Gå til innhold

Hvordan vet jeg at han er interessert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke flink på dating, er helt ny i hele greia - og nå har jeg falt for en fyr som er 30, mens jeg er 21. Vi har møttes på byen, og jeg har vært hos han en gang for å se film (men begge romkameratene hans var hjemme, så var ingen date) men når jeg sa vi burde møtes alene en gang så ville han gjerne det. 

Men jeg er likevel så nervøs om han faktisk er interessert...? Han sender ikke så mye meldinger, dog han er ganske opptatt med jobb og kamerater. Ærh. Er det noen typiske tegn?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

21 og 30. Det vil aldri gå. 

Anonymkode: 63f1b...8dd

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

21 og 30. Det vil aldri gå. 

Han er yngre mentalt og jeg eldre. Jeg har en fysisk diagnose som gjør at jeg ikke fester etc etc, så er mer voksen av meg - med egen kjøpt leilighet og hele pakka. Selve alderen er ikke et problem. :)

AnonymBruker
Skrevet

Det. Vil. Aldri. Gå.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det. Vil. Aldri. Gå.

Ei vennine like gammel som meg har vært sammen med en på 34 i et par år nå. Som sagt, jeg spørr ikke om alderen er innafor eller ikke..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bor dere på bygda?

Anonymkode: 3187b...9ad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En 30 årig mann som fortsatt bor i guttekollektiv = umoden mann som hvertfall ikke er klar for noen kjæreste. 

Og ja at han ikke tar særlig kontakt viser at han ikke akuratt tror du er dama han skal gifte seg med. Hadde han vært så opptatt med jobb og karriere som du sier hadde han kunnet være etablert nok til å bo for seg selv som en voksen og fornuftig mann, men han bor i guttekollektiv fordi han liker stilen med festing, tilfeldige damer og uforpliktende sex. 

Anonymkode: 769df...53a

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bor dere på bygda?

Anonymkode: 3187b...9ad

Nei, i en vanlig by.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

En 30 årig mann som fortsatt bor i guttekollektiv = umoden mann som hvertfall ikke er klar for noen kjæreste. 

Og ja at han ikke tar særlig kontakt viser at han ikke akuratt tror du er dama han skal gifte seg med. Hadde han vært så opptatt med jobb og karriere som du sier hadde han kunnet være etablert nok til å bo for seg selv som en voksen og fornuftig mann, men han bor i guttekollektiv fordi han liker stilen med festing, tilfeldige damer og uforpliktende sex. 

Anonymkode: 769df...53a

Hehe, DET er han ihvertfall ikke. :-) Han drikker nesten ikke han heller. Å hvorfor bo alene når man trives med å bo med to kompiser og betale mindre? Er en stor leilighet, ikke en liten hybel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...