AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #1 Skrevet 31. juli 2017 Typen tror jeg ikke liker han bare fordi jeg ikke vil ha sex. hva kan jeg si til han så han forstår meg? Anonymkode: ae0bc...d88
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #2 Skrevet 31. juli 2017 Hvorfor vil du ikke ha sex da? Anonymkode: f92b0...500
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #3 Skrevet 31. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor vil du ikke ha sex da? Anonymkode: f92b0...500 Er ikke helt voksen. Er bare 17 Anonymkode: ae0bc...d88
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #4 Skrevet 31. juli 2017 Det kalles manipulasjon. Du kan si til han at du ikke har for vane å bli kjæreste med folk du ikke liker, og at det burde være bekreftelse nok for han. Anonymkode: 4cb0e...bd2 4
Nuddelkopp Skrevet 31. juli 2017 #5 Skrevet 31. juli 2017 Forklar han at det at du har valgt han å være kjæreste med er bevis på at du liker han, ellers hadde du jo vært singel eller med en annen gutt! Du gjør lurt i å vente Og hvis han presser deg for mye så si heller at dere ikke kan være sammen, for det å ha sex er en big deal og noe man skal gjøre når man selv er klar ikke når andre er klare! Å gi etter for press eller få dårlig samvittighet kan ødelegge assosiasjonene og følelsene dine rundt både sex og kjærlighet og vil ikke gjøre sexen til en fornøyelse. 5
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #6 Skrevet 31. juli 2017 4 minutter siden, Nuddelkopp skrev: Forklar han at det at du har valgt han å være kjæreste med er bevis på at du liker han, ellers hadde du jo vært singel eller med en annen gutt! Du gjør lurt i å vente Og hvis han presser deg for mye så si heller at dere ikke kan være sammen, for det å ha sex er en big deal og noe man skal gjøre når man selv er klar ikke når andre er klare! Å gi etter for press eller få dårlig samvittighet kan ødelegge assosiasjonene og følelsene dine rundt både sex og kjærlighet og vil ikke gjøre sexen til en fornøyelse. Tusen takk! Anonymkode: ae0bc...d88 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå