Hjertefisk Skrevet 31. juli 2017 #1 Skrevet 31. juli 2017 Er det noen som har erfaringer med å ta fillere (restylane/juvaderm) på klinikker i Trondheim? Hvem anbefaler dere? Hva fikk dere gjort? Er det noe jeg bør undersøke eller være obs på før jeg bestiller time? (Dette er første gang jeg tar noe sånt så ønsker å være så forberedt som mulig!) jeg er 30 og har alltid hatt et "magert" ansikt. Tenker hovedsaklig på å få gjort noe med nasolabial-området og få litt mer fylde her. kanskje fikse litt på linjene som har oppstått ved øynene når jeg smiler (vet ikke om det går ann med fillere da, det må jeg finne ut av).
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #2 Skrevet 31. juli 2017 Injeksjonsspesialisten! De er fantastiske Anonymkode: fe613...a3a 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #3 Skrevet 31. juli 2017 Elin fikser leppene mine, forresten! Anonymkode: fe613...a3a
Hjertefisk Skrevet 2. august 2017 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2017 AB, hadde du lang ventetid før du fikk time? Noen flere med erfaringer fra Trondheim?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå