Gå til innhold

Hva kan jeg kombinere med dette skjørtet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Usikker på om jeg har gjort et salgskupp, eller et bomkjøp. Uansett, skjørtet på bildet syns jeg er veldig fint, men hva i all verden bruker jeg sammen med det? 

Siden det underste laget er svart, tenker jeg at en svart topp er safe. Men jeg kler ikke svart rett ved ansiktet. Og blondene er ikke helt hvite, så blusen på bildet syns heg ikke passet så godt heller 😛 Så.. er det noen som har noen andre gode tips? ☺

Screenshot_20170730-220459.png

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo finne en offwhite bluse eller topp, som har samme farge som blondene. Om du ikke kler sort opp mot ansiktet, velger du bare en topp som er litt utringet slik at fargen ikke kommer så tett opp mot ansiktet. Ellers tenker jeg at siden skjørtet er offwhite og sort, kan du egentlig bruke ulike farger sammen med det, og heller ta opp fargen i toppen i tilbehør som sko og/eller vesker. Jeg tenker f.eks. at en eller annen dyp lillanyanse kan bli nydelig sammen med skjørtet. En mørk grønnfarge kan også bli bra. En mer sommerlig kombinasjon kan være lys gul, det tror jeg faktisk også kan funke.

• Liker 3
Gjest noe tilfeldig
Skrevet

Grå, Lyseblå, gammelrosa, knallrosa.. altså, du kan kombinere det med nesten hva som helst så lenge det er en stilren og enkel bluse, ettersom skjørtet har krevende mønster men nøytrale farver. Vil si du har gjort ett kupp, kunne tenkt meg samme selv.. hvor har du funnet det? 😋

Skrevet
5 timer siden, Raven.WritingDesk skrev:

Grå, Lyseblå, gammelrosa, knallrosa.. altså, du kan kombinere det med nesten hva som helst så lenge det er en stilren og enkel bluse, ettersom skjørtet har krevende mønster men nøytrale farver. Vil si du har gjort ett kupp, kunne tenkt meg samme selv.. hvor har du funnet det? 😋

Takk for gode tips, begge to!

Skjørtet fant jeg i en restekurv i en liten butikk i Danmark 😉 Det kommer fra Second Female.

AnonymBruker
Skrevet

Ofte finnes det bra stylingtips på pinterest. Søk f.eks lace skirt outfit tips

Anonymkode: a14be...d04

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...