AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #1 Skrevet 31. juli 2017 Noen som vet når en får semesterbeviset tilsendt ved UiB? Har bedt om å få det tilsendt, og registert meg og betalt semesteravgiften (og semesteravgiften er blitt registrert). Tidligere har det aldri vært noe problem med tanke på busskortet siden beviset for vårsemesteret er gyldig ut august, men problemet er at busskortet da i følge skyss må aktiveres senest 31. juli - altså i dag, og jeg skal ingen steder som helst i dag, så får ikke aktivert det nye periodekortet i dag. Lastet ned semesterbevisappen, men der står det forsatt at jeg bare har bevis for vårsemesteret. Anonymkode: 9ca49...cd0
Mistymya Skrevet 31. juli 2017 #2 Skrevet 31. juli 2017 Vet ikke med uib, men regner med at semesterbeviset gjelder til langt ute i august. Står nederst i det gule feltet i appen.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #3 Skrevet 31. juli 2017 1 time siden, Mistymya skrev: Vet ikke med uib, men regner med at semesterbeviset gjelder til langt ute i august. Står nederst i det gule feltet i appen. Selve semesterbeviset gjelder ut august, men i følge skyss er altså siste dato man kan aktivere det 31. juli. Dette er utrolig vanskelig å forstå ut fra nettsiden deres, men jeg sendte dem en mail og da var det det jeg fikk beskjed om. Anonymkode: 9ca49...cd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå