AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #1 Skrevet 31. juli 2017 Hvor mye vektlegger du det andre forteller deg om en person? Jeg dømmer minst mulig , men har opplevd at jeg blir dratt inn i dritten til folk jeg inngår vennskap med og at folk plutselig syntes det samme om meg som om de. Ville du holdt deg unna de type vennskap? Og hva om noen har rykte på seg for å være dust mot andre, men er kjempe kul mot deg? Anonymkode: 5d79c...e91
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #2 Skrevet 31. juli 2017 Etter at jeg ble voksen (er 27) er det sjelden jeg hører "rykter" om mennesker før jeg treffer dem. Jeg kan få referert et par historier fra de som står meg nær (f.eks. søsteren min), men det påvirker ikke min oppførsel overfor den jeg treffer. Det jeg har hørt fra mine aller nærmeste viser seg som regel å stemme riktignok. Anonymkode: 6782c...e24 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #3 Skrevet 31. juli 2017 Kan ikke besvare previs det du nevner. Men jeg føler allikevel for å kommentere siden jeg befinner meg i andre enden av skalaen. Jeg er en person en i min nærhet har satt ut et ondsinnet rykte om. Jeg lever i beste velgående til tross for blikkene.De som tror på ryktene og sender meg elendige blikk er en type undermennesker jeg ikke ønsker å ha i min nærhet. Også har vi de andre.Dem som er trygge og upåvirkelige av ondsinnet vås. Med ekte blikk og varme smil.De som smiler og sier hei.Et hei som jeg kan tro på. Disse. En annen rase som jeg heller velger å forholde meg til. Anonymkode: 4f98e...b01 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #4 Skrevet 31. juli 2017 Usikker på hva du mener. Alle, inkludert meg, har et rykte. Siden jeg ikke beveger meg i kretser der "rykte" er noe et menneske kan heftes ved så aner jeg ingenting om hva de er. Jeg vet bare at jeg unngår mennesker som tilhører en krets, sosial gruppering eller tidsalder der "rykter" er av betydning fordi jeg anser dem som mentalt lite oppegående. Så om mitt rykte skulle være dårlig? Jeg er ikke lengre 12. Jeg omgås ikke personer relevante for "rykte". Deg burde ikke du heller, ts. Lev ditt liv. Ikke naboens. Du kommer helt garantert ikke til å angre på å ha gitt beng i smålige mennesker og delta i deres små liv. Anonymkode: 34f9b...4ac
Gjest Sanne__ Skrevet 31. juli 2017 #5 Skrevet 31. juli 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke besvare previs det du nevner. Men jeg føler allikevel for å kommentere siden jeg befinner meg i andre enden av skalaen. Jeg er en person en i min nærhet har satt ut et ondsinnet rykte om. Jeg lever i beste velgående til tross for blikkene.De som tror på ryktene og sender meg elendige blikk er en type undermennesker jeg ikke ønsker å ha i min nærhet. Også har vi de andre.Dem som er trygge og upåvirkelige av ondsinnet vås. Med ekte blikk og varme smil.De som smiler og sier hei.Et hei som jeg kan tro på. Disse. En annen rase som jeg heller velger å forholde meg til. Anonymkode: 4f98e...b01 Mvh Sanne__
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #6 Skrevet 31. juli 2017 Tar rykter med en klype salt. Folk elsker å slenge dritt om andre. Er det hold i det, merker man det jo. Anonymkode: bf758...8ad
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #7 Skrevet 31. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tar rykter med en klype salt. Folk elsker å slenge dritt om andre. Er det hold i det, merker man det jo. Anonymkode: bf758...8ad Samme her. Anonymkode: 6b818...3fe
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #8 Skrevet 31. juli 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke besvare previs det du nevner. Men jeg føler allikevel for å kommentere siden jeg befinner meg i andre enden av skalaen. Jeg er en person en i min nærhet har satt ut et ondsinnet rykte om. Jeg lever i beste velgående til tross for blikkene.De som tror på ryktene og sender meg elendige blikk er en type undermennesker jeg ikke ønsker å ha i min nærhet. Også har vi de andre.Dem som er trygge og upåvirkelige av ondsinnet vås. Med ekte blikk og varme smil.De som smiler og sier hei.Et hei som jeg kan tro på. Disse. En annen rase som jeg heller velger å forholde meg til. Anonymkode: 4f98e...b01 Kan jeg spørre - vet du med sikkerhet at du har et "rykte", og bor du et lite sted? Min erfaring er at dette er noe man veldig lett blåser opp og antar er verre enn det er. Jeg har et par venninner som har bekymret seg for det ene eller det andre - enten det er antall sexpartnere eller en episode - men for hver som snakker om dette, er det flere som aldri har hørt om det. Anonymkode: 6782c...e24
Gjest Axl Rose Skrevet 31. juli 2017 #9 Skrevet 31. juli 2017 (endret) Til helvete med rykter. Folk dømmer noe jævlig. Jeg er dessverre vant med å bli dømt. Folk liker meg for utseendet. Thats it. Som folk sier. Eneste den jævelen har å tilby er et fint ytre. Ikke noe annet. Jeg dømmer ikke folk for noen helvetes rykter. Endret 31. juli 2017 av Axl Rose
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #10 Skrevet 31. juli 2017 Det viktigste er hvilket inntrykk du har av personen, ikke hva du har hørt. Etter min erfaring er rykter sjeldent sanne. Jeg hadde f.eks rykte for å være lett på å få til sengs bare noen tilbyr meg gratis alkohol. Jeg har alltid vært avholds og var jomfru til jeg var i 20-årene😊 Anonymkode: 67793...da5
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #11 Skrevet 31. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor mye vektlegger du det andre forteller deg om en person? Jeg dømmer minst mulig , men har opplevd at jeg blir dratt inn i dritten til folk jeg inngår vennskap med og at folk plutselig syntes det samme om meg som om de. Ville du holdt deg unna de type vennskap? Og hva om noen har rykte på seg for å være dust mot andre, men er kjempe kul mot deg? Anonymkode: 5d79c...e91 Ei jeg og en haug andre har opplevd myye dritt fra fikk et dårlig rykte både her og byen hun er fra. Jeg sa ifra til ei venninne av meg at hun burde være forsiktig med hun her, har gått etter typen min og typen til ei annen, hun lyver mye om alt også. Men disse to min venninne og hun jeg advarte om ble gode venner. Jeg mistet min venninne. Kjente bare at jeg ikke lengre kunne stole på henne, for min venninne sa ofte at hun ikke stoler på jenta. Men henger med henne daglig. Anonymkode: 796d6...7d7
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #12 Skrevet 31. juli 2017 Da mener jeg rykter fra flere uavhengige hverandre, som sier at personen stjeler, er dårlig venn, pleier å være voldelig, ta mennene til andre damer, har gjort mye som gir grunn til å ikke like vedkommende, osv ikke ett enkelt rykte om at "en gang så så jeg henne gjøre det og det".. Tenker du det er greit sålenge hun ikke er sånn mot deg, eller kutter du vennskapet for å beskytte deg selv mot å bli dratt inn i tingene hun har tendens til å gjøre eller for å beskytte eget rykte? Ts Anonymkode: 5d79c...e91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå