Gå til innhold

Kaster snart ut TVen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen bruker TVen som barnevakt og for å kjøpe seg pauser mange ganger hver eneste dag. Han er lat ellers også så sliter seg ikke akkurat ut med husarbeid eller noe annet. Han viser også barna filmer som ikke passer dem i det hele tatt. Gjerne med 7-års grense til han på to. Jeg har sagt fra så mange ganger nå. 

Anonymkode: 6d33d...a6b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ok...? Så ta det ordentlig opp med mannen din? Hva kan vi bidra med her? Enten så får dere prate sammen eller så forlater du han. Selv om å forlate mannen sin fordi han lar barna se for mye TV høres ganske så søkt ut. 

Hjelper han ellers til i huset?

Anonymkode: 67afc...c9d

• Liker 1
Gjest Springfjær
Skrevet (endret)

Vi får ikke gjort så mye. Det her må du snakke med mannen din om. Ikke bare si det i forbifarten men sette dere ned uten forstyrrelser og snakke sammen. 

Endret av Springfjær
AnonymBruker
Skrevet

Kvinneguiden er ikke stort annet enn kvinnfolk som klager over hvor late og giddalause alle mannfolkene deres viss nok er... 

Anonymkode: 71ff0...1c0

• Liker 1
Skrevet

Jeg flyttet TV-en inn på gjesterommet med kun en liten sovesofa å sitte på. Skal man se TV i timevis (gjelder både meg og mannen) får man jobbe for det! Merkelig hvor mye lettere det er blitt å slå av etter en episode eller to.. Aldri mer TV i stua! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...