Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Verdens sterkeste 11-åring

På TVNORGE: 10.01.2005 kl. 21.30

http://www.tvnorge.no/index_LimeTVProgram_...tml?lid=1144610

Richard Sandrak (11 år) har vært kroppsbygger siden han var seks. Han er en miniversjon av Arnold Schwarzenegger. I kveldens dokumentar ser vi hva slags liv er det for en guttunge å måtte leve på diett og pumpe jern mange timer hver dag. :o

Usj, ser skikkelig ekkelt ut jo! Må nesten sjå det der trur eg.... Vil faktisk gå så langt som å kalle det barnemishandling. Men kanskje eg burde vente med sånne uttrykk til eg har sett programmet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faktisk er det direkte skadelig å pumpe jern før kroppen er utvokst, han kan risikere å bli kortvokst....

Da jeg så overskriften, tenkte jeg automatisk på Pippi Langstrømpe :ler:

Skrevet

Nå fikk jeg ikke sett den, så noen andre kan vel kommentere mer ytfyllende. Men...

Har ikke denne dokumentaren gått før? Eller var det bare en lignende? Mener å huske en diskusjon om dette for et år siden eller noe.

Ja, jeg mener det er barnemishandling. Denne stakkars gutten har gått glipp av en del, og man har mest sannsynlig ødelagt kroppen hans for resten av livet også.

Gjest GreenSky
Skrevet

Jo, stemmer at dokumentaren har gått før.

Skrevet

Så programmet og ble litt redd...

Han virket jo fornøyd og glad, men det er tydelig at han har blitt presset og utsatt for en type trening han ikke burde vært utsatt for altfor, altfor tidlig.

Huff, det er så mye gær'ne foreldre :-?

Skrevet

Zappet innom men klarte faktisk ikke å se på. Synes det var veldig ille. Direkte utnyttelse av et barn, gjort av foreldrene. Æsj!! Kostholdet har siden han var 2 år gammel blitt målt og veid, i tillegg spiste han tildels store mengder kosttilskudd. Dette kan da umulig være sundt!!

Stakkars gutt!!

Skrevet

Så litt på dette i går. Det var helt sykt! Helt klart barnemishandling. Snakk om frata barnet valg. Huff a meg, håper han vokser opp til et normalt menneske.

Skrevet

Så bare litt av programmet, stakkars gutt.. :-(

Helt klart et resultat av foreldrenes griskhet!

Skrevet

ja, jeg så den jeg også. jeg tror de foreldra som ikke tjente noen penger selv ville tjene penger på gutten, og det er ikke bra. Synes synd på han jeg, og hva var alle de strekke øvelsene som moren drev på med????? Så jo ikke akkurat sunt ut....

Jeg kjente jeg ble irriteret da jeg så programet.

Skrevet
Så litt på dette i går. Det var helt sykt! Helt klart barnemishandling. Snakk om frata barnet valg. Huff a meg' date=' håper han vokser opp til et normalt menneske.[/quote']

:Nikke: barnemishandling var det første jeg tenkte også :Nikke: Huff.... :frustrert:

Skrevet

syns synd på gutten,ikke hadde de leker,ikke fikk han spise ordentlig mat,bare sånne proteindrikker og lignende...og de mente at dette ville han selv :o kanskje et par ganger ja,men ikke i fler år..men så jo at faren var jo skikkelig humørsyk og slo kona og presser gutten til å trene,men det så jo ut som gutten ha det bra nå

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...