Gå til innhold

Nettbrett og youtube.com

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg for eksempel ønsker å høre på noe musikk på youtube, samtidig som jeg sjekker  forskjellige nettaviser og sånn. Jeg klikker på den videoen jeg ønsker å høre på. Men så snart jeg åpner opp en ny fane på nettbrettet, så stopper youtube-videoen helt. Hvis jeg foraøker å klikke "play" på videoen, så begynner den å spille igjen. Men så snart jeg hopper over til en annen fane for å surfe litt på andre ting, så stopper youtbe-videoen igjen....          

Dette har aldri vært noe problem med vanlig datamaskin. Så hvorfor er det ikke mulig å ha fleire faner åpent på nettbrettet (og ha youtube-video på avspilling) uten at videoen stopper? 

Anonymkode: 75c48...116

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvilket nettbrett har du? Jeg har et samsung nettbrett og der kan man fint spille musikk mens man surfer, kan ha flere videoer opp side ved side osv også.

Anonymkode: 7063e...136

AnonymBruker
Skrevet

De fryser alt som skjer i bakgrunnen for å spare batteri. Det går an å komme rundt det, men hvordan avhenger av hvilken platform du bruker. Det letteste er å bruke google for å finne en oppskrift ved å søke etter f.eks. android play youtube background.

Anonymkode: e60b2...123

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket nettbrett har du? Jeg har et samsung nettbrett og der kan man fint spille musikk mens man surfer, kan ha flere videoer opp side ved side osv også.

Anonymkode: 7063e...136

Jeg bruker også en samsung. 

Kanskje jeg er nødt til å forandre på noen "innstillinger" eller noe? 

Anonymkode: 75c48...116

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...