Gå til innhold

ButPlug.

Gjest *Sexy*Cat*

Fremhevede innlegg

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Hva hadde dere sagt og gjort hvis mannen deres ville ha seg en butplug?

Hadde dere :kvalm: , eller :hoppe: ???

Jeg hadde ikke taklet det.

hvis dere ikke hadde likt det. hadde dere bedt han la vær?

Videoannonse
Annonse
Gjest Julenissen
Skrevet

Nissemor sa :kvalm: men jeg testet alikevel. Nytt og spennende, men ga meg ikke så mye - er i hvert fall noen erfaringer rikere :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

butplug = rompeplugg?

ehm..hva er det godt for? sperre for bæsjen? :ler:

Skrevet

Ikke helt min greie, men måtte jo prøve ut... :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva i all verden? er det noe galt med det ønsket da? Blir jo bare ekstra spennende!! :wow:

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet
Hva i all verden? er det noe galt med det ønsket da? Blir jo bare ekstra spennende!! :wow:

hva er det som er spennende med at mannen din bruker en sånn en da?

eller er du mann selv?

Skrevet
Hva hadde dere sagt og gjort hvis mannen deres ville ha seg en butplug?

Hadde dere :kvalm: , eller :hoppe: ???

Jeg hadde ikke taklet det.

hvis dere ikke hadde likt det. hadde dere bedt han la vær?

Da ville jeg ha sagt; "Nei det kan du se langt etter"

Skrevet

hva er det som er spennende med at mannen din bruker en sånn en da?

eller er du mann selv?

Hadde det ikke vært spennende å se ham få nytelse? Dersom han virkelig likte dette? :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

hadde sagt, "gi den til meg, bare kos deg.." Med litt annen stimulans ville han nok fått d veldig godt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Han har vell samme erogene soner der som kvinnen?Er der forskjell på det ,Hvis DU liker å ha noe i anus må du vell une han det også , uten at han skal være homo for det.

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg hadde sagt - Hmmmm, okay, hvis det er noe du har lyst til, kan vi jo prøve. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja da finner vi den fram fra kofferten da - igjen :wink:

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet
Han har vell samme erogene soner der som kvinnen?Er der forskjell på det ' date='Hvis DU liker å ha noe i anus må du vell une han det også , uten at han skal være homo for det.[/quote']

men JEG liker nemlig ikke å ha noe i anus.

og nei jeg hadde ikke unnet kjæresten min det.

det blir for ekkelt. da kan han kose seg med den alene på do eller noe...

Gjest Anonymous
Skrevet

Med tanke på en tidligere tråd ang kvinner over 30, så er vel dette enda en grunn til att menn foretrekker modne kvinner. Modne kvinner har lært at alle er forskjellig - og vi respekterer det!

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

ja men jeg respekterer da det. men jeg vil ikke ha det med i sengevalsen. hvis han MÅ det så respekterer ikke han meg igjen da.

hvem mann vil gjøre noe med sin kjære så lenge hun finner det ekkelt??

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei det er greit nok det du pus, men jeg mener att man med "åra" lærer seg å ikke være så svart/hvit som du tydeligvis er , og være åpen for andre ting som partner ønsker å prøve ut. Tror du mannen ville blitt hos deg som har mange restriksjoner ang sexlivet dersom han hadde en på 33 som ser toppers ut og er lysten på å prøve ut og eksperimentere? Nope :riste:

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

han skal for all del få lov til å prøve ut det han vil. men enkelte ting syns jeg er ekkel, og det hadde jeg virkelig likt om han forsto.

det finnes da andre ting der igjen som kan prøves.

Skrevet

Smaken er som kjent som baken :ler: Men jeg personlig har ekskludert anal åpninger og det som måtte følge med fra mitt sex liv.... Men ser ikke noe galt i det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...