AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #1 Skrevet 31. juli 2017 Hei. Jeg er litt sånn interessert i hvordan en player går frem når han player en jente. Og om det noen ganger har hendt at playeren har fått følelser for jenta men endte opp med å playe henne alikavel ? Eller om det er noen x-playere her som har endt opp med å like en jente og ikke helt klart å lese jenta, blitt redd for at jenta skulle såre han, der han plutselig har begynt å bruke player triksene for å få henne inersessert ? Og hvorfor playe en jente ? Hun blir jo såret. Er det for at playere har opplevd å blitt såret selv? Gleder meg litt til å høre, om det er noen som kan svare meg da selvfølgelig. Anonymkode: ce7f6...21c
Mynona Skrevet 31. juli 2017 #2 Skrevet 31. juli 2017 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Mynona, mod.
Stiigen Skrevet 31. juli 2017 #3 Skrevet 31. juli 2017 Player...egentlig teit ord. Det er ikke sånn at damer er helt dust og bare faller oppå kuken hans...de vet hva som foregår, de vet at han har lyst på dem, og hvis de blir med ham og har sex så er det fordi de også vil ha sex. Har hørt fra flere uavhengige kilder at noen damer også liker sex, selv sosiale normer sier noe annet. En player er en alfa som har masse muligheter, han har ingen interesse i å "lure" damen til å tro at han vil ha et forhold bare for å ha sex med henne, han er ærlig med intensjonen,og går videre om det ikke er hennes mål. En mann som dater en jente masse og "faker" interesse i et forhold for å ligge med henne er ikke en player, det er mest sannsynlig en som ikke får seg mye sex og gjør hva som helst for å få det. Jeg var på date for noen dager siden med en kjempesøt jente, vi kom veldig godt overrens, og jeg hadde veldig lyst på henne, men fikk også litt inntrykk av at hun er ute etter en kjæreste...det er ikke jeg,så til tross for at jeg likte henne tok jeg ikke kontakt igjen. "playere" er også mennesker med behov for nærhet og slike ting, så før eller siden finner de jo en jente som de blir sammen med. Men muligheten for at en som har "draget" er utro er mye høyere.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #4 Skrevet 31. juli 2017 2 minutter siden, Stiigen skrev: Player...egentlig teit ord. Det er ikke sånn at damer er helt dust og bare faller oppå kuken hans...de vet hva som foregår, de vet at han har lyst på dem, og hvis de blir med ham og har sex så er det fordi de også vil ha sex. Har hørt fra flere uavhengige kilder at noen damer også liker sex, selv sosiale normer sier noe annet. En player er en alfa som har masse muligheter, han har ingen interesse i å "lure" damen til å tro at han vil ha et forhold bare for å ha sex med henne, han er ærlig med intensjonen,og går videre om det ikke er hennes mål. En mann som dater en jente masse og "faker" interesse i et forhold for å ligge med henne er ikke en player, det er mest sannsynlig en som ikke får seg mye sex og gjør hva som helst for å få det. Jeg var på date for noen dager siden med en kjempesøt jente, vi kom veldig godt overrens, og jeg hadde veldig lyst på henne, men fikk også litt inntrykk av at hun er ute etter en kjæreste...det er ikke jeg,så til tross for at jeg likte henne tok jeg ikke kontakt igjen. "playere" er også mennesker med behov for nærhet og slike ting, så før eller siden finner de jo en jente som de blir sammen med. Men muligheten for at en som har "draget" er utro er mye høyere. Hvorfor dater du damer om du bare vil ha sex? Det gjør deg jo ikke akkurat til en helgen at du ikke lå med henne? Om dere hadde en god tone sitter hun jo uansett igjen med en kjip følelse av å ikke være god nok når hun ikke hører et ord etterpå, selv om følelsen ville vært enda værre om hun blitt med deg hjem og hun hadde følt seg brukt i tillegg i etterkant. Anonymkode: 01b1b...1a0 2
Pizzabakeren Skrevet 31. juli 2017 #5 Skrevet 31. juli 2017 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hvorfor playe en jente ? Anonymkode: ce7f6...21c Mulighet gjør tyv.
