pule han ønsket ;) 

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, Leo skrev:

Jeg er vel omtrent på samme alder som deg og det jeg tenker er at hvis det rant ut i sanden for flere år siden og kontakten har vært begrenset siden, så er det en grunn til det. Det kan være gode minner å drømme seg bort i, men når virkeligheten banker på døren så er det egentlig best å la fortid være fortid. 

Jeg er forsåvidt enig med det du sier her . Men så endte jeg opp med å gifte meg med "en tapt sak " men det var det jeg som kludra til utgangspunktet da. Så heller nok mot at det er best å la fortid være fortid. Så er det jo det at man aldri kan vite.

Anonymkode: 2c0fc...f67

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, New Girl skrev:

Hadde satt mer pris på at han var rett på sak enn å snakke om min "feminine sensualitet"😳. Hvert fall hvis det var å pule han ønsket ;) 

:spy: 

:kvalm: 

Anonymkode: 57196...eb1

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, New Girl skrev:

🤣 joda vi er jo forskjellige . 

Skrevet (endret)

Her er det mye "blanda drops", ser jeg. Takk til dere som har svart seriøst!  Nå har jeg imidletid fått flere meldinger fra mann nr. 2, som gjør at jeg blir sikker på at jeg ikke vil ha mer med ham å gjøre. Den første kom i ettiden i natt, sammen med et bilde av ham naken med et håndkle løselig rundt hoftene:

Kan jeg ringe deg? Ja...🙂
Du svarer jo ikke uansett. Tar en taxi jeg. Kommer. Ok?

07:28

God morgen (navn). Er det ikke litt dumt å være så taus og avvisende, å ikke engang svare meg? Jeg mener dette med å ta kontakt med deg som noe godt og positivt, og jeg vil deg iallfall ikke noe vondt. Klem.

Nå synes jeg det blir ubehagelig. Denne kom nettopp nå:

16:00

Ærlig talt. Vi er voksne mennesker. Hva vil du oppnå med å IKKE svare meg?
Endret av Arabella
Skrevet
19 minutter siden, Arabella skrev:

Her er det mye "blanda drops", ser jeg. Takk til dere som har svart seriøst!  Nå har jeg imidletid fått flere meldinger fra mann nr. 2, som gjør at jeg blir sikker på at jeg ikke vil ha mer med ham å gjøre. Den første kom i ettiden i natt, sammen med et bilde av ham naken med et håndkle løselig rundt hoftene:

God morgen (navn). Er det ikke litt dumt å være så taus og avvisende, å ikke engang svare meg? Jeg mener dette med å ta kontakt med deg som noe godt og positivt, og jeg vil deg iallfall ikke noe vondt. Klem.

Æsj, la være å svare ham noe mer! Får «creeps-vibber».

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke svare han at du ikke er interessert? Det er ikke pent å ignoerer. Men hvorfor la du han til på facebook? 

Begge disse er ute etter sex. Så hvis du også bare vil ha sex, så er det bare å kjøre på. Hvis ikke, avvis de høflig.

Anonymkode: 7da11...2ec

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, Arabella skrev:

Vel... Hva var det jeg sa? :opplyser: Antar du kom på nå hvorfor ting i sin tid rant ut i sanden? :laugh:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, FrittgåendeBurugle skrev:

Æsj, la være å svare ham noe mer! Får «creeps-vibber».

Uff ja, dette er ikke morsomt. Jeg har ikke svart annet enn det du kan lese i hovedinnlegget mitt.

Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke svare han at du ikke er interessert? Det er ikke pent å ignoerer. Men hvorfor la du han til på facebook? 

Begge disse er ute etter sex. Så hvis du også bare vil ha sex, så er det bare å kjøre på. Hvis ikke, avvis de høflig.

Anonymkode: 7da11...2ec

Jeg la ham til for mange år siden, og har vel ikke tenkt mer over det. Hvordan får jeg til å slette? Jeg får nerver nå.

Endret av Arabella

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...