Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men den er nøyaktig alle de andre gangene😳

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da er han vel der og puler ei kjerring da.

Anonymkode: d2fc4...83f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Samme...Skjønne ikke heller hvordan han skulle hatt tid til det...står opp 4-5 om morgenen og jobber lange dager på sjøen blir sååå usikker

Anonymkode: 85099...863

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, Aktivmamma87 skrev:

Ok..ble litt satt ut skjønner du..har ødelagt tilliten min før. 

Så når jeg såg at han var i det huset dagen før og kvelden etter på (etter siste natta meld) så plutselig aktiv der igjen? 

Også dagen etter det igjen..

På jobben min viser den at jeg er i et bygg langt unna, samme sted mange ganger. Skikkelig rart. Samme med mannen, han har vært hjemme og snappet (satt ved siden av han) og det viste på mapet at han var ute i havet et sted xD

Men kan du ikke sjekke på googe maps hvilke hus det gjelder, og hvem som eventuelt bor der? Er det en dame han er venn med på face elns så hadde jeg ikke akkurat regnet med at det var snap so tok feil :s 

Anonymkode: 2531f...8ad

• Liker 4
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På jobben min viser den at jeg er i et bygg langt unna, samme sted mange ganger. Skikkelig rart. Samme med mannen, han har vært hjemme og snappet (satt ved siden av han) og det viste på mapet at han var ute i havet et sted xD

Men kan du ikke sjekke på googe maps hvilke hus det gjelder, og hvem som eventuelt bor der? Er det en dame han er venn med på face elns så hadde jeg ikke akkurat regnet med at det var snap so tok feil :s 

Vennina mi bor ikke langt unna der og sier at det bor 3 jenter der...syns det er forferdelig rart. Er helt oppgitt🙄 

Og så er dette sånn type 20/30 min unna der han er på jobb. 

Skrevet
8 minutter siden, Aktivmamma87 skrev:

Vennina mi bor ikke langt unna der og sier at det bor 3 jenter der...syns det er forferdelig rart. Er helt oppgitt🙄 

Hva sier han selv da?

Skrevet
Akkurat nå, Sirah skrev:

Hva sier han selv da?

At han skjønner ingenting😳

Skrevet

Har hendt et par ganger, for eksempel da vi var i utlandet. Da var venninnen plutselig et helt annet sted i landet enn meg :P

Gjest Kariannne
Skrevet

Var i Billund Danmark, men viste at jeg var i en by midt i Tyskland. Ville ikke tatt den så seriøst. Har ikke vært i Tyskland siden jeg var 14 år, er 27 nå.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

På samboeren min har den vist at den er midt på en vei et stykke hjemmefra et par ganger, samme stedet hver gang. Han har samtidig sendt snap hjemmefra så jeg er rimelig sikker på at det har vært feil ja :-) Han er den eneste jeg vet om at det har vært feil på, på de andre vennene mine har den vært korrekt.

Anonymkode: b78d9...1fe

Går Ann å snappe og sende snappen en time senere :) 

Anonymkode: ec9db...5db

Skrevet

Samboeren min deler ikke sin posisjon med meg han.. 😑 

Skrevet
7 timer siden, lillehønepøne skrev:

Samboeren min deler ikke sin posisjon med meg han.. 😑 

Kan man skru den av bare for noen?

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Sirah skrev:

Kan man skru den av bare for noen?

Ja. Man kan velge hvem som skal se. Samboeren min har ikke meg på sin liste :)

Anonymkode: 34405...22f

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Man kan velge hvem som skal se. Samboeren min har ikke meg på sin liste :)

Anonymkode: 34405...22f

Ok :) Der ser du hvor mye jeg bruker snapchat 😂 Jeg klarte å sette meg selv i spøkelsesmodus, men der ga jeg opp 🙈

AnonymBruker
Skrevet
På 1. august 2017 den 16.59, Aktivmamma87 skrev:

Kan du ikke få venninna di til å sjekke når det står at han er der, eller sjekke selv? Hadde jeg faktisk trodd det var ugler i mosen hadde jeg bare fulgt etter han og sjekka selv om bilen var der. Ikke no vits å kaste bort tid av livet sitt på utro mennesker.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...