Gå til innhold

Drømmer om sex med eksen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ofte hatt drømmer om eksen i det siste.. Hvor vi ofte har sex på forskjellige steder. Har sagt det til han og han har hatt de samme drømmene om meg gjentatte ganger. Han har dame.. Noen som vet hva disse drømmene betyr? Har prøvd å Google men finner ingen tolkninger. Blir nyskjerrig på om det er tilfeldig eller ikke og om det har en mening. Begge er 22. Drømmene virker ekte og realistiske. Som om alt var like bra som det var i forholdet, når vi var kjærester i fjor. 

Anonymkode: a3cc3...37b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må også legge til at han har sånne drømmer om meg så og si hver natt.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må også legge til at han har sånne drømmer om meg så og si hver natt.. 

Det der sier han garantert kun for å prøve å få sex med deg igjen. Det er iallefall ekstremt lite sansynlig at det er sant. 

Anonymkode: e0706...b26

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det der sier han garantert kun for å prøve å få sex med deg igjen. Det er iallefall ekstremt lite sansynlig at det er sant. 

Anonymkode: e0706...b26

Var han som innrømte disse drømmene først, og vi hadde heller aldri sex fordi han jobber på båt og var mye ute den tiden vi hadde ett forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fort gjort og ganske naturlig. Er ikke lenge siden jeg våknet med klissete boxer etter å ha drømt om ei jeg var sammen med for 20+ år siden. Det merkelige var at det egentlig ikke var noen spesielt opphissende drøm, det mest intime jeg kan huske skjedde var at vi ga hverandre en klem, men tydelig at kroppen min likte det litt mer enn jeg trodde. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FrankDrebin skrev:

Fort gjort og ganske naturlig. Er ikke lenge siden jeg våknet med klissete boxer etter å ha drømt om ei jeg var sammen med for 20+ år siden. Det merkelige var at det egentlig ikke var noen spesielt opphissende drøm, det mest intime jeg kan huske skjedde var at vi ga hverandre en klem, men tydelig at kroppen min likte det litt mer enn jeg trodde. :P

Han dukker stadig opp i drømmene mine dessverre. Jeg snakka med han om det og sa at jeg ga det 5 år. Han sa det ikke kom til å ta så lang tid engang. Han vurderer å slå opp med dama si.. Vil virkelig finne ut hva de drømmene betyr 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2

Drømmer betyr ingenting. Om du tror det burde du be om å få flyttet tråden til religion og åndelige spm osv. Drømmer preges av det du går rundt og tenker på, så kutt ut å tro at det er noe annet enn at du innerst inne vil at det skal bety noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, canacas skrev:

Drømmer betyr ingenting. Om du tror det burde du be om å få flyttet tråden til religion og åndelige spm osv. Drømmer preges av det du går rundt og tenker på, så kutt ut å tro at det er noe annet enn at du innerst inne vil at det skal bety noe. 

word.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...