Gjest Seleena Skrevet 10. januar 2005 #1 Del Skrevet 10. januar 2005 I fjor kjøpte eg meg to/tre nummer for store telemarkstøvler (Bestilte via telemark-pyrenees.com og eg gjorde ein feil) og no har eg rett og slett begynt å få vondt i foten fordi skoen rett og slett er alt for stor! Eg vil så gjerne selge dei og kjøpe meg nye, men får ikkje solgt dei til nokon eg kjenner.... Så eg kikka inne på friflyt.no (kjøp og salg av brukt utstyr av folk og fe) og dei virka veldig seriøse, men er så redd for å bli svindla på nokon vis! Er dette muleg? Kva kan eg gjere for å hindre at slikt skjer? Og korleis fungerer ein slik handel?? Heilt grøn eg!! Nokon som veit kor mykje ein ny crispi støvel kostar i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 11. januar 2005 #2 Del Skrevet 11. januar 2005 Uansett hvor du selger støvlene kan du jo bare sette som betingelse at pengene skal være på konto før du sender dem avgårde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. januar 2005 #3 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg vil tro at på Friflyt.no er det seriøse folk ute og går, kanskje verre på QXL osv. Men hvorfor ikke bare sende i oppkrav? Blir litt dyrere, men tryggere er det i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå