straamann Skrevet 1. august 2017 #1 Skrevet 1. august 2017 (endret) En nær venn jeg også jobber sammen med og har kontakt med ukentlig, blokkerte tidligere i vår mobilnummeret mitt. Det antar jeg fordi når jeg ringer han får jeg bare opptatt-signal. Har ringt han også mens vi har vært ute sammen for å sjekke, og da får jeg også opptattsignal, selv om han går ved siden av meg med mobilen i lomma. Når jeg har sendt SMSer med viktig info, har han ikke fått medling av meg, og han har vært svært oppfarende ved flere anledninger- Beskylder meg for å latt være å ta kontakt og informere han på mobil (noe jeg ikke kan fordi jeg er blokkert av han...) Han har heller ikke ringt meg en eneste gang de siste månedene, noe som er uvanlig. Det rare er at han snakker helt normalt med meg, og det har ikke vært noen konflikt mellom oss - snarere tvert imot. Bortsett fra de episodene der han beskylder meg for å ikke ringe han. Jeg har også sagt direkte til han at jeg bare får opptattsignal når jeg ringer han, og han hører tydelig hva jeg sier men bytter bare tema som om ingenting har hendt. Det er VELDIG forvirrende! Sjefen sa i går i forbindelse med et prosjekt vi jobber på, at han har bedt kompisen min ringe meg i morgen formiddag med noe viktig info. Jeg er redd for at kompisen min ikke kommer igjennom fordi han har blokkert meg (noe han vet om), og vil legge skylden på meg ovenfor sjefen for å ikke være tilgjengelig. Eller er det slik at den som blokkerer, kan ringe den personen han har blokkert? Endret 1. august 2017 av straamann
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #2 Skrevet 1. august 2017 5 minutter siden, straamann skrev: er det slik at den som blokkerer, kan ringe den personen han har blokkert? Ja. Anonymkode: cbe31...aeb 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #3 Skrevet 1. august 2017 Har han blokkert deg så kan han ikke ringe deg heller.. Hvorfor spør du ikke vennen din om hvorfor han har blokkert deg? Anonymkode: a583c...058 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #4 Skrevet 1. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja. Anonymkode: cbe31...aeb Jeg får ikke ringt noen jeg har blokkert!? Anonymkode: a583c...058
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #5 Skrevet 1. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har han blokkert deg så kan han ikke ringe deg heller.. Hvorfor spør du ikke vennen din om hvorfor han har blokkert deg? Anonymkode: a583c...058 Tull. Man kan ringe dem man har blokkert. Anonymkode: cbe31...aeb 4
straamann Skrevet 1. august 2017 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor spør du ikke vennen din om hvorfor han har blokkert deg? Anonymkode: a583c...058 Jeg har spurt han, men han bare snakker det vekk som om ingenting har hendt.
Sirah Skrevet 1. august 2017 #7 Skrevet 1. august 2017 Om sjefen din spør deg om hvorfor du ikke har fått infoen så er det var bare å vise han samtalelisten så vil han jo se raskt at personen ikke har ringt deg. 1
straamann Skrevet 1. august 2017 Forfatter #8 Skrevet 1. august 2017 4 minutter siden, Sirah skrev: Om sjefen din spør deg om hvorfor du ikke har fått infoen så er det var bare å vise han samtalelisten så vil han jo se raskt at personen ikke har ringt deg. jeg kan jo slette samtalelisten om jeg vil.