Gjest Mass Skrevet 31. juli 2017 #6 Skrevet 31. juli 2017 En player er ofte ganske opptatt av utseendet sitt og seg selv generelt, og er som regel svært sjarmerende og karismatisk. Har du et øye for det så er det lett å se at det er lite dybde bak hele sjarmen. De har et stort behov for feedback og oppmerksomhet fra jenter. Ikke bare fra en selvsagt, men flere. Derav player. Noen er ganske enkelt bare veldig glad i kvinner og blir fort betatt. En player kan godt leve i et forhold, men er høyst sannsynlig utro mot deg. Blir han tatt så klarer han vel å snu det til at det hele var din feil på en eller annen forunderlig måte. Belag deg på mange unnskyldninger. En player kan alltids forandre seg, men det er som regel alltid etter å ha forelsket seg i en sterk kvinne med bein i nesen som vet hvor skapet skal stå. Man risikerer lettere å miste en slik kvinne enn en kvinne som er ganske usikker på seg selv. De godtar rett og slett mindre. Noen ting er bare så typisk ikke sant. Men dette er slik jeg har oppfattet dem i forhold til kvinner.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #7 Skrevet 31. juli 2017 Playere er gutter med mammaissues og forpliktelsesangst , ofte selvbildekomplekser også eller problem med å finne sin "plass" i guttegjengen og bruker antall nedlagte damer for å få en egoboost (litt som når bola treningsfolk står å ser på musklene sine foran speilet). De har en sperre for følelser og stikker heller av og finner en ny så fort de merker de liker en jente, for å bli såra er det siste selvtilliten dems tåler. De fleste playere innser når de har runda 30 år at det er ikke antall damer og status blandt kompisene sine som har verdi her i livet, men at det er viktig og hyggelig å ha ei dame som de kan være svake med også og ikke trenger å spille så tøff og mann med, og ser verdien i en kjæreste og det å tørre å åpne følelsene sine og slå seg til ro. Problemet da er at de fleste bra jenter allerede er kapra, så de får nye dårlige erfaringer med damer, blir såra, og tenker at de faen aldri skal falle for en dame nok en gang, og fortsetter som player i noen år til , får ofte barn på denne alderen uten å være i langvarig forhold med barnemor, og mens noen tar tak i nakkeskinnet på seg selv og velger å på nytt stole på hjertet og slå seg til ro, så er noen viklet inn i en evig spiral der de trives best med seg selv for da blir de ikke såra og tror de er tilfredse med det, mens de sitter hjemme å drikker alkohol og blir deprimerte fordi de er ensomme når de er 60. Anonymkode: e7dae...615 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #8 Skrevet 31. juli 2017 Er glad i min bror men han er hardcore player, her snakker vi tresifret antall partnere og kvinner som bokstavelig talt kommer uanonsert selv om han har venner på besøk tar seg en kjappis og så drar de. En venn ble drittforbanna når de var med 3 jenter i et telt men fikk lite oppmerksomhet da broren min etter det fikk rykte på seg som den mest velutstyrte mannen i byen. La oss bare si at jeg ikke har vært like heldig på det område, pga komplikasjoner kunne jeg ikke onanere skikkelig før jeg var 15. Når jeg fylte 18 tror jeg at han overbeviste store søstern til han hun var sammen med til å ta jomfrudommen min, for jeg voknet med ikke bare med hun i sengen min, jeg hadde på meg penispumpen jeg må bruke , allerede i arbeid. Jeg fikk noen tårer i øynene jeg ikke klarte å holde tilbake for jeg var redd da jeg skjønte at han hadde fortalt henne om mitt problem. Og det var som hun leste tankene mine, hun slapp pumpen, la seg på meg med hakken på brystet mitt og sa hun beklaget virkelig alt jeg har måttet gjennomgå men behøvde ikke føle slik skam og redsel med henne, og dette kunne bli mellom oss. Hun er fortsatt den eneste jeg har hatt sex med, om hun er singel har vi alltid sex på hverandres bursdag, et par ganger en hel helg. Hele vennegjengen skjønner ikke opplegget da vi blir som et ung kjæreste par i 24-72 timer og så bare gode venner igjen. Men vi brøt mønsteret nylig. Etter siste eksen dro har jeg bodd hos henne en uke nå, da hun var skikkelig knust og ikke ville være alene. Når jeg ikke kunne prestere etter 2 ganger på rappen overasket jeg henne litt, jeg bandt henne fast i senga slo på favoritt filmen hennes, hennes strøm opererte kjæreste og lekte med kroppen hennes i 138 minutter. Etter det ba hun meg stole på henne og viser seg at en velplassert finger kan gjøre de underligste ting. Anonymkode: a0ea5...e32 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #9 Skrevet 31. juli 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er glad i min bror men han er hardcore player, her snakker vi tresifret antall partnere og kvinner som bokstavelig talt kommer uanonsert selv om han har venner på besøk tar seg en kjappis og så drar de. En venn ble drittforbanna når de var med 3 jenter i et telt men fikk lite oppmerksomhet da broren min etter det fikk rykte på seg som den mest velutstyrte mannen i byen. La oss bare si at jeg ikke har vært like heldig på det område, pga komplikasjoner kunne jeg ikke onanere skikkelig før jeg var 15. Når jeg fylte 18 tror jeg at han overbeviste store søstern til han hun var sammen med til å ta jomfrudommen min, for jeg voknet med ikke bare med hun i sengen min, jeg hadde på meg penispumpen jeg må bruke , allerede i arbeid. Jeg fikk noen tårer i øynene jeg ikke klarte å holde tilbake for jeg var redd da jeg skjønte at han hadde fortalt henne om mitt problem. Og det var som hun leste tankene mine, hun slapp pumpen, la seg på meg med hakken på brystet mitt og sa hun beklaget virkelig alt jeg har måttet gjennomgå men behøvde ikke føle slik skam og redsel med henne, og dette kunne bli mellom oss. Hun er fortsatt den eneste jeg har hatt sex med, om hun er singel har vi alltid sex på hverandres bursdag, et par ganger en hel helg. Hele vennegjengen skjønner ikke opplegget da vi blir som et ung kjæreste par i 24-72 timer og så bare gode venner igjen. Men vi brøt mønsteret nylig. Etter siste eksen dro har jeg bodd hos henne en uke nå, da hun var skikkelig knust og ikke ville være alene. Når jeg ikke kunne prestere etter 2 ganger på rappen overasket jeg henne litt, jeg bandt henne fast i senga slo på favoritt filmen hennes, hennes strøm opererte kjæreste og lekte med kroppen hennes i 138 minutter. Etter det ba hun meg stole på henne og viser seg at en velplassert finger kan gjøre de underligste ting. Anonymkode: a0ea5...e32 Avsporing much? Anonymkode: 2110c...c7c 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #10 Skrevet 31. juli 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Avsporing much? Anonymkode: 2110c...c7c i'm high as fuck Anonymkode: a0ea5...e32 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå