AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #1 Skrevet 31. juli 2017 Du har regelmessig møtt en gutt i godt over ett år. Det et en stund siden dere møttes pga av ferie og slikt. Dere møtes har sex koser og alt der. Mens du ligger på brystkassen hans hører du hjerte hand slår tunge raske slag som får han til å puste litt anderledes. Du tenker: det samme gjør mitt hjerte når jeg ligger med noen jeg liker og blir veldig nervøs av. Han dra etter noen timer som alltid pga noe. Du gir ikke lyd fra deg dagen etter, han gir ikke lyd fra seg. Dag 2 spør du om han har noen planer for kvelden, han leser men svarer ikke. Dag 3, du har forstått ikke hørt noe eller orket å sende mer. Er det jeg som er idiot og tror han liker meg, eller er det han som et idioten og lurer meg med masse fine ting som får meg til å tro at han liker meg.. Ja Fml. Anonymkode: 4684e...7b8
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #2 Skrevet 31. juli 2017 Jeg tror du legger for mye i hjerteslagene hans. Anonymkode: 9b634...40a 13
Gjest Ms. Daisy Skrevet 31. juli 2017 #3 Skrevet 31. juli 2017 Sorry, men han virker ikke så veldig interessert.........Høres ut som han vet han kan komme til deg for å få sex og når han har fått det så er han fornøyd en stund.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #4 Skrevet 31. juli 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror du legger for mye i hjerteslagene hans. Anonymkode: 9b634...40a Enig! Anonymkode: f57ae...e47 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #5 Skrevet 31. juli 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det jeg som er idiot og tror han liker meg=JA er det han som et idioten og lurer meg med masse fine ting som får meg til å tro at han liker meg=JA Anonymkode: 4684e...7b8 Anonymkode: 32ba9...572 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #6 Skrevet 31. juli 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har regelmessig møtt en gutt i godt over ett år. Det et en stund siden dere møttes pga av ferie og slikt. Dere møtes har sex koser og alt der. Mens du ligger på brystkassen hans hører du hjerte hand slår tunge raske slag som får han til å puste litt anderledes. Du tenker: det samme gjør mitt hjerte når jeg ligger med noen jeg liker og blir veldig nervøs av. Han dra etter noen timer som alltid pga noe. Du gir ikke lyd fra deg dagen etter, han gir ikke lyd fra seg. Dag 2 spør du om han har noen planer for kvelden, han leser men svarer ikke. Dag 3, du har forstått ikke hørt noe eller orket å sende mer. Er det jeg som er idiot og tror han liker meg, eller er det han som et idioten og lurer meg med masse fine ting som får meg til å tro at han liker meg.. Ja Fml. Anonymkode: 4684e...7b8 Du blir brukt for sex😁 tøm og røm, pump and dump. Hilsen mann Anonymkode: 23bbe...9d0 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #7 Skrevet 31. juli 2017 Han elsker deg! Hjerteslagene skrek det jo ut!!! Anonymkode: 5f413...9d4 1
Perle Skrevet 31. juli 2017 #8 Skrevet 31. juli 2017 Han er ikke interssert annet enn når han har behov for sex og inke får seg noe på annet sted. Sorry. 1
TheGirlWhoWaited Skrevet 31. juli 2017 #9 Skrevet 31. juli 2017 Se på hans handlinger, ikke lytt til verken dine eller hans hjerteslag! 4
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #10 Skrevet 31. juli 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror du legger for mye i hjerteslagene hans. Anonymkode: 9b634...40a 21 minutter siden, Ms. Daisy skrev: Sorry, men han virker ikke så veldig interessert.........Høres ut som han vet han kan komme til deg for å få sex og når han har fått det så er han fornøyd en stund. Dette Anonymkode: e9108...85b 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #11 Skrevet 31. juli 2017 Når dere har hatt sex og han ikke vil snakke dagen etterpå tror jeg nok at det var det han var ute etter og lite mer. Anonymkode: 3f585...878
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #12 Skrevet 31. juli 2017 Ser ikke hvordan dette kan gjøre til at noen er idioter her? Anonymkode: c74e3...842 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #13 Skrevet 31. juli 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser ikke hvordan dette kan gjøre til at noen er idioter her? Anonymkode: c74e3...842 Man er visst en idiot om man ikke selv skjønner at man blir brukt for sex. Det har jeg lært på den harde måten..Folk er ganske kyniske i dag. Anonymkode: c3abf...4e0 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #14 Skrevet 31. juli 2017 Jeg tenker at når dere har kjent hverandre i over ett år ville det vært rart om han skulle bli nervøs av å være sammen med deg, og at det skulle virke inn på hjerteslagene. Og det eneste tegnet du beskriver her er hjerteslag. Det alene er ikke noe grunnlag for å bedømme om han liker deg. Men oppførselen hans etterpå, med å ikke svare, viser jo at han ikke virker så interessert. Det kan jo hende han er opptatt med noe og har glemt av det. Så du får bare se om han svarer i løpet av noen dager. Om han ikke gjør det ville ikke jeg sendt han noe mer. Anonymkode: 68889...213 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #15 Skrevet 31. juli 2017 Han elskar deg av heila si blodpumpe!! Anonymkode: 722bc...c22
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #16 Skrevet 31. juli 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har regelmessig møtt en gutt i godt over ett år. Det et en stund siden dere møttes pga av ferie og slikt. Dere møtes har sex koser og alt der. Mens du ligger på brystkassen hans hører du hjerte hand slår tunge raske slag som får han til å puste litt anderledes. Du tenker: det samme gjør mitt hjerte når jeg ligger med noen jeg liker og blir veldig nervøs av. Han dra etter noen timer som alltid pga noe. Du gir ikke lyd fra deg dagen etter, han gir ikke lyd fra seg. Dag 2 spør du om han har noen planer for kvelden, han leser men svarer ikke. Dag 3, du har forstått ikke hørt noe eller orket å sende mer. Er det jeg som er idiot og tror han liker meg, eller er det han som et idioten og lurer meg med masse fine ting som får meg til å tro at han liker meg.. Ja Fml. Anonymkode: 4684e...7b8 Hvorfor MÅ en av dere være idioter? Hvorfor må alle relasjoner som ikke er "ring på fingeren" innebære hjelpelaus dum jente og manipulativ selvstendig gutt? Ser ingen jenter på kg hvor innmari selvinvalidiserende for jenter sånt er? Du har nytt å være sammen med han og ha sex med han, han har nytt å være sammen med deg og ha sex med deg. Så enkelt er det. Om noe varer eller ei er ingen målestokk - et forhold eller en relasjon måles ikke i kvantitet men i (livs)kvalitet. Gir dette deg livskvalitet: fortsett. Tar det livskvalitet fra deg: slutt med det. Ingen av dere er idioter for å ha nytt livet. Anonymkode: 4001f...2cf 2
Lanista1984 Skrevet 31. juli 2017 #17 Skrevet 31. juli 2017 (endret) Det er litt tankevekkende å se hvor mye selvtillit folk har når de skal bedømme andres forhold. Han er sånn! ferdig! Tenk om de hadde like mye av den selvtilitten i egne reelle vurderinger?;) Endret 31. juli 2017 av Lanista1984 feil 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå