AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #1 Skrevet 31. juli 2017 Ønsker å treffe en mann som ønsker et forhold som ikke bare handler om å få dekket sine egne seksuelle behov. Er det menn som ønsker seriøse forhold eller er det bare sex det går i. Er kvinner og menn grunnleggende forskjellig her. At kvinner vil ha forhold og menn vil ha sex? Anonymkode: 2294b...3df
doremifa Skrevet 12. august 2017 #2 Skrevet 12. august 2017 Tror ikke at det alltid er slik at kvinner og menn er så forskjellige, men at det kan oppstå uheldige dynamikker hvis en antar at partneren ønsker noe annet enn en selv. Dvs. hvis en antar at partneren vil bli avhengig av en , kan føle behovet for frihet, og hvis en antar at partneren ikke vil binde seg, kan en føle på ensomheten. Jeg er for øvrig kvinne, og da ikke den du leter etter, fikk bare lyst til å svare på spørsmålet.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #3 Skrevet 12. august 2017 På 7/31/2017 den 16.28, AnonymBruker skrev: Ønsker å treffe en mann som ønsker et forhold som ikke bare handler om å få dekket sine egne seksuelle behov. Er det menn som ønsker seriøse forhold eller er det bare sex det går i. Er kvinner og menn grunnleggende forskjellig her. At kvinner vil ha forhold og menn vil ha sex? Anonymkode: 2294b...3df Ja kvinner og menn gandke så forskjellige. Men er mange menn som har lyst på seriøst forhold og ikke noe tøm og røm tull. Alle menn har jo ikke samme personelighet haha Anonymkode: e340d...d98
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #4 Skrevet 12. august 2017 2 timer siden, doremifa skrev: Tror ikke at det alltid er slik at kvinner og menn er så forskjellige, men at det kan oppstå uheldige dynamikker hvis en antar at partneren ønsker noe annet enn en selv. Dvs. hvis en antar at partneren vil bli avhengig av en , kan føle behovet for frihet, og hvis en antar at partneren ikke vil binde seg, kan en føle på ensomheten. Jeg er for øvrig kvinne, og da ikke den du leter etter, fikk bare lyst til å svare på spørsmålet. Høres jo fornuftig ut det. Bare ikke like kjent at også kvinner kan være som menn, der det er om å gjøre å puls mest mulig rundt for så å gå videre til neste ligg. Anonymkode: 2294b...3df
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #6 Skrevet 12. august 2017 Jeg er kvinner. Vil ikke være i forhold. Men vil ha en ff. som kun har en fast ff. Ikke flere forskjellige. Det er ikke lett å finne. Anonymkode: 93f66...848
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #7 Skrevet 12. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinner. Vil ikke være i forhold. Men vil ha en ff. som kun har en fast ff. Ikke flere forskjellige. Det er ikke lett å finne. Anonymkode: 93f66...848 Rettelse; En kvinne. Anonymkode: 93f66...848
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå