Gjest svendsonsJenta Skrevet 10. januar 2005 #1 Skrevet 10. januar 2005 Har dere møtt på dem? De som mener ordet bitch står for; babe in total control of herself eller noe... Og det skal da være kult, tøft eller noe i den duren??? Eller de som mener at ordet bitch er et kompliment! Haha, jeg må jo bare le. Mulig det er bra å være bitch hos noen av oss kvinner. Men mange kan da helt ærlig talt ikke mene det? Er det et slags hardt "skall" de velger å kamuflere seg i, hva tror dere? Før trodde jeg det bare var fjortisser som syns det var kult å være bitchy, men nei da. "Voksne" personer syntes like mye godt om det de også. Da er man ikke voksen i mine øyne, men meg om det. En bitch er jo en jente som er slem, og har en ekkel og uoppdragen oppførsel. Dette er da ikke noe å hige etter...
delilah_ Skrevet 10. januar 2005 #2 Skrevet 10. januar 2005 Nei, det burde ikke være noe å hige etter, enig med deg der. Det virker nesten som om det er "trendy" blant unge jenter idag. Forresten synes jeg mange unge idag er altfor respektløse. Det kan nok høres gammeldags ut, men jeg synes det er viktig å være høflige overfor hverandre, men der skorter det mye hos mange. Dessverre, for det er mange oppvakte der ute. D
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 10. januar 2005 #3 Skrevet 10. januar 2005 bitch = en slem dame. så nei det er ikke kult og tøft.
Gjest gjest1 Skrevet 10. januar 2005 #4 Skrevet 10. januar 2005 Enkelte mannfolk har prestert å kalle meg bitchy. Fordi jeg er avvisende og ekkel mot dem, men det er jo bare fordi de er ekle og sleske på meg, og jeg orker ikke være hyggelig. Så jeg sparer alt det hyggelige til folk som ikke tar det som en selvfølge at jeg vil hoppe til sengs med dem. Og jeg hopper ikke til sengs med hyggelige heller!!!
Gjest GreenSky Skrevet 10. januar 2005 #5 Skrevet 10. januar 2005 Kaller noen meg for bitch, tar jeg det som et kompliment. Kan ikke være snill hele tiden.
Gjest Daniella i.i. Skrevet 11. januar 2005 #6 Skrevet 11. januar 2005 Kaller noen meg for bitch' date= tar jeg det som et kompliment. Kan ikke være snill hele tiden. Hva godt ser du i det komplimentet da? Vil du ikke bli sett på som en nogen lunde ålreit person da? Hadde noen kalt meg bitch hadde jeg først tenkt over om eller hva jeg hadde gjort, og evt. lært av det. Gidder ikke være bitch bare for å være bitch.
Gjest GreenSky Skrevet 11. januar 2005 #7 Skrevet 11. januar 2005 Kvinner med autoritet blir ofte stemplet som bitchy, fordi de bryter med et tradisjonelt kjønsrollemønster.
Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2005 #8 Skrevet 11. januar 2005 nei, det er ikke noe å hige etter å være bitchy..... og det skaper dårlige holdninger i samfunnet..... å være snill og ærlig er det beste! og man får mange venner av det også!
Gjest GreenSky Skrevet 11. januar 2005 #9 Skrevet 11. januar 2005 Det er ikke mulig å være snill hele tiden. Det er faktisk ganske digg å være bitchy noen ganger. Å være bitchy betyr ikke nødvendigvis at en er slem.
Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2005 #10 Skrevet 11. januar 2005 å joda! å være bitchy er ikke et positivt ord! les i engelsordboken din, hvis du noengang har hatt en slik bok! Det er selvfølgelig ikke mulig å være snill hele tiden, men gjør det noe at en prøver å være det? man trenger ikke være bitchy for å få folk til å respektere deg, om det er det du mener! det beste er å ha selvinnsikt, å vite hva slags grenser man har, og si i fra på en bestemt måte at dette vil jegikke, UTEN å oppfattes bitchy eller si det på en nedlatende måte!
Gjest GreenSky Skrevet 11. januar 2005 #11 Skrevet 11. januar 2005 Jada, snill pike-syndromet er sikkert fint, det.
Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2005 #12 Skrevet 11. januar 2005 det er ikke snill pike syndromet, og du svarer barnslig også. Jeg skrev:på en bestemt men vennlig måte, uten å være ekkel mot andre, eller heksete.... det er i hvertfall et ekkel mental syndrom.
Sarabi Skrevet 11. januar 2005 #13 Skrevet 11. januar 2005 Kaller noen meg for bitch' date= tar jeg det som et kompliment. Kan ikke være snill hele tiden. Jeg og :D Koselig å være litt bitch innimellom...
Gjest GreenSky Skrevet 11. januar 2005 #16 Skrevet 11. januar 2005 Jeg har allerede bitcha i denne tråden, men kan godt bitche litt sammen med deg også! Girlpower!
Sarabi Skrevet 11. januar 2005 #17 Skrevet 11. januar 2005 YES!! Har alltid likt å være litt bitch jeg Og de som ikke liker det.. vet ikke hvor hærlig det er!!
Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2005 #18 Skrevet 11. januar 2005 ja ja dere bitcher kan jo bare menge dere sammen, det er jo ingen andre som er enige!
Sarabi Skrevet 11. januar 2005 #19 Skrevet 11. januar 2005 Vi bitcher står alltid sammen, så da gjør det ingenting om ingen andre er enige... Vi har hverandre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå