Gå til innhold

Onani og bibelen

Fremhevede innlegg

Gjest HarryDotter
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har vel aldri vært så mye skilsmissebarn som det er i nyere tid. Før så holdt familien sammen. Nå er det så lett å ta ut skilsmisse fordi foreldrene er egoistisk og tror gresset er grønnere på den andre siden. Ofte innså de at de tok feil. 

Anonymkode: a44f1...cac

Her har du et massivt poeng, som så allt for mange hopper over når de ser på utviklingen i samfunnet.

Virker ikke som samfunnet har blitt noe bedre etter at kristendommen har gjemt seg bort i Norge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På Saturday, August 05, 2017 den 21.40, Ulla Ullsokk skrev:

"Jesus was a rebell soul, his heart was in to rock and roll, he just wanted to be one of us"

Jeg lurer på om ikke September When har mer rett enn bibelen.

Hvem bryr seg om hva eldgamle bøker sier om ting? Onani, gode koner, homofili osv, bare bullshit som ødelegger for mennesker. Disse menneskene som Jesus og Gud elsker. Det er jo ikke logisk!

Jeg leser gjerne gamle ting også. Det skrives både smarte ting og tåpelige ting både nå og før.

Anonymkode: 24dca...7d7

Skrevet
På 8/17/2017 den 0.18, Ulla Ullsokk skrev:

Nei! Jeg onanerer med glede, for det holder kroppen sunn og frisk! Føler overhodet ikke at jeg gjør noe galt, heller det motsatte, jeg tar vare på sexlysten min, som igjen tar vare på sexlivet med mannen, som igjen gjør mannen glad. Og glade mennesker kan det aldri bli for mange av! Glade mennesker får glade barn! 

Så indirekte blir familier lykkelige av at folk onanerer! Nemlig!

En ny måte og se på det.... onani den nye sunnhet medisin. 😁 "herlig skrevet"

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...