Gå til innhold

Typen og sex.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Typen tror jeg ikke liker han bare fordi jeg ikke vil ha sex.

hva kan jeg si til han så han forstår meg?

Anonymkode: ae0bc...d88

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil du ikke ha sex da?

Anonymkode: f92b0...500

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor vil du ikke ha sex da?

Anonymkode: f92b0...500

Er ikke helt voksen. Er bare 17 :)

AnonymBruker
Skrevet

Det kalles manipulasjon.

Du kan si til han at du ikke har for vane å bli kjæreste med folk du ikke liker, og at det burde være bekreftelse nok for han.

Anonymkode: 4cb0e...bd2

• Liker 4
Skrevet

Forklar han at det at du har valgt han å være kjæreste med er bevis på at du liker han, ellers hadde du jo vært singel eller med en annen gutt! Du gjør lurt i å vente :) Og hvis han presser deg for mye så si heller at dere ikke kan være sammen, for det å ha sex er en big deal og noe man skal gjøre når man selv er klar ikke når andre er klare! Å gi etter for press eller få dårlig samvittighet kan ødelegge assosiasjonene og følelsene dine rundt både sex og kjærlighet og vil ikke gjøre sexen til en fornøyelse. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Nuddelkopp skrev:

Forklar han at det at du har valgt han å være kjæreste med er bevis på at du liker han, ellers hadde du jo vært singel eller med en annen gutt! Du gjør lurt i å vente :) Og hvis han presser deg for mye så si heller at dere ikke kan være sammen, for det å ha sex er en big deal og noe man skal gjøre når man selv er klar ikke når andre er klare! Å gi etter for press eller få dårlig samvittighet kan ødelegge assosiasjonene og følelsene dine rundt både sex og kjærlighet og vil ikke gjøre sexen til en fornøyelse. 

Tusen takk!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...