AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #1 Skrevet 31. juli 2017 Hvor ofte er det "normalt" eller hvor ofte bør man møte den man holder på med ? Ikke at det er noe fasitsvar kanskje. Men uansett. Meninger ? Anonymkode: 615b6...a54
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #2 Skrevet 31. juli 2017 Tror det kommer an på avstand osv. Jeg har en FF som jeg har drevet med i 9 mnd. Bor med ca 2 timers avstand. De første 7 mnd møttes vi gjennomsnittlig 1 gang i mnd bare, siste 2 mnd har vi møtt hverandre 7 ganger. Usikker på hvorfor det har økt på såpass mye. Kanskje pga vår/sommer yrhet 🙊. Anonymkode: 46b45...7dc
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #3 Skrevet 31. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror det kommer an på avstand osv. Jeg har en FF som jeg har drevet med i 9 mnd. Bor med ca 2 timers avstand. De første 7 mnd møttes vi gjennomsnittlig 1 gang i mnd bare, siste 2 mnd har vi møtt hverandre 7 ganger. Usikker på hvorfor det har økt på såpass mye. Kanskje pga vår/sommer yrhet 🙊. Anonymkode: 46b45...7dc FF er jo noe annet. Men en man holder på med og som etterhvert utvikler seg til et forhold ? Vi bor med 1 time unna hverandre -TS Anonymkode: 615b6...a54
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #4 Skrevet 31. juli 2017 Kommer an på personlighet og det livet man har. Noen er veldig sosiale og vil møtes hver dag, andre trenger alenetid eller har mye jobb og syntes hver tiende eller fjortende dag er greiere. Selv tilhører jeg siste kategori Anonymkode: 06cdf...42d
CaraCaraMia Skrevet 31. juli 2017 #5 Skrevet 31. juli 2017 Møter daten min 1-2 ganger i uka Noen ganger mer/mindre men sånn ca det. Vi har begge behov for alenetid og gjøre våres egne greier, så dette funker fint for oss. Noen ganger møtes vi til lunch eller kaffepauser også (vi jobber på samme sted). Jeg hadde ikke orket å ha en person oppå meg hver eneste dag, men er jo de som liker det og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå