Gå til innhold

Hvor ofte møte den man holder på med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor ofte er det "normalt" eller hvor ofte bør man møte den man holder på med ? Ikke at det er noe fasitsvar kanskje. Men uansett. Meninger ? 

Anonymkode: 615b6...a54

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror det kommer an på avstand osv. Jeg har en FF som jeg har drevet med i 9 mnd. Bor med ca 2 timers avstand. De første 7 mnd møttes vi gjennomsnittlig 1 gang i mnd bare, siste 2 mnd har vi møtt hverandre 7 ganger. Usikker på hvorfor det har økt på såpass mye. Kanskje pga vår/sommer yrhet 🙊. 

Anonymkode: 46b45...7dc

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror det kommer an på avstand osv. Jeg har en FF som jeg har drevet med i 9 mnd. Bor med ca 2 timers avstand. De første 7 mnd møttes vi gjennomsnittlig 1 gang i mnd bare, siste 2 mnd har vi møtt hverandre 7 ganger. Usikker på hvorfor det har økt på såpass mye. Kanskje pga vår/sommer yrhet 🙊. 

Anonymkode: 46b45...7dc

FF er jo noe annet. Men en man holder på med og som etterhvert utvikler seg til et forhold ? Vi bor med 1 time unna hverandre 

-TS

Anonymkode: 615b6...a54

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på personlighet og det livet man har. Noen er veldig sosiale og vil møtes hver dag, andre trenger alenetid eller har mye jobb og syntes hver tiende eller fjortende dag er greiere. Selv tilhører jeg siste kategori

Anonymkode: 06cdf...42d

Skrevet

Møter daten min 1-2 ganger i uka :) Noen ganger mer/mindre men sånn ca det. Vi har begge behov for alenetid og gjøre våres egne greier, så dette funker fint for oss. Noen ganger møtes vi til lunch eller kaffepauser også (vi jobber på samme sted). Jeg hadde ikke orket å ha en person oppå meg hver eneste dag, men er jo de som liker det og. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...