Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. For ca 1 mnd siden slo meg og eksen opp. Men eg savner han utrolig mye og har fortsatt følelser for han..Div ting førte til bruddet men var ikke store ting på en måte, bare en masse små ting. så sendte han en meld: 

"Hei. 
For meg er dette litt vanskelig å si, men tenker fortsatt på alt som har skjedd osv og har fortsatt følelser for deg.. og ønsker å finne ut av ting. Vet ikke helt hva du føler for meg i dag og om du trenger tid på å tenke gjennom det eg sier så får du det.
Fra min side er det litt tungt å tenke på alt dette.. at alt gikk så fort og at vi ikke hadde helt tid til å få snakket før du reiste og det var plutselig mye annet som skjedde og eg aner ikke hvorfor men eg ble helt stresset av alt og ingenting..
hva tenker du? 
Om vi kanskje kan møtes en dag og snakke??"

Sendte foe 2 dager siden og han har sett meldingen men ikke svart..? Hva skal jeg evt gjøre? Vente mer eller??? 

Anonymkode: 2c2eb...19e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal jeg være kritisk så virker det som han ikke vil ha kontakt egentlig så lenge han ikke svarer.

Eller han er i villrede når det plutselig kommer melding fra deg igjen. Det hadde jeg blitt om jeg hadde fått en slik melding, en må ha tid til å tenke, roe ned følelser, tankene som kommer osv. Svarer han slettes ikke så gå videre, det er mange menn der ute.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Enig med tussi, move on!:) hadde dette vært et tilbud som tiltalte han, eller om han hadde hatt følelser igjen så hadde han ikke brukt to dager på å svare

Anonymkode: 1b8f0...a88

• Liker 4
Gjest CamillaCollett
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. For ca 1 mnd siden slo meg og eksen opp. Men eg savner han utrolig mye og har fortsatt følelser for han..Div ting førte til bruddet men var ikke store ting på en måte, bare en masse små ting. så sendte han en meld: 

"Hei. 
For meg er dette litt vanskelig å si, men tenker fortsatt på alt som har skjedd osv og har fortsatt følelser for deg.. og ønsker å finne ut av ting. Vet ikke helt hva du føler for meg i dag og om du trenger tid på å tenke gjennom det eg sier så får du det.
Fra min side er det litt tungt å tenke på alt dette.. at alt gikk så fort og at vi ikke hadde helt tid til å få snakket før du reiste og det var plutselig mye annet som skjedde og eg aner ikke hvorfor men eg ble helt stresset av alt og ingenting..
hva tenker du? 
Om vi kanskje kan møtes en dag og snakke??"

Sendte foe 2 dager siden og han har sett meldingen men ikke svart..? Hva skal jeg evt gjøre? Vente mer eller??? 

Det er to dager siden og han har ikke svart. Du har ingen andre alternativer å la dette fare. Hadde han villet svare ville han ha gjort det nå. Hva skulle du ellers gjort, sende flere meldinger? Nei. Gå videre :)

Skrevet

Han er nok ikke interessert i videre kontakt. Det er uansett ingenting du kan gjøre med det. Gå videre med livet ditt, ikke kontakt han igjen. Får du svar så får du svar, men det er ikke mer å gjøre fra din side nå. 

Skrevet

Hva du evt skal gjøre? Innse at han er helt ferdig med deg! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var en ganske dårlig melding, egentlig. Sorry for den... Men "vet ikke om jeg lurer på alt eller ingenting og hva som skjer her"

Anonymkode: 247f5...0d7

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg må som de andre, dessverre svare at det ikke virker som han har samme følelsene for deg lengre. Om han var gal av savn og angret, ville han ikke brukt 2 dager på å sende deg en mld tilbake. Han gjør deg egentlig en tjeneste her, ved å ikke fyre opp under følelsene dine, men forholde seg kald og rolig. 

Det som du anser som bagateller og småting, det er ikke sikkert han tenker på det på samme måten. 

Er du sikker på at du ikke forveksler følelsene dine med frykt for å være alene? Det er helt naturlig. Gi det en liten stund til, deretter slipper du taket og går videre. Du kommer garantert til å sette pris på alene-tilværelsen når sjokket og savnet bare har fått roet seg ned litt :) 

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville følt det veldig rart om en eks jeg brøt med sendte meg melding som det du skriver TS, og ikke hadde jeg helt visst hvordan jeg skulle svart på det heller.

Som andre sier, det er over - finn det som må til for å gå videre.

AnonymBruker
Skrevet

"Hvis du trenger mer tid til å tenke gjennom det jeg sier så får du det" skriver du. Da må du gi ham den tiden. Han svarer nok til slutt, enten at dere kan ta den praten, eller at han ikke ønsker å snakke noe mer.

Anonymkode: 4ca0c...c93

AnonymBruker
Skrevet

Stopp Crazycat99.. Du er crazy

Anonymkode: 0eac7...113

AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe å vente på her desverre :( Han er ikke interessert i å gjennoppta noe med deg ..
Men det må ha vært deilig å få sagt det og sendt den meldinga, for da har du hvertfall sagt det så du ikke går å undrer resten av livet hva som ville skjedd om du sa det . Nå vet du... Ikke send han noe mer..

Anonymkode: 90709...379

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var forresten en kjempe bra melding syntes jeg ! Ikke bekymre deg for at du skrev noe feil eller noe , han er simpelthen bare ikke interessert....

AnonymBruker
Skrevet

Fikk svar no i sted og vi ska snakke sammen en dag.👍🏼

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så bra, han trengte vel litt tenke tid. Ikke overøs han med svakhet og kjærlighetserklæringer når dere møtes, bare si på en voksen og fornuftig måte at du har reflektert over det som skapte problemer i forholdet deres, og siden du er glad i han tror du at dere kan legge vekk de problemene hvis sånn og sånn og ditt og datt, og lurer på om han fortsatt har følelser for deg eller om det er dødfødt for hans del å starte på ny igjen . Lykke til! :)

• Liker 3
Gjest CamillaCollett
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så flott! :)

• 7 år senere...
Skrevet

Hva skjedde da?

• Liker 1
Skrevet
stratos79 skrev (13 timer siden):

Hva skjedde da?

Hvorfor drar du opp gamle tråder? 🤔

Skrevet

Jeg har ikke sett de var gamle. Jeg så tittelen og ble engasjert. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.8.2017 den 11.58):

Det var en ganske dårlig melding, egentlig. Sorry for den... Men "vet ikke om jeg lurer på alt eller ingenting og hva som skjer her"

Anonymkode: 247f5...0d7

Veldig merkelig formulering på hele den mld til ts😅 Skjønner godt at ikke eksen roter seg borti dette igjen.

Anonymkode: b3ba8...79e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...