Gå til innhold

ButPlug.

Gjest *Sexy*Cat*

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

men hva er egentlig buttplug? :o

skjønner at det er en en sak du putter i stumpen, men skal den liksom bare sitte der roli for seg selv og gi nytelse, eller må det bevegelse til?

• 5 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest52
Skrevet

Butpluggen skal inn og så skal den vris på eller ut og inn som ein dildo

Eg har ein slik (slik ser mangen av dei ut)

http://www.kondomeriet.no/webshopkit.cgi?pid=654

har ennå ikkje hatt noe gled av den, får den rett og slett ikkje inn. Har prøvd litt, men det vart berre vondt.

8cm i omkrets på tuppen blir for mykje for meg, eg får knapt 2 fingrer inn. Nei eg får prøva å finna nytelse på andre måter enn analt

Gjest lises
Skrevet

Jeg hadde sett på det som homsetendenser dersom mannen ville ha en plug i ropa og gjort det slutt der og da så han kunne bli sammen med Frank som han åpenbart fantaserer om.

Skrevet
Jeg hadde sett på det som homsetendenser dersom mannen ville ha en plug i ropa og gjort det slutt der og da så han kunne bli sammen med Frank som han åpenbart fantaserer om.

Så hvis jeg vil at typen skal slikke meg, så burde jeg egentlig bare bli sammen med Anne?

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg drev på med en bifil gutt som hadde hatt analsex før, dette var vel for iallfall 2 år siden. Og enda kan jeg huske han ba meg holde den vibrerende svarte dildoen mens han red oppå meg, og enda husker jeg lydene, og hadde min nåværende ting i dag spurt om å bruke noe som helst analt med min hjelp hadde han fått et NEI! For jeg snakker nemlig av erfaring her, og jeg skjems over å si jeg har pult en gutt i rompa :(

Gjest Tulipania
Skrevet

Vi har tre-fire varianter i skapet, vi, og bruker de også. Ser ikke noe galt i at mannen har lyster han vil prøve ut!

Skrevet
Hva hadde dere sagt og gjort hvis mannen deres ville ha seg en butplug?

Hadde dere :kvalm: , eller :hoppe: ???

Jeg hadde ikke taklet det.

hvis dere ikke hadde likt det. hadde dere bedt han la vær?

Prøv selv om du likere det så har dere noe å prate om og....

Gjest Milah
Skrevet

Jeg hadde ikke likt det. Analen har ikke noen plass i mitt sexliv. Ikke min egen og ikke andres!

Skrevet

Voksent.

Jeg liker å bli slikket. Det har jeg hørt mange lesbiske også liker. Kanskje jeg er lesbisk og bør gifte meg med Anne?

Gjest Ananas
Skrevet

Det er ikke stort mer komplisert enn at endetarmsåpningen er en erogent sone hos menn.

En buttplug trenger ikke beveges, den kan stå der helt i ro, og gir en kraftigere og lengre orgasme.

Jeg synes det virker sært å skulle nekte partneren dette.

Skrevet

Ok, det forundrer meg litt at ingen ennå har nevnt at g-punktet til mannen faktisk sitter inni dette pikante området vi diskuterer her. Jeg blir superk*t av å stimulere kjæresten min der, da hele han blir fra seg av k*thet!

Så det så.

Men, all respect til de som ikke foretrekker dette, men la nå oss som liker det få holde på, og tilfredsstille hverandre!

Gjest gjest1
Skrevet

Du KAN skrive kåt uten å skrive k*t da, kåtkåtkåtkåtikåtkåt

Skrevet

Hehe, du har helt rett.

Jeg blir særdeles kåt av å stimulere min kjærestes anale område, og ved g-punkt, da han sitrer av kåthet når jeg gjør dette. Det gjør meg kåt. Kåt ja!

Kåt klem fra hun kåte.

;)

Gjest seroxata
Skrevet

tja, om han hadde hatt lyst skulle ikke jeg stoppet han!

Men tvilsomt at det vil skje ettersom han er livredd alt som er innen anal radius :ler:

Skrevet
butplug = rompeplugg?

ehm..hva er det godt for? sperre for bæsjen?  :ler:

:ler2:

Jeg hadde nok verken spydd eller hoppet, jeg hadde nok heller sagt AAAUUU! hehe..

Om han absolutt ville prøvd så skulle han alltids fått lov å kjøpe seg en, men jeg ville nok ikke blitt så tent på å se han stikke noe oppi rompa... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...