Sirah Skrevet 1. august 2017 #9 Skrevet 1. august 2017 Akkurat nå, straamann skrev: jeg kan jo slette samtalelisten om jeg vil. Så klart kan du slette samtalelisten, men det er jo rimelig dumt om du ønsker å bevise at du har rett 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #10 Skrevet 1. august 2017 Enten vet han det ikke, eller så forsøker han begrense kontakt med deg. Har du noen gang ringt han full? Har du noen gang ringt han og snakket om flaue eller upassende greier? Pleide du ringe han ofte? Pleide du ringe han ved alle detaljer? Anonymkode: b38c1...ec8 1
straamann Skrevet 1. august 2017 Forfatter #11 Skrevet 1. august 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enten vet han det ikke, eller så forsøker han begrense kontakt med deg. Har du noen gang ringt han full? Har du noen gang ringt han og snakket om flaue eller upassende greier? Pleide du ringe han ofte? Pleide du ringe han ved alle detaljer? Anonymkode: b38c1...ec8 Absolutt ikke. Men kjæresten hans er litt paranoid av seg. Hadde en krangel med henne i vinter.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #12 Skrevet 1. august 2017 Da er det vel kjæresten hans som har blokkert nr ditt og de to har blitt enige om at sånn skal det være for å bevare ro i forholdet. Siden det ikke er hans avgjørelse alene og kanskje helst ikke skulle ønske at det ble sånn, så snakker han det bort for det er jo ubehagelig å dele. Anonymkode: 26851...126 6
straamann Skrevet 1. august 2017 Forfatter #13 Skrevet 1. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Da er det vel kjæresten hans som har blokkert nr ditt og de to har blitt enige om at sånn skal det være for å bevare ro i forholdet. Siden det ikke er hans avgjørelse alene og kanskje helst ikke skulle ønske at det ble sånn, så snakker han det bort for det er jo ubehagelig å dele. Anonymkode: 26851...126 Du sier noe, du sier noe. Men det er en litt keitete situasjon. 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #14 Skrevet 1. august 2017 Det er jo temmelig opplagt at han har blokkert deg ved et uhell. Slikt skjer. Forklar ham det på en seriøs måte uten å la ham fleipe det bort. Gjenta om nødvendig helt til han tror på deg og sjekker. I verste fall hvis du ikke får ham til å høre, får du gå gjennom sjefen og få vedkommende til å be ham sjekke og skru av blokkeringa. Anonymkode: eac9b...f28 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #15 Skrevet 1. august 2017 Spør han om han har blokkert deg. Ble blokkert selv av et nært familiemedlem som ikke er så teknisk flink ved et uhell. Fikk opptatt når jeg ringte og txt kom ikke frem. Kan jo ha skjedd ved en tabbe. Anonymkode: 81356...4ca
straamann Skrevet 1. august 2017 Forfatter #16 Skrevet 1. august 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spør han om han har blokkert deg. Ble blokkert selv av et nært familiemedlem som ikke er så teknisk flink ved et uhell. Fikk opptatt når jeg ringte og txt kom ikke frem. Kan jo ha skjedd ved en tabbe. Anonymkode: 81356...4ca Han vet at han har blokkert meg men vil ikke svare på hvorfor.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #17 Skrevet 1. august 2017 3 minutter siden, straamann skrev: Han vet at han har blokkert meg men vil ikke svare på hvorfor. Hvordan vet du det når han blir sint på deg fordi du ikke ringer/sender sms? Anonymkode: 4c4f7...593
straamann Skrevet 1. august 2017 Forfatter #18 Skrevet 1. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du det når han blir sint på deg fordi du ikke ringer/sender sms? Anonymkode: 4c4f7...593 Hele situasjonen er ganske merkelig. Som sagt er kjæresten paranoid, og selv om det er jeg som høres paranoid ut nå, så mistenker jeg at hun har blokker meg på hans mobil. Og han vet om det. Fordi jeg har sagt det til han flere ganger at jeg får opptattsignal og lurer på om han kan ha blokkert meg ved et uhell. Han svarer ikke. Hvis kjæresten har tvunget han til å holde meg blokkert, så må han nok late som han blit sint på meg når det at jeg ikke kommer gjennom skaper problemer i jobben eller fritiden, ellers må han innrømme at kjæresten truer han til å blokkere meg, noe han ikke tør - for hun er veldig kontrollerende og han prøver å kamuflere at hun er sånn for omverdenen.
Gjest O.G. Skrevet 1. august 2017 #19 Skrevet 1. august 2017 1 time siden, straamann skrev: Jeg har spurt han, men han bare snakker det vekk som om ingenting har hendt. Men da er det jo bare å gi blanke i å ha noe kontakt med denne løgneren.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #20 Skrevet 1. august 2017 Vel, om han/dama ønsker mer vennskap med deg så skal det jo uansett ikke gå utover jobben. Om det skaper trøbbel der så bør du si til ham at om han ikke klarer å gi eller motta beskjeder i jobbsammenheng på grunn av private forhold så må du ta det videre til sjefen deres sånn at du selv ungår å bli satt i et dårlig lys på grunn av dem. Og når det kommer til selve vennskapet så er det desverre sånn at usikkerhet og sjalusi ofte fører til konflikt, så her er det eneste du kan gjøre å trekke deg tilbake og godta at du "kun" er en venn som ikke lenger passer inn i livet hans. Trist..men sant. Anonymkode: b52a6...169 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå