Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere får bære over med meg, nygravid og ikke legetime før om halvannen uke, jeg lurer på ALT!!!

Hvilken uke er det vanlig med ultralyd? Ser her at noen tar privat ultralyd tidligere, er det mange?

Klips, 5+3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vanlige er å bli innkalt på ultralyd mellom uke 17-20.

Legen ordner det for deg når du har kontroll, og du får et brev fra sykehuset hjem til deg med tid og sted for UL`en....

:ler:

Gjest Lille_ ikke logget på
Skrevet

Jeg fikk time 10 september nå, og har termin 7 februar. (første dag i siste mens var 01mai.) Oi så spennende! Tiden går så altfor tregt....

Skrevet

Vi var på ultralyd på sykehuset i uke 19.

Men vi tok en privat ultralyd i uke 14 også,

(klarte ikke å vente så lenge, litt utålmodig kanskje).

På den private u.lyden fikk vi med oss video, den har vi sett på noen ganger :lol:

U.lyden på sykehuset var mye bedre enn den private, hun var flinkere til å se div. og forklare oss.

20+4

Skrevet

Hvor mye kostet det privat?

Skrevet

Vi betalte 700,- på Byporten legesenter.

Det var hvert hver krone, syntes vi :D

20+4

Skrevet

Jeg går til privatpraktiserende gynekolog og får ultralyd hver gang! Så nå har jeg sett nurket mitt i uke 14, uke 20 og skal se det igjen i morgen! Det er bare helt herlig!!!!!!

Det eneste du trenger å gjøre er å hente en rekvisisjon hos fastlegen din som sier at du er gravid. Deretter booke time hos gynekolog, og betale 100 kr. pr time.

27+1

Skrevet

Men det er vel ikke alle gynekologer som gjør det hver gang, eller?

Skrevet

Min gynekolog gjør det hver gang. Og i dag sjekket han spesielt hjertekammerne til barnet og at hjernen har "normale" mål.

Så det er veldig betryggende å se at nurket vokser og at vitale organer er på plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...