Gå til innhold

Vannmannen..Stemmer dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid vært fascinert av stjernetegn og det stemmer ofte.

leste at vannmenn ofte har et distansert forhold til romantikk og ofte ikke har behov for den samme nærheten som vi andre har.

dater en vannmann,han er fantastisk morsom,gøy å være sammen med og på soverommet elsker han å utforske hva jeg liker og jeg har aldri hatt så bra sex før og føler jeg virkelig får det jeg trenger der..han er veldig nysgjerrig på meg og virker veldig betatt og jeg er utrolig nysgjerrig på han og liker han veldig godt. Men han er ikke spessielt opptatt av å kysse,kose eller romantikk.

merker at dette kan bli et problem for meg i lengden,da jeg liker lidenskap og føle meg spesiell..og dette har jeg sagt også!

han sier jeg bare må gi han litt tid for han er ikke vant til det da hans forrige forhold manglet disse tingene. Viser heller ikke at han liker meg på samme måte som jeg er vant til fra andre menn.

men han er ihvertfall villig til å kysse litt og holde hender og stryke litt på meg nå(tok ganske lang tid før han kom dit også,var nesten litt avvisende i starten å sa det ble for intimt)

Så spørsmålet mitt er til dere vannmenn eller dere som har vært sammen med en. 

stemmer dette på dere også? Kan dere være romantiske og ha et lidenskapelig forhold? Tar det ofte lang tid før dere føler dere komfortabel med det isåfall?

er redd for at vi ender som kun venner hvis jeg ikke får det jeg trenger for han å jeg har så lyst til at det skal funke.

nå spør jeg ikke om han bare ser på meg som et ligg eller om han er intressert i meg.for det vet jeg allerede svaret på. 

Anonymkode: e73dd...ccd

AnonymBruker
Skrevet

:rolleyes:

Anonymkode: a3347...012

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:rolleyes:

Anonymkode: a3347...012

Hvis det ikke interesserer deg trenger du hverken  å lese eller kommentere😊

Anonymkode: e73dd...ccd

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som dere har begynt i feil ende med tanke på dine forventninger. Altså hoppet til køys uten at rammene du ønsker var på plass først.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Horten Market skrev:

Høres ut som dere har begynt i feil ende med tanke på dine forventninger. Altså hoppet til køys uten at rammene du ønsker var på plass først.

Enig. Kjæresten min sa også i datingperioden at han ikke var så glad i kyssing og kos og armkrok og holde hender, da sa jeg at en sånn mann kan ikke jeg ha så det må han lære seg å like og ta initiativ til om datingen skal komme noen vei. Han ble med en gang mye flinkere og forklarte senere for meg at han egentlig ikke hadde likt de andre jentene så godt så det ikke var naturlig for han men at det falt mye mer naturlig med meg som han hadde følelser for. 

Han fyren din må step it up! Ellers er det stor fare for å bare forbli venner ja. Et forhold trenger kultivering for å fungere og nå er kvinners seksualitet sånn at man trenger å føle seg sett og ønsket av kjæresten sin og føler man ikke det så er forholdet bare vondt å være i og detter fra hverandre til slutt. 

Anonymkode: 1dd5a...5ab

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

var sammen med en vannmann i mange år, og han likte nærhet, kyssing og kos han. Men det er riktig at folk kan ha forskjellige behov, og forskjellige måter å vise kjærlighet på. Tror dog ikke at stjernetegnene har så mye å si der...

Anonymkode: 831be...ea4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er vannmann og jeg elsker/ trenger ufattelig mye nærhet. Kos, klapp, stryk, klem, kyss, sex alt. MYE. Så ikke noe å bekymre seg for, men vær klar på at du trenger det.

Anonymkode: 4e8a0...283

AnonymBruker
Skrevet

Det burde være åpenbart for ethvert menneske som lever i 2017 at det ikke er noe som helst i stjernetegn. Jeg blir trist på dine vegne.

Anonymkode: 2575b...c36

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er vannmann og jeg elsker/ trenger ufattelig mye nærhet. Kos, klapp, stryk, klem, kyss, sex alt. MYE. Så ikke noe å bekymre seg for, men vær klar på at du trenger det.

Anonymkode: 4e8a0...283

Samme her, jeg er også vannmann.

Anonymkode: d8300...bbf

Gjest førstedamen
Skrevet

Du bør ikke lese slike horoskop. Du må huske at det du skriver over passer på mange tusen nordmenn, og ikke alle de er vannmann. Skal du ha skikkelig svar på hvem og hvordan han er må du skjekke hans Human design (basert på akkurat det samme som stjernetegn) men mye mer individuelt. 

Hva om mannen du har møtt egentlig føler han er mer kreps?  Da er det du leser nå helt feil mtp bildet han har av seg selv og andre venner har av han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...