Gå til innhold

Hår på overleppen :-(

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er 29 år og ser i dagslys at jeg har mørke hårstrå på overleppen.

Når jeg stryker over der kjenner jeg at disse hårene er litt stive...som at merker det er en slags "bart" der. :roll:

Jeg blir skikkelig irritert....har kjøprt inn neglsaks til å klippe de med, men de kommer kjapt tilbake!

Utrolig irriterende....

Hva kan jeg gjøre for å garantert bli kvitt de for alltid uten å måtte behandle om igjen etter noen måneder? Laser nok en gang- som alt mulig annet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Du gjør som de fleste andre kvinner, vokser med Veet Facial Strips.

Gjest Anonymous
Skrevet

Helt riktig!! bortsett fra at du må behandle det noen flere ganger da..

Skrevet

Jeg har veldig lyse hår på overleppa, og bruker voks (eneste plasser jeg tørr å bruke voks) jevnlig.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skal fjerne mine me dlaser i morgen! Gleder meg veeeellldiig!!! Da blir de borte for alltid

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg skal fjerne mine me dlaser i morgen! Gleder meg veeeellldiig!!! Da blir de borte for alltid

Hvis hårene er mørke og du har synlig bart så er nok laser eller elektrolyse den beste løsningen.

Skrevet

Hvis hårene er mørke og du har synlig bart så er nok laser eller elektrolyse den beste løsningen.

Slike omfattende metoder brukes bare dersom hårveksten er veldig unormal og kraftig. Voks funker som regel ganske bra på de fleste.

Gjest Anonymous
Skrevet

Laser brukes og er mest effektiv på mørkt hår! Trenger ikke være unormal vekst eller kraftig vekst.

MEN BARBERING, VOKSING KAN PÅ SIKT GJØRE HÅRPROBLEMENE DINE VERRE. HAR EN TENDENS TIL Å FORMERE SEG.

Skrevet
MEN BARBERING' date=' VOKSING KAN PÅ SIKT GJØRE HÅRPROBLEMENE DINE VERRE. HAR EN TENDENS TIL Å FORMERE SEG.[/quote']

Jepp, og griser kan fly!

Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg hadde egentlig aldri tenkt over det før jeg var hos hudpleier, og hun spurte om hun skulle vokse øyenbryn og overleppe. Ok... sa jeg. Jeg endte opp med et kjempetynt bryn og et litt tjukkere et, men det verste var huden på overleppa mi! Den så ut som en pizza... det kom bare fler og fler småkviser de første dagene :( Turte nesten ikke å gå på skolen. Men etter 1 uke var alt normalt igjen. Er det normalt at det blir sånn, eller var det min hudpleier som gjorde nor galt? har ikke turt å gjøre det igjen...

Skrevet

Laser funker vel kun på mørke hår? De aller fleste har litt dunhår i ansiktet, og de synes kun i sterkt lys. Jeg har lekt med tanken på å vokse området mellom øyenbrynene, men er redd jeg kommer til å angre (lyse hår, men jeg ser dem jo i speilet). I stedet har jeg overbevist meg selv om at siden de er lyse, er det nok bare jeg som ser dem :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Ehm, takk for svarene...men det var en del skremmende svar her også.

Vet liksom ikke helt hva som er riktig og ikke blant alt dette.

Men jeg har forstått at jeg kan gå til innkjøp av Vet facial streeps...men så sa en annen at det blir kviser og rødt der i en helt uke etterpå..?

Jeg bare tenker på at dersom jeg vokser og fjerner med slike streeps, så blir jeg jo helt avhengig av dem!? Skal jeg reise bort eller være på en "øde øy" og har glemt dem, så vil jeg jo få bart sammen med kjæresten der..!

Skrekk og gru,...

Gjest Anonymous
Skrevet
Laser brukes og er mest effektiv på mørkt hår! Trenger ikke være unormal vekst eller kraftig vekst.

MEN BARBERING, VOKSING KAN PÅ SIKT GJØRE HÅRPROBLEMENE DINE VERRE. HAR EN TENDENS TIL Å FORMERE SEG.

Pi##preik!

Gjest Lilleulv
Skrevet
Ehm, takk for svarene...men det var en del skremmende svar her også.

Vet liksom ikke helt hva som er riktig og ikke blant alt dette.

Men jeg har forstått at jeg kan gå til innkjøp av Vet facial streeps...men så sa en annen at det blir kviser og rødt der i en helt uke etterpå..?

Jeg bare tenker på at dersom jeg vokser og fjerner med slike streeps, så blir jeg jo helt avhengig av dem!? Skal jeg reise bort eller være på en "øde øy" og har glemt dem, så vil jeg jo få bart sammen med kjæresten der..!

Skrekk og gru,...

:) nå tok jeg hos hudpleier. aner ikke hva hun gjorde jeg, men kan være det går bedre å gjøre det selv hjemme? Uansett så blir det mykere og lysere hårvekst av voksing. det er ikke som barbering. så du kan trygt dra på en øde øy :D

Gjest gotthard
Skrevet

takk gud for at jeg bare kan ta opp min lille marskin , skru den på og dra over tryne hver morgen.......

Skrevet

Jeg hadde det problemet før. Så satte jeg meg ned og tenkte litt over hva det kunne skyldes. Nå bruker jeg rensevann og klorhexidin etterpå, og problemet er borte.

En gang skal jeg teste om det er det ene som gjør susen, eller begge deler, men det blir liksom aldri til at jeg gidder å prøve. Poenget mitt var å fjerne oljerester og bakterier.

Gjest Anonymous
Skrevet
takk gud for at jeg bare kan ta opp min lille marskin ' date=' skru den på og dra over tryne hver morgen.......[/quote']

Og det morsomme er at gjør du ikke det så er

det heller ingen som bryr seg så mye. Noen synes

det tilogmed er litt kult :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har ikke så mørke hår, men det funke rmed laser. Det eneste er at det er veldig kostbart, så det er ikke noe mann gjør dersom en har dårlig råd.

Skrevet

Gjest skrev at barbering- voksing på sikt kan føre til at hårveksten formerer seg. Dette sa en hudpleier at ikke var tilfelle. Har selv nappet bryn og noen svarte hår på overleppa. Kan ikke se at hårveksten har økt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...