Gå til innhold

Bør jeg bare gi opp? :s

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok, jeg vet så godt at det er jeg som overdramatiserer og at det egentlig ikke er så farlig, men..  Har snakka en del med en fyr på Tinder den sista uka, og han er den første jeg virkelig føler at jeg har en bra kjemi med over meldingene. Han skriver lange og fyldige svar og spør meg om ting. Men.. så er det slik at en gang gikk det et par dager uten svar, men når han svarte igjen, så hadde vi en grei flyt i samtalen igjen. Nå er det sånn igjen.. har gått snart 2 døgn og han har ikke svart. Bør jeg bare anta at han ikke er så intr. da? :( Det er vel et dårlig tegn..

Anonymkode: d2ffa...1bf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler deg å treffe folk IRL i stedet for på puleappen Tinder :)

Anonymkode: 4995f...814

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anbefaler deg å treffe folk IRL i stedet for på puleappen Tinder :)

Anonymkode: 4995f...814

Det var ikke det jeg spurte om da :)

AnonymBruker
Skrevet

Nei , det blir veldig intenst å ha kontakt med noen man ikke kjenner, hver dag. La han få noen dager pause av og til (ofte) .  Anbefaler deg uansett å møtes om ikke altfor lenge, for interessen kommer til å dabbe ut om dere bare fortsetter på tinder, selvom han i utgangspunktet var nysgjerrig på deg kan det falle helt bort av enten for mye mas, eller for tom og lik kommunikasjon (som det fort blir på tinder forhold til next level face to face)

Anonymkode: 3e884...416

• Liker 2
Skrevet

Kjerringer som forventer lange og fyldige svar på Tinderappen har gått seg vill i appjungelen

• Liker 3
Skrevet (endret)
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok, jeg vet så godt at det er jeg som overdramatiserer og at det egentlig ikke er så farlig, men..  Har snakka en del med en fyr på Tinder den sista uka, og han er den første jeg virkelig føler at jeg har en bra kjemi med over meldingene. Han skriver lange og fyldige svar og spør meg om ting. Men.. så er det slik at en gang gikk det et par dager uten svar, men når han svarte igjen, så hadde vi en grei flyt i samtalen igjen. Nå er det sånn igjen.. har gått snart 2 døgn og han har ikke svart. Bør jeg bare anta at han ikke er så intr. da? :( Det er vel et dårlig tegn..

Arisk gentleman som sikkert bare var opptatt med å marsjere med gutta på Nordfronts mønstring i Kristiansand i helga. Snart er han klar til å invadere Drøbak-sundet ditt!

Endret av Hurepoix
Gjest JanHelge
Skrevet
3 minutter siden, Hurepoix skrev:

Arisk gentleman som sikkert bare var opptatt med å marsjere med gutta på Nordfronts mønstring i Kristiansand i helga. Snart er han klar til å invadere Drøbak-sundet ditt!

Han var tydeligvis opptatt med noe når hun fikk lite tilbakemelding, spørsmålet er bare hva? For alt vi vet så kan din teori stemme, vi lever i en spennende verden full av overraskelser og det finnes jo mye som kan forklare at han gav lite respons. :) 

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger. 

Mynona, mod. 

AnonymBruker
Skrevet

Alle som er på Tinder fortjener slik behandling... 

Anonymkode: eef60...2a5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...