Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inviterte et vennepar på middag. Laget en viltgryte (med rømme blandt annet) med godt tilbehør. Når de kommer å han ser hva jeg har laget så blir han sur på meg fordi kjæresten hans er allergisk mot melk.

Jeg har bare møtt henne et par ganger (hun bor ikke her) og den første gangen (på fest) spiste hun ikke dipp fordi hun var allergisk, noe han mener at jeg skulle husket. Den gangen var for et par mnd siden så det hadde jo forsvunnet fra hjernen min for lenge siden.

Endte opp med at han tok henne med seg og dro 😳 Altså jeg skulle da alltids funnet på noe annet til henne. Men å bli så sur for det syns jeg var litt over kanten egentlig. Hun tok det jo bra, og prøvde å si at det var jo så lenge siden, at han heller burde minnet meg på at hun ikke tålte melk. Men han var like sur.

Altså hvordan skal man reagere på noe sånt?? 

Anonymkode: be8cd...15f

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man reagerer sånn som du og kjæresten hans gjorde. Denne fyren virker jo ikke helt i vater. 

Anonymkode: 14eb2...2e0

• Liker 34
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Man reagerer sånn som du og kjæresten hans gjorde. Denne fyren virker jo ikke helt i vater. 

Anonymkode: 14eb2...2e0

Han har aldri vist en sånn side før, så jeg ble litt sjokkert. Kjæresten hans virket skamfull, det hadde jeg vært også hvis min kjæreste hadde oppført seg slik når vi var invitert bort 

• Liker 9
Gjest Coolaid
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Inviterte et vennepar på middag. Laget en viltgryte (med rømme blandt annet) med godt tilbehør. Når de kommer å han ser hva jeg har laget så blir han sur på meg fordi kjæresten hans er allergisk mot melk.

Jeg har bare møtt henne et par ganger (hun bor ikke her) og den første gangen (på fest) spiste hun ikke dipp fordi hun var allergisk, noe han mener at jeg skulle husket. Den gangen var for et par mnd siden så det hadde jo forsvunnet fra hjernen min for lenge siden.

Endte opp med at han tok henne med seg og dro 😳 Altså jeg skulle da alltids funnet på noe annet til henne. Men å bli så sur for det syns jeg var litt over kanten egentlig. Hun tok det jo bra, og prøvde å si at det var jo så lenge siden, at han heller burde minnet meg på at hun ikke tålte melk. Men han var like sur.

Altså hvordan skal man reagere på noe sånt?? 

Kompisen din skulle informert om hennes allergi når han aksepterte invitasjonen. Han burde egentlig være sur på seg selv som glemte å tenke på dama si. :) 

Skrevet

Han der er snart singel om han skal gå rundt å drite henne ut på denne måten. Må jo være megapinlig å dra rundt med en slik fyr.

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Coolaid skrev:

Kompisen din skulle informert om hennes allergi når han aksepterte invitasjonen. Han burde egentlig være sur på seg selv som glemte å tenke på dama si. :) 

Ja det mener jeg også. Har ikke hørt noe fra han siden. Men jeg kommer hvertfall ikke til å sende han noen unskyldning eller noe, som han sikkert forventer. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Macro skrev:

Han der er snart singel om han skal gå rundt å drite henne ut på denne måten. Må jo være megapinlig å dra rundt med en slik fyr.

Ja guri... 

AnonymBruker
Skrevet

Han burde ha informert ja.

Men å sitte i et middagsselskap å se på andre spise og kose seg er heller ikke en trivelig affære. Vet ikke hvor mye av det andre hun kunne spise? 

Anonymkode: 0c132...f67

AnonymBruker
Skrevet

Vedder på at han var i dårlig humør eller sur for noe annet og ville ha en grunn til å dra hjem.

Anonymkode: b440b...f9c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han burde ha informert ja.

Men å sitte i et middagsselskap å se på andre spise og kose seg er heller ikke en trivelig affære. Vet ikke hvor mye av det andre hun kunne spise? 

Anonymkode: 0c132...f67

Hun kunne ikke spist så mye av tilbehøret (og det ville blitt utrolig kjedelig). Men jeg kunne laget noe annet til henne. Mener ikke brødskiver eller noe, men hadde jeg fått tenkt litt og samarbeidet med henne skulle vi jo klart å komme opp med noe godt til henne også. 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vedder på at han var i dårlig humør eller sur for noe annet og ville ha en grunn til å dra hjem.

Anonymkode: b440b...f9c

Ja tipper det, men uansett 😶 

AnonymBruker
Skrevet

Allergier sier man i fra om når man sier ja til en invitasjon. Denne må han nesten ta på sin kappe ja..

Lurer på hva kjæresten synes om han etter den reaksjonen... :/

Anonymkode: e9da9...345

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Allergier sier man i fra om når man sier ja til en invitasjon. Denne må han nesten ta på sin kappe ja..

Lurer på hva kjæresten synes om han etter den reaksjonen... :/

Anonymkode: e9da9...345

Jeg hadde vært sååå skamfull! Stakkars jente... 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kommer helt an på. Kanskje du har vært en dårlig venn i det siste og dette var siste spikern

Anonymkode: 5e211...8a8

AnonymBruker
Skrevet

Kommer helt an på. Kanskje du har vært en dårlig venn i det siste og dette var siste spikern

Kan ikke huske å ha gjort noe som skal gjøre han sint heller. Da burde han jo si noe istedet for å gjøre kjæresten sin flau når de blir invitert på middag syns jeg. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

"Tåler ikke melk" Men det kan jo bety flere ting? Er det melkeproteinene hun ikke tåler? Laktosen? Wat?

Anonymkode: eef7a...f2f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke huske å ha gjort noe som skal gjøre han sint heller. Da burde han jo si noe istedet for å gjøre kjæresten sin flau når de blir invitert på middag syns jeg. 

Tja, du sier ikke fra til han at du er sur på han, du skriver på kg i stedet. Så hvorfor skulle han si fra til deg når han er sur?

AnonymBruker
Skrevet

"Tåler ikke melk" Men det kan jo bety flere ting? Er det melkeproteinene hun ikke tåler? Laktosen? Wat?

Anonymkode: eef7a...f2f

Tror det er laktosen hun ikke tåler. Hadde jeg visst det ville jeg brukt laktosefrie produkter. 

AnonymBruker
Skrevet

Egentlig synes jeg at det er noe en burde huske om dette er en god venn.

Hans reaksjon var ekstrem. Egentlig mistenker jeg at han skammet seg over å ha glemt å gi beskjed og lot det gå utover deg, dessverre. Utrolig dårlig måte å håndtere det på.

Anonymkode: d6056...a03

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Egentlig synes jeg at det er noe en burde huske om dette er en god venn.

Hans reaksjon var ekstrem. Egentlig mistenker jeg at han skammet seg over å ha glemt å gi beskjed og lot det gå utover deg, dessverre. Utrolig dårlig måte å håndtere det på.

Anonymkode: d6056...a03

Det var på fest det så vidt var snakk om det, altså ingen var helt edrue så å huske sånt er egentlig ikke det enkleste da.

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...