Gå til innhold

Bursdagsfeiring, men hvor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min datter hadde bursdag i fellesferien, og vi skal feire barnebursdagen når skolen starter igjen. Gjengen blir med barn i alderen 8/9år (4.klassinger). Jeg har ikke plass hjemme til alle, så blir å booke inn på et sted. Det vi har å velge mellom her er: Leos Lekeland, Skyline, Bowling, Planeten Pluto, Sport og Morro. Om det er noen andre som vet om mer i Kristiansandsområdet, er det bare å si ifra. Og kom gjerne med egne erfaringer 🙂

Anonymkode: 1bfbe...d53

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke ha en normal bursdagsfeiring i skogen, parken eller en barnehage? 

Anonymkode: 636f3...a50

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min datter hadde bursdag i fellesferien, og vi skal feire barnebursdagen når skolen starter igjen. Gjengen blir med barn i alderen 8/9år (4.klassinger). Jeg har ikke plass hjemme til alle, så blir å booke inn på et sted. Det vi har å velge mellom her er: Leos Lekeland, Skyline, Bowling, Planeten Pluto, Sport og Morro. Om det er noen andre som vet om mer i Kristiansandsområdet, er det bare å si ifra. Og kom gjerne med egne erfaringer 🙂

Anonymkode: 1bfbe...d53

Kan du ikke spørre hva hun ønsker? Vi skal også ha selskap når skolen starter igjen, og vi skal ha det i skogen. Det var det sønnen min aller helst ville. ;)

Ellers så jeg på bursdagstilbudet på Planeten Pluto da vi var innom der i ferien, og det så ut som man fikk mye for pengene der, så ville nok valgt det fremfor Leos Lekeland. Vi har hatt bursdag på Leos før og var ikke videre imponert. Men det var i en helt annen by da.

Anonymkode: fee4c...cbb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...