Gå til innhold

Gammel og Uerfaren

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det egentlig håp i dagens samfunn?

Jeg bikker straks 28 og har vel så og si null erfaring når det kommer til kvinnefronten, er litt introvert av meg så er ikke den som er overalt og er ikke den som stikker seg så mye ut heller, trives mer med det jeg har, familien og ting generelt.. Det fleste venner er godt etablert og jeg hører ikke så mye fra dem lengre for å være ærlig.. og på jobb er det ikke store håpet da jeg er den yngste der.. 

Prøver tinder endel men det stopper ved matchen så jeg antar jeg er en kjedelig person også.. 

Føler tiden bare går forbi og alle jeg en gang kjente lever sine liv videre og her sitter jeg.. hører stadig folk fleiper med pepperbøsse og eneste jeg føler meg som er 30 year old virgin.. der alt håp er ute.. 

Hvem vil vel ha klovnen som aldri fikk til noen ting føler jeg om meg selv, selv om jeg har fått til endel av dem tingene jeg ønsket bare ikke det jeg ønsket mest.. tiden bare beviser at tankene man hadde som barn stemmer.. og jeg blir så deppa av det.. :( 

klarer heller ikke lengre å bli glad for at noen annonserer at dem er i forhold/skal gifte seg eller venter barn nr 2 eller 3 heller lengre.. Jeg er på god vei til å bli bitter uten at jeg helt ser det selv og aner ikke hvordan jeg skal endre det før livet går ifra meg.. :( 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ah, jeg kjenner meg igjen. Bare det at jeg er kvinne og noen år yngre enn deg. For kjedelig og introvert til at en mann skulle være interessert i meg. 

Anonymkode: 55107...041

• Liker 1
Skrevet (endret)

Beklager

Endret av Cbunke90z
AnonymBruker
Skrevet

TS dette passer egentlig mer for menn som er ute etter å bli players men om du ser hva de gjør og så omstrukturer det til å passe et forhold isteden for et ONS har SP Project GO en del triks hjulpet meg bare det å få se interaksjonene gjør at du lærer både hva som fungerer og hva som ikke fungerer så gå på en torrent side og søk etter project go. Jeg har merket en forskjell på hvordan kvinner behandler meg i det siste, og klart hele poenget er jo at det ikke funker med alle men hva kommer du til å huske mest, en jente som sa "nei takk" eller jenta som syntes du var morsom, søt eller kjekk? Om det ikke blir en date utav det en gang så kan du lære mye bare ved å ha en samtale.

Anonymkode: 35a7e...223

AnonymBruker
Skrevet

Tjq, spørs litt! Om du er en av de guttene som sitter med trollebruker her inne og rakker ned på kvinner fordi du er bitter og har en nedlatende holdning mot kvinner, eller om du respekterer og verdsetter kvinner og prøver å forbedre deg selv for å være en god kandidat og godt menneske. 

Jeg er jente, og fikk første kjæresten som 27 åring, jeg tenkte det samme som deg om meg selv, hvem vil ha meg liksom når andre er så suksessfulle og populære og spennende, men det satt jo bare i hodet mitt at det var de kvalitetene man måtte ha for å være verdig en kjæreste, de kvalitetene folk verdsetter i en kjæreste er jo å være snill, lojal, omtenksom, av og til morsom, respektfull osv og ikke hva man har fått til i livet eller hvor åpen og mange venner man har! Jeg hadde jo alt det, startet å trene litt yoga, begynte å bry meg mer om klesstil og mote, og plutselig var jeg mer fornøyd med meg selv, og meldte meg inn i sosiale treff greier som quiz og turgruppe for å få sosialtrening, så ble jeg tryggere rundt andre og det er noe som smitter så folk merket det og begynte å tiltrekkes meg. 

Det er ikke for sent ts, men ta grep om eget liv og selvbilde først! 

Anonymkode: 4949a...8f0

• Liker 4
Skrevet

Min mor gir meg, 34 og singel, følgende råd: Oppsøk steder, organisasjoner og events med ting som interesserer meg, så får jeg meg noe... før eller siden. Det er både nettgrupper på facebook, sånn som akvaiesider og sånt, og så er det korsynging, fjellgåing, røde kors har mange foreninger og flere ting som foreningene gjør, det er strikkeklubber i regi av husfliden, gatherings for dataspillere, det er lokale klubber for det ene og det andre. Har du ikke en hobby, eller noe, er førstevalget røde kors. Andrevalget er å oppsøke felleskap med mennesker som har felles interesse som deg. Online rollespill, whatever. Din kommende partner har trolig noe til felles med deg, skjønner du.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du sier du sitter.. slutt med det.

Anonymkode: e0937...f4a

• Liker 1
Skrevet

Start et innvandringskritisk parti, da vel! Kvinner elsker fascistoide bad boys som går mot strømmen.

Gjest JanHelge
Skrevet

Gammel og uerfaren blir man jo aldri, man har bare ikke høstet erfaring på alle arenaer.

Det du burde starte med er å aktivisere deg på arenaer hvor damer i stor grad er overrepresentert, KG, dansekurs etc. Du trenger ikke ta det så langt at du starter å strikke og melder deg inn i strikkeforening, men å omgås damer kan ikke slå feil.

Skrevet
1 minutt siden, JanHelge skrev:

Gammel og uerfaren blir man jo aldri, man har bare ikke høstet erfaring på alle arenaer.

Det du burde starte med er å aktivisere deg på arenaer hvor damer i stor grad er overrepresentert, KG, dansekurs etc. Du trenger ikke ta det så langt at du starter å strikke og melder deg inn i strikkeforening, men å omgås damer kan ikke slå feil.

Hvordan gikk det med deg og flørten herfra du gledet deg til å møte? Ble det noe av?

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Hurepoix skrev:

Start et innvandringskritisk parti, da vel! Kvinner elsker fascistoide bad boys som går mot strømmen.

Gosh, get a life will ya. Du begynner å bli en enda mer irriterende trollebruker enn wubwub sine profiler. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha.. må le når unge folk synes at de er gammel i en alder av 28 år...jeg er mye eldre enn deg og kvinne. Og vil si deg at ikke alle foretrekker en partner som er så "erfaren" at de har ligget med 20-30 personer. Det er slettes ikke noe populært eller et pluss.  Slike folk som praktiserer et løs sex liv er promiskuøse og forbruker andre mennesker kun for sin egen nytelses skyld uten å ta hensyn til andres følelser og det vitner om at de ikke er et godt og empatisk menneske uansett som er verd å bygge en trygg framtid med.  De har en mye mindre evne til dyp til knyttning fordi de har gitt bort sin intimitet så mange ganger at det at de er blitt følelsesmessig kalde og kyniske. Sex er ikke lengre noe intimt for dem men er blitt noe upersonlig for å tilfredsstille seg selv.  De dyrker seg selv og setter sin egen lykke og egoisme først foran alt annet ,  derfor svikter de lettvint og glatt og bytter forhold oftere enn andre når problemer og motgang oppstår. Slike mennesker er ingen snille gode livs partnere å satse på uansett hvor flotte og vellykkede  fasader de enn måtte ha.   Et råd er derfor,:  la deg ikke blende av det ytre for bak fasadene skjuler det seg mye stygt.  Men sats heller på et menneske som innehar empati og som deler dine interesser og sunne og gode verdier. Da vil du få et forhold som varer.

Anonymkode: 4de90...3d9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, Baofz89 skrev:

Er det egentlig håp i dagens samfunn?

Jeg bikker straks 28 og har vel så og si null erfaring når det kommer til kvinnefronten, er litt introvert av meg så er ikke den som er overalt og er ikke den som stikker seg så mye ut heller, trives mer med det jeg har, familien og ting generelt.. Det fleste venner er godt etablert og jeg hører ikke så mye fra dem lengre for å være ærlig.. og på jobb er det ikke store håpet da jeg er den yngste der.. 

Prøver tinder endel men det stopper ved matchen så jeg antar jeg er en kjedelig person også.. 

Føler tiden bare går forbi og alle jeg en gang kjente lever sine liv videre og her sitter jeg.. hører stadig folk fleiper med pepperbøsse og eneste jeg føler meg som er 30 year old virgin.. der alt håp er ute.. 

Hvem vil vel ha klovnen som aldri fikk til noen ting føler jeg om meg selv, selv om jeg har fått til endel av dem tingene jeg ønsket bare ikke det jeg ønsket mest.. tiden bare beviser at tankene man hadde som barn stemmer.. og jeg blir så deppa av det.. :( 

klarer heller ikke lengre å bli glad for at noen annonserer at dem er i forhold/skal gifte seg eller venter barn nr 2 eller 3 heller lengre.. Jeg er på god vei til å bli bitter uten at jeg helt ser det selv og aner ikke hvordan jeg skal endre det før livet går ifra meg.. :( 

Jeg er kjæreste med en sånn, men ble sammen med han da han var blitt 48 år. Han hadde hatt et forhold på 2 mnd før meg, ikke et ordentlig da det ble slutt pga han ikke hadde følelser for henne. . Aldri bodd sammen med noen kvinne heller. Sitt første samleie som 32 åring. ONe night stand bare. Så var det hun her han var med i 2 mnd da. Så vil si han var så og si uten erfaring da han møtte meg. Jeg har lært han opp da .Han fikk seg aldri barn da.

Men jeg tenner jo på de uerfarne , men det er få av oss kvinner som gjør det. De fleste vil ha en som er sikker på seg selv og trygg i seksualiteten og har hatt erfaring. Får bare ønske deg lykke til, kan hende det er håp og at du finner ei som meg som liker slike menn

Anonymkode: 38935...8a9

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gosh, get a life will ya. Du begynner å bli en enda mer irriterende trollebruker enn wubwub sine profiler. 

Jeg har ingen trollebrukere. Det er fullstendig uakseptabelt at du øser rundt i tråder jeg ikke deltar i for å spre slike løgner om meg. 

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kjæreste med en sånn, men ble sammen med han da han var blitt 48 år. Han hadde hatt et forhold på 2 mnd før meg, ikke et ordentlig da det ble slutt pga han ikke hadde følelser for henne. . Aldri bodd sammen med noen kvinne heller. Sitt første samleie som 32 åring. ONe night stand bare. Så var det hun her han var med i 2 mnd da. Så vil si han var så og si uten erfaring da han møtte meg. Jeg har lært han opp da .Han fikk seg aldri barn da.

Men jeg tenner jo på de uerfarne , men det er få av oss kvinner som gjør det. De fleste vil ha en som er sikker på seg selv og trygg i seksualiteten og har hatt erfaring. Får bare ønske deg lykke til, kan hende det er håp og at du finner ei som meg som liker slike menn

Anonymkode: 38935...8a9

Fint med sånne som deg men jeg har ingen planer om og gå på denne runde greia i tiår der andre etablerer seg og jeg føler bare på ensomheten på kveldene der andre har latter og glede.. 

Mange snakker om selvbildet og ja det har blitt dårligere etter endel dårlige opplevelser opp igjennom tidene men hvordan skal jeg skaffe positive opplevelser når kvinner flest ikke er interessert?

AnonymBruker
Skrevet

Det samme slår meg ofte med gutter som skriver slike innlegg, og det er at de fremstår fullstendig anonyme. Det er ingenting definerbart ved dem den ene veien eller den andre, og de klarer ikke si annet om seg selv enn at de er snille og greie, og glade i familien. 

Du er jo (forhåpentligvis) en person som har noe ved deg som er definerbart. Hva er dine interesser? Hva er dine sterkeste sider? Har du valgt en yrkesvei som utnytter dette? Er du politisk engasjert? Hva bruker du fritiden til?

Folk dater ikke av veldedighet. De faller for noen, og det gjør de fordi de treffer noen de finner fascinerende, noen som er litt annerledes, og som samtidig har noe felles med dem. 

Anonymkode: a2161...166

• Liker 3
Skrevet
På 1.8.2017 den 19.19, AnonymBruker skrev:

Det samme slår meg ofte med gutter som skriver slike innlegg, og det er at de fremstår fullstendig anonyme. Det er ingenting definerbart ved dem den ene veien eller den andre, og de klarer ikke si annet om seg selv enn at de er snille og greie, og glade i familien. 

Du er jo (forhåpentligvis) en person som har noe ved deg som er definerbart. Hva er dine interesser? Hva er dine sterkeste sider? Har du valgt en yrkesvei som utnytter dette? Er du politisk engasjert? Hva bruker du fritiden til?

Folk dater ikke av veldedighet. De faller for noen, og det gjør de fordi de treffer noen de finner fascinerende, noen som er litt annerledes, og som samtidig har noe felles med dem. 

Hmm Takk :) Den fikk meg til og tenke litt. 

På 1.8.2017 den 10.13, AnonymBruker skrev:

Hahaha.. må le når unge folk synes at de er gammel i en alder av 28 år...jeg er mye eldre enn deg og kvinne. Og vil si deg at ikke alle foretrekker en partner som er så "erfaren" at de har ligget med 20-30 personer. Det er slettes ikke noe populært eller et pluss.  Slike folk som praktiserer et løs sex liv er promiskuøse og forbruker andre mennesker kun for sin egen nytelses skyld uten å ta hensyn til andres følelser og det vitner om at de ikke er et godt og empatisk menneske uansett som er verd å bygge en trygg framtid med.  De har en mye mindre evne til dyp til knyttning fordi de har gitt bort sin intimitet så mange ganger at det at de er blitt følelsesmessig kalde og kyniske. Sex er ikke lengre noe intimt for dem men er blitt noe upersonlig for å tilfredsstille seg selv.  De dyrker seg selv og setter sin egen lykke og egoisme først foran alt annet ,  derfor svikter de lettvint og glatt og bytter forhold oftere enn andre når problemer og motgang oppstår. Slike mennesker er ingen snille gode livs partnere å satse på uansett hvor flotte og vellykkede  fasader de enn måtte ha.   Et råd er derfor,:  la deg ikke blende av det ytre for bak fasadene skjuler det seg mye stygt.  Men sats heller på et menneske som innehar empati og som deler dine interesser og sunne og gode verdier. Da vil du få et forhold som varer.

Anonymkode: 4de90...3d9

Problemet er og etablere kontakt da brent barn skyr ilden og man ikke er den flinkeste på og vise interesse/forstå hvordan man flørter eller date konseptet generelt og heller ikke har vært så heldig med tidligere valg, blitt nesten 28 år ønsket seg familie i mange år allerede og de fleste vennene er godt etablert med kanskje tilogmed barn 2 og 3 så er det litt vanskelig å ikke bli litt deppa og føle seg mislykket null fremtidshåp.. (spesielt når ungene begynner å nærme seg 5-6 år og du sitter der og har aldri hatt noen) 

Hadde det vært så lett og tatt "grep" så hadde jeg gjort det i går eller i fjor.. det  er det som er f*cka.. :( 

Skrevet

Du er 27, og definerer deg som gammel...? 🙂 Jeg er 45, og har veldig lite erfaring, jeg har et par lange forhold bak meg, men har opplevd svært lite. Du har ennå noen år på deg. 

Skrevet
På 1.8.2017 den 19.19, AnonymBruker skrev:

Enig, sinnsykt provoserende på en intetsigende måte! Får lyst til å daske dem på stumpen og spænke litt liv i dem! Derav idéen om å bli Øverste førar for et innvandringskritisk parti.

Skrevet

Studentlivet er den letteste måte å skaffe seg kjæreste på, spesielt som mann i og med det er 60% kvinner der.

Seriøst, alt du trenger å gjøre er å være sosial og gå ut på arrangementer, og sjansene dine er meget gode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...