Gå til innhold

Studenter - hva betaler dere i husleie alt inkludert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har eget rom og toalett, men deler kjøkken med 15 andre. Er gjennom studentsamskipnaden

Anonymkode: de19d...d8a

Tromsø?

Anonymkode: e4173...73c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt over tusenlappen, avhengig av hvor mye strøm jeg bruker (egen måler). Har ikke konvensjonell tv, bruker bare Netflix

AnonymBruker
Skrevet

10.500 Ink strøm, TV og Internett 

Anonymkode: f7cc6...740

Skrevet

11000 alt inkl /2. 32 kvm i sentrum av Trondheim + bod og liten terrasse.

AnonymBruker
Skrevet

7000 i husleie og 500 for Internett. Bor med kjæresten i Finnmark. Vi bor landlig så vi bruker ca 3000 i mnd på bensin. Ingen bussforbindelser her vi bor.. sånn er det her oppe, ingen sykehus eller bussforbindelser😅

Anonymkode: 0a86a...02a

AnonymBruker
Skrevet

3500 strøm og alt inkl, liten leilighet m kjøkken, bad, stue og soverom.

Anonymkode: 60e16...079

Gjest boblebrist
Skrevet

Rett i overkant av 5000,- med alt inkludert. Egen inngang og bad, med stue, kjøkken og soverom er i ett rom. Deler vaskerom med én annen utleieenhet. Leier på vestkanten i Trondheim.

Skrevet

3710,- for hybel med eget bad. Deler kjøkken med 6 andre. Strøm og internett inkludert. Tror det er noen kanaler inkludert, men bruker Netflix så har egentlig ikke behov for tv-kanaler. TV-en blir brukt til Netflix og PS4. Studentsamskipnad.

Skrevet

Det har variert fra 4800 til 5500 kr inkludert alt. Billigste var studioleilighet i studentsamskipnaden. Nå er jeg oppe i 5500kr igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Grimstad.Min venninne og jeg betaler 7500,- hver + strøm og Internett.Stort hus m dobbelgarasje  og hage som vi deler. 

Anonymkode: 2aca4...d82

AnonymBruker
Skrevet

Husleien vår er EKSTREmt billig. Vi betaler 2000, og leiligheten er 50 kvm med to soverom! 

Strømregningen ligger på 1200 og Internett 200kr :) 

Anonymkode: 0369c...89f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...