Gå til innhold

Seng med pult

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil anbefale en god seng med pult under?

Så nett som mulig, med god plass under, men plassebesparende for vår lille leilighet. Dette er en seng til guttungen.

Gjerne med linker osv.

Skrevet

Pulten var ikke så stor der.

Kunne tenkt noe som var plass til en pc (ikke flatskjerm) og gjøre lekser.

Skrevet

Nå har jeg sett litt inne på Stompasidene. De prisene de har på de møblene er jo helt horrible. Noen som har rimeligere tips?

Evt. så går det kanskje an å kjøpe sånt brukt? Hmmm. Må tenke litt på dette.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kjøpte en lignende som den stompa-sengen til min datter for et par år siden. Den kostet ca. 1500,- med madrass og alt på Jysk (Sengetøylageret). Vet ikke om de har den lenger.

Skrevet

Ikea har helt enkle "loftsenger" (køyeseng, men uten den nederste sengen) fra 1475 kr, f.eks. denne: Vrådal loftseng eller denne: Tromsø loftseng

Under sengen kan du sette et bord bestående av separat bordplate og bordben , de får du fra ca 400 og du kan kombinere etter eget ønske. Mange av bordbena kan også reguleres i høyden, etterhvert som gutten vokser.

Da tror jeg du skulle fått seng og arbeidsplass for ca 2000 kr. Kanskje ikke like fancy som stompa o.l., men rimelig og praktisk.

Skrevet

IKEA har flera bra alternativ på loftsängar både speciellt för barn och för "vuxna", titta på Chihiros länkar och bläddra själv i IKEAs onlinekatalog.

Gjest Anonymous
Skrevet

Men med slik loftseng, blir det ikke veldig liten plass over? Hvor høyt er det vanligvis opp til taket? Den ene er i hvert fall 206 cm. Da er det ikke mye plass opp til taket...

Skrevet

Som gjest påpeker kan de være veldig høye, lurt og sjekke høyden på taket, slik at gutten kan snu seg der oppe. Mine har slike senger og det går helt fint, men så er ikke de så store enda :wink: Men det spørs hvor lenge de kan ha den, selv om vi har det nokså høyt under taket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